S.A:n kannatta pysähtyä?

Anonyymi

Palaute Sanna Antikaisen toilailuista eduskunnassa näyttää saavan puitteet, joihin vain Antikainen itse voi vaikuttaa. Kyllä hänen nyt kannattaa pysähtyä kokovartalopeilin eteen ja olemaan siinä hetken ihailemassa itseään. Hän voi kysyä itseltään, olenko kansanedustajan rooliin sopiva? Pystynkö esiintymään asiallisest provosoitumatta välihuudosta eduskuntasalissa. Kannattaa muikistella suutansa, haraista hiuksiaan ja antaa itselleen lupaus, että edustan kansan syviä rivejä rauhallisesti leidimäisellä arvokkuudella, mikä tyyli minulle saattaa sopia, varsinkaan kun en ole esiintymiskoulutuksesta saanut nauttia,? Olen imenyt uuden imagon itseeni muöhäsyntyisesti omin avuin. Eduskuntatalon iso sali ei ole mikään pelleareena, vaan niin kuin puhemies Eerola eilen huomatti, että sali on arvokkaasti käyttäytyvän kansan kerman hillitty keskusteluareena.

34

621

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Seuraava Perussuomalaisten lähtijä on maa-kuntamme edustaja. Asuu pienessä PK. n kunnassa. Tieto on varma.

      • Anonyymi

        Ooppas Sininen höpöttelemättä. Siniset menossa Kokoomukseen, eli ei kansan köyhän asialle.
        Kyllä Kansa Tietää.
        Vennamon sanoin.


    • Anonyymi

      Kerrankin täällä oikeaa asiaakin.

    • Anonyymi

      Sannan kannattaa miettiä tulevaisuuttaankin ennen eroa tavalla tai toisella kun rupeaa edukunnassa syyttelemään edustajia

      • Anonyymi

        Ei se mieti, olen lapsesta asti tuntenut. Vaikuttaa siltä että nyt hän apua tarvitsisi muuten tuo johtaa pahempaan suuntaan ja sama puidaan täälläkin taas mikä ei johda mihinkään tuon kohdalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se mieti, olen lapsesta asti tuntenut. Vaikuttaa siltä että nyt hän apua tarvitsisi muuten tuo johtaa pahempaan suuntaan ja sama puidaan täälläkin taas mikä ei johda mihinkään tuon kohdalla.

        Olen minäkin löyhkän tuntenut, en ole missään tekemisissä vaikka nään välilä Okussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen minäkin löyhkän tuntenut, en ole missään tekemisissä vaikka nään välilä Okussa.

        Ooppas Sininen höpöttelemättä Sannan kannatus vahvistuu samoin kuin Persujen. Persut on rehellisiä ja eivät petä äänestäjiään. Se kuuluu kunniana sinisille
        Sanna sai 6000 ääntä ja revi siitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ooppas Sininen höpöttelemättä Sannan kannatus vahvistuu samoin kuin Persujen. Persut on rehellisiä ja eivät petä äänestäjiään. Se kuuluu kunniana sinisille
        Sanna sai 6000 ääntä ja revi siitä

        Keskustalle täydet pinnat nyt kun tiedetään tippunut puoluekkin on paljon helpompaa. Se on vaan niin että toinen tippui pois kannatus tilastoista omalla esiintymisellään. Aikaisemmin oli täällä linkki puheenvuoron käyttöihin niin siellä Keskusta oli vahvasti mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskustalle täydet pinnat nyt kun tiedetään tippunut puoluekkin on paljon helpompaa. Se on vaan niin että toinen tippui pois kannatus tilastoista omalla esiintymisellään. Aikaisemmin oli täällä linkki puheenvuoron käyttöihin niin siellä Keskusta oli vahvasti mukana.

        Keskusta putoaa pysyvästi alle RKP:een kannatuksen 4 % puolue. Ketkuilut ja verorahojen ryövääminen monilla konsteilla koituu kohtaloksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se mieti, olen lapsesta asti tuntenut. Vaikuttaa siltä että nyt hän apua tarvitsisi muuten tuo johtaa pahempaan suuntaan ja sama puidaan täälläkin taas mikä ei johda mihinkään tuon kohdalla.

        Mistäs sie antikaasen tunnet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs sie antikaasen tunnet?

        Se kuule ei sinulle kuulu, tunnen paljon muitakin ihmisiä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen minäkin löyhkän tuntenut, en ole missään tekemisissä vaikka nään välilä Okussa.

        Olen minäkin löyhkän tuntenut, en ole missään tekemisissä vaikka nään välilä Okussa.

        Punanaisen löyhkänkö?
        Outokumpu on aina ollu kaivosperillisten SKP/SKDL kannattaja valtio valtiossa.
        Tiedän, että Outokummussa maesittiin SKDL/SKP TYÖVÄEN liput liehuen 70 luvulla.
        Minne se punaisuus olisi Suomen Pohjois-Koreasta hävinny.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se kuule ei sinulle kuulu, tunnen paljon muitakin ihmisiä..

