Kulmuni erosi,,,,,tästä se alkaa .Jouluun mennessä hallitus nurin !
Nyt se alkaa-Yksi Akka vähemmän !
14
85
Vastaukset
- Anonyymi
Ehei poijjat, Väyrynen pomppii intoa puhkuen tilalle. Nipisteltävää piisaa. Siinä sivus laittaa maan asiat reilahan.
- Anonyymi
Kepu pettää aina, omansakin. Taas tämä nähtiin.
- Anonyymi
Näin se on kun Lestosipilä junailee taustalla.
Aho ja Lautamasa vedetty jo esiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin se on kun Lestosipilä junailee taustalla.
Aho ja Lautamasa vedetty jo esiin.Caruna-pekka jatkaa vaikka on syyllistynyt moneen.
Mies ei älyä kun ei ole älyä.
Mikä sinä olet ketään akoittelemaan? Varmasti tuplasti vanhempi ukko taidat vielä olla.
Koita itse päästä ministeriksi ja auo sitten turpaasi!- Anonyymi
kuka siellä huuteloo ja uskaltaa panna vastaan mulle ,,,ei kannata huudella jos ei kroppa pysty lunastamaan sanoja,,eli loppi hiljaa siellä.Akka se oli ja eroaminen tuli.ei naisista ole johtomaan.äly ei vaan yksinkertaisesti riitä.
Anonyymi kirjoitti:
kuka siellä huuteloo ja uskaltaa panna vastaan mulle ,,,ei kannata huudella jos ei kroppa pysty lunastamaan sanoja,,eli loppi hiljaa siellä.Akka se oli ja eroaminen tuli.ei naisista ole johtomaan.äly ei vaan yksinkertaisesti riitä.
Sinulle tuottaa jo kirjoittaminen ylivoimaisia vaikeuksia.
Koita pärjätä. Fiksut pärjää aina, mutta sinulla tuntuu olevan vaikeaa.- Anonyymi
Kikki_Kulmuni kirjoitti:
Sinulle tuottaa jo kirjoittaminen ylivoimaisia vaikeuksia.
Koita pärjätä. Fiksut pärjää aina, mutta sinulla tuntuu olevan vaikeaa.Ei suinkaan mikään tuota ylivoimaisia vaikeuksia,Olet niin niin väärässä ja häpeät nyt siellä sitten hiljaa.Totuus kirpaisee vai mitä ?
Perus lihava eukko sai kenkää no ny on kiva vero euroilla lähteä lumputtelemaan
- Anonyymi
Setämiehiä taas tarvitaan siivoamaan jälkiä, mutta onnistuuko enää niiltäkään.
- Anonyymi
Kyllä! Lapualla on valmiina, takinkääntäjä, stoppia sosialipummeille ja on konkurssikin. Oikeen sopiva setämies. Pelastamaan maan. Kuinka Lapuaa on pelastettu. Ehkä mielummin ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä! Lapualla on valmiina, takinkääntäjä, stoppia sosialipummeille ja on konkurssikin. Oikeen sopiva setämies. Pelastamaan maan. Kuinka Lapuaa on pelastettu. Ehkä mielummin ei.
Kannattaako Lapuaa pelastaa? Antaa Seinäjoen hoitaa Lapuan ongelmat.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä! Lapualla on valmiina, takinkääntäjä, stoppia sosialipummeille ja on konkurssikin. Oikeen sopiva setämies. Pelastamaan maan. Kuinka Lapuaa on pelastettu. Ehkä mielummin ei.
Onneksi on Pöntinen. Ainut lapualainen joka on niin viisas, että ymmärtää vaihtaa väärän mielipiteensä.
- Anonyymi
Kikki_Kulmuni kirjoitti:
Onneksi on Pöntinen. Ainut lapualainen joka on niin viisas, että ymmärtää vaihtaa väärän mielipiteensä.
Kyl kaikkien meistä pitää osata pyörtää jos on väärällä tiellä se on hyvästä setouhu hyvinkin juu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368