mikä on totta ja mikä ei, mut toivottavasti ainaski se että tykkäät musta ;)
En oikeen enää tiedä
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mä rakastan sua!!!!!!!!
- Anonyymi
Söpiskä trolliseni! Sä rakastat meitä kaikkia! 😘
Mut nytkö teit mun kaa bänät ja alat oleen ton aloittajan kaa?? 😡 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Söpiskä trolliseni! Sä rakastat meitä kaikkia! 😘
Mut nytkö teit mun kaa bänät ja alat oleen ton aloittajan kaa?? 😡Mä olen vain j ikuisesti joten muut ihmiset eivät edes kiinnosta minua
- Anonyymi
Mahdoton sanoa tykkäämisestä mitään koska kukaan ei tiedä kuka olet.
- Anonyymi
Hänestä miehestä tykkään en voi kieltää sitä 🤗
- Anonyymi
Ei susta voi olla tykkäämättä. Tykkäätköhän sä musta hitusen verran ees?
Rakkauttakin sulle on palstalla, senkus valkkaat:) - Anonyymi
Halusit sitten liudan kommentteja joissa vieraat tykkää susta :) Halpaa.
- Anonyymi
Ihanan halpaa! Kassit täyteen tavaraa ja kotiin pötkötteleen 😌
- Anonyymi
Täällä ei kai ole tarkoituskaan tietää mitään, tieto on muualla, yleensä kahden ihmisen välillä mutta jos piuhat on poikki niin voi kaikki muukin olla poikki katki.
- Anonyymi
Miten sä et voi tietää mikä on totta? Et tietenkään, kun et arvosta ihmistä tarpeeksi kommunikoidaksesi tälle suoraan.
- Anonyymi
Mitäs täällä sit muut tekeee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs täällä sit muut tekeee?
Nythän olikin sinusta, aloittajasta kyse eikä muista. !!! Sinun tietämättömyydestäsi.
- Anonyymi
Oletko sä se, joka hääti muut naiset palstalta ja nyt kirjoittaa sivut täyteen paskaa lääkehuuruissaan?
avohoito on "hieno" juttu nykypäivänä
- Anonyymi
Näin on. Nykyään ne hoidetaan tällaiste palstojen kautta. Paljon halvempaa. Muutenkin terveydenhuolto kustannukset karannu käsistä ku väestö vanhentuu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242431Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3452030Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261892Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101713Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55880
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828