        Se kuule ei sinulle kuulu, tunnen paljon muitakin ihmisiä..
        Tunneko Viinijärven myhkyrän kaverin ja töpselin sekä kalattoman kalastajat:)


    • Anonyymi

      Eipäs Antikainen kirjoittanut omaa mielipidettään Karjalaisessa olleen asiallisen jutun takia•
      Ois ollut vastauksen paikka tai sit osu ja uppos!

      • Anonyymi

        Se on semmoinen höyryke että uppoo taatusti, olen äänestänyt monesti Persuja mutta lopetan tähän SA esiintymisiin äänestykseni. Annan ääneni Keskustalle tulevissa vaaleissa varmasti kun Outokumpulaisten asioita hoitaa oikea edustava edustaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on semmoinen höyryke että uppoo taatusti, olen äänestänyt monesti Persuja mutta lopetan tähän SA esiintymisiin äänestykseni. Annan ääneni Keskustalle tulevissa vaaleissa varmasti kun Outokumpulaisten asioita hoitaa oikea edustava edustaja.

        Kepulaisilla 10 prosentin kannatus. Siksi Antikaisen kimpussa.
        Kepulaisten talous epäselvyydet ovat jo arkipäivää.
        Siksi en äänestä Keskustaa koskaan. Koijarien puolue.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on semmoinen höyryke että uppoo taatusti, olen äänestänyt monesti Persuja mutta lopetan tähän SA esiintymisiin äänestykseni. Annan ääneni Keskustalle tulevissa vaaleissa varmasti kun Outokumpulaisten asioita hoitaa oikea edustava edustaja.

        Se on semmoinen höyryke että uppoo taatusti, olen äänestänyt monesti Persuja mutta lopetan tähän SA esiintymisiin äänestykseni. Annan ääneni Keskustalle tulevissa vaaleissa varmasti kun Outokumpulaisten asioita hoitaa oikea edustava edustaja.

        Sinun lesti pääministeri salli massiivisen laittoman maahantunkeutumisen..
        Äänestä vaan taas lestadiolasuus keskustaa..minä en ikinä!
        Kun katsot aikaa taaksepäin,ainahan keskustalaiset on tehnyt väärin.
        Tieto ja uskonto menee sekaisin..
        Otetaan esimerkiksi paskaputket mitä yrittivät pakottaa kokokansalle.
        Ei onnistunut:) sairas ihmisten rahastaminen..


      • Anonyymi

        Suora palaute joka osui ja upposi.
        Sanna jäi sanattomaksi jäätyään rysän päältä kiinni tai ei ymmärtänyt lukemaansa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on semmoinen höyryke että uppoo taatusti, olen äänestänyt monesti Persuja mutta lopetan tähän SA esiintymisiin äänestykseni. Annan ääneni Keskustalle tulevissa vaaleissa varmasti kun Outokumpulaisten asioita hoitaa oikea edustava edustaja.

        Sinun lesti pääministeri salli massiivisen laittoman maahantunkeutumisen..
        Äänestä vaan taas lestadiolasuus keskustaa..minä en ikinä!
        Kun katsot aikaa taaksepäin,ainahan keskustalaiset on tehnyt väärin.
        Tieto ja uskonto menee sekaisin..
        Otetaan esimerkiksi paskaputket mitä yrittivät pakottaa kokokansalle.
        Ei onnistunut:) sairas ihmisten rahastaminen..

        Kepulien aika meni. Pikkupuolue jatkossa. Ei kepuleita enää tarvita. Aitoviertä kiertää Kokoomuslaiset viljelijät. Kepu on KAPUT.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kepulien aika meni. Pikkupuolue jatkossa. Ei kepuleita enää tarvita. Aitoviertä kiertää Kokoomuslaiset viljelijät. Kepu on KAPUT.

        Oikein tulkittu, eihän Keskustaa enää mihinkään tarvita. Haperoitunut entisten riihennurkkien koputteljiapuolue. Kukas sellaista enää kaipais. Juu juu.


    • Anonyymi

      Olen joskus aiemminkin maininnut, että Persut eivät koskaan ole paikalla, kun juna lähtee, vaan he lähtevät resiinalla perään. Mä kysyn vaan, mitä Persut tekevät äänisaaliillaan? Jos olisin äänestänyt Persuja, häpeisin niin poskettomasti sitä, kuinka äänelläni tehdään pohjatonta valhepropakandaa vailla mitään realismia. Luin jostakin, että paikalliset Persut olivat loistaneet poissaolollaan kaupungin valtuustoseminaarista. Kyllä paikallinen politiikka pitää olla jokaisen valtuutetun mielessä, kun kotiseutua kehitetään. Kun laiminlyönnit lähtevät kyläpolitikoinnista, ei ole ihme, jos jälkiviisas räksytys saa huvittavia piirteitä valtakunnanpolitiikossa.
      Ei ole kuin runsas viikko siihen, kun taas poimitaan keski-ikäisiä miehiä järvestä ja todetaan heidän olleen hukkuessaan humalassa ja sepalus avoimena. KORONAVAPAATA JA KOSTEATA JUSSINAIKAA ITSE KULLEKIN JUMALAKUVALLE PUOLUEESTA RIIPPUMATTA!

      • Anonyymi

        Kuulen kommunismin tuomaa vaikerrusta..he joilla ei ole ymmärrystä.


    • Anonyymi

      onhan sitä huonompia persuja tilalle joilla rikosrekisteri pitempi kun nälkä vuosi. Keskustassa ei moisia ole

      • Anonyymi

        Keskustassa on tosi rosvot. Aina palkansaajien verorahoja kyttäämässä. Rosvojen puolue tuo keskustakonnat


    • Anonyymi

      Kuinka voisikaan apuhoitaja-sairaanhoitaja esiintyäkään arvokkaasti, kn on kaiken kukkuraksi Persujen edustajana eduskunnassa?

    • Anonyymi

      Joko rokkivelalat ja muut velat maksettu. Liperi ei ketkuja huoli

      • Anonyymi

        Mitä velkaa Sanna on rokista?
        Onko pääsylippu jäänyt joskus maksamatta?


    • Anonyymi

      Siniset voi pysähtyä jos pystyvät, ja se vaatii älykkyyttä olla kirjoittamatta tänne.
      Siniset ei pääse valtuustoon näillä Sannaa haukkuvilla jutuilla.
      Sannan henkilöön käy älykkäät Siniset kiinni.
      Säälittävää ja huonointa politiikkaa Sinisiltä pettureilta.
      Säälittävää.

      • Anonyymi

        kannattaa itse miettiä miten puolustaa muutaman paikallisen hyötyjän puoluetta, kun johtopersut vetää sultakin osuudet lopulta ja kaveri jätetään niin kun persuilla on tapana toimia! siinäs selität satuja samalla levyllä joita päähäsi on upotettu joissa ei perää jonka tiedät pienessä kuppaisessa kuupassasi itsekkin


    • Anonyymi

      Sdp petti kaikki lupaukset. Keskusta Sipilä toi 38500 vierailijoita,vasemmistoliitto on häpeä koko yhteiskunnalla.
      Sitä pahempaan lasketaan vielä nämä Vihreät isis kannatajat..
      On jännää,kun punaisesta Outokummusta nousee PS edustaja.!!
      Ei se Oku taida olla niin,kuin ennen..kun Sannalla on äänestäjiä!
      Sanna on hyvä edustaja,tuo mieli piteen esille hyvin,kun toiset hallitus puolueen edustajat salassa tekevät maskikaupat..vain 10 milj.€. mitä muuta,Kulmunin änkytyskoulu 50.000€ ja edelleen muistetaan Sipilä pääministerinä,entä Sdp.n harhautukset eläkeläisille 100€.. EI PIDÄ LUVATA,EI VALEHDELLA!
      Hallitus jakaa meidän veronmaksajien rahaa ulkomaille sikamaisen paljon.
      Netistä löytää,miten ovat avokätisiä veroeurojen suhteen jotka kuuluvat Suomen kansalle,ei tälle hallitukselle,ei edelliselle,ei kelleen ellei osata.
      Meillä on vanhukset,he tekivät Suomen ja heitä pitää auttaa.
      En ymmärrä,miksi rahat annetaan ulkomaille?
      MIKSI,ne on meidän Suomalaisten veroja ja muita valtiota ei tartte auttaa,kun meillä asiat on ihan paskasti.
      Pysähdy sinä aloittaja ja mieti, oletkoSuomalainen?

      • Anonyymi

        Eduskuntaan ei mahdu viidettä itserakasta naispolitiikkoa, Sanna Marin, Pekka Haavisto ,Maria Ohisalo sekä Li Andersson riittävät. Sanna , vaihda tyyliäsi eri suuntaan.


      • Anonyymi

        Ei kukaan uskokaan että ymmärtäisit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan uskokaan että ymmärtäisit

        Johtopersut värvää onnettomia aatteeseensa mukaan haukkumaan, että omatili pysyisi plussalla muuten ovat hiljaisia poikia tulevaisuutensa suhteen.


    • Anonyymi

      Kyllä persut ajavat ihmeellistä politiikkaa???????
      Kun katselee outokumpulaisten ja yleensä suomalaisten asumistasoa ja autoilua, niin jokainen näkee miten suomalaisilla olisi paljon annettavaa heikommassa osassa olijoille. Ei ulkomaalaisilla ole näin mukavat olot kuin suomalaisilla. Persut ovat itsekästä porukkaa pitäessään kynsin ja hampain kiinni vain suomalaisten eduista ja hyvinvoinnistä. Missä on vastuu?? Ulkomaalaisille tulee antaa mahdolisuus hyvässä elintasossa elämiseen.

      Onneksi meillä on nyt hyvä hallitus, joka ei persuile, vaan huomioi muidenkin maiden vaikeuksia erikoisesti tänä korona aikana. Vasemmistopuolueet tietävät kurjan ihmisen aseman ja osaavat toimia heidän auttaakseen. Olipa ihminen suomalainen tai ulkomaalainen. Koko pohjois-karjala tulisi olla ylpeitä tästä keskusta vasemmistohallituksesta.

      Maaima muuttuu paremmaksi.

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5510
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3527
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1652
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1624
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      77
      1087
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1078
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      808
    Aihe