Nyt se alkaa-Yksi Akka vähemmän !

Anonyymi

Kulmuni erosi,,,,,tästä se alkaa .Jouluun mennessä hallitus nurin !

14

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehei poijjat, Väyrynen pomppii intoa puhkuen tilalle. Nipisteltävää piisaa. Siinä sivus laittaa maan asiat reilahan.

    • Anonyymi

      Kepu pettää aina, omansakin. Taas tämä nähtiin.

      • Anonyymi

        Näin se on kun Lestosipilä junailee taustalla.
        Aho ja Lautamasa vedetty jo esiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se on kun Lestosipilä junailee taustalla.
        Aho ja Lautamasa vedetty jo esiin.

        Caruna-pekka jatkaa vaikka on syyllistynyt moneen.
        Mies ei älyä kun ei ole älyä.


    • Mikä sinä olet ketään akoittelemaan? Varmasti tuplasti vanhempi ukko taidat vielä olla.
      Koita itse päästä ministeriksi ja auo sitten turpaasi!

      • Anonyymi

        kuka siellä huuteloo ja uskaltaa panna vastaan mulle ,,,ei kannata huudella jos ei kroppa pysty lunastamaan sanoja,,eli loppi hiljaa siellä.Akka se oli ja eroaminen tuli.ei naisista ole johtomaan.äly ei vaan yksinkertaisesti riitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        kuka siellä huuteloo ja uskaltaa panna vastaan mulle ,,,ei kannata huudella jos ei kroppa pysty lunastamaan sanoja,,eli loppi hiljaa siellä.Akka se oli ja eroaminen tuli.ei naisista ole johtomaan.äly ei vaan yksinkertaisesti riitä.

        Sinulle tuottaa jo kirjoittaminen ylivoimaisia vaikeuksia.
        Koita pärjätä. Fiksut pärjää aina, mutta sinulla tuntuu olevan vaikeaa.


      • Anonyymi
        Kikki_Kulmuni kirjoitti:

        Sinulle tuottaa jo kirjoittaminen ylivoimaisia vaikeuksia.
        Koita pärjätä. Fiksut pärjää aina, mutta sinulla tuntuu olevan vaikeaa.

        Ei suinkaan mikään tuota ylivoimaisia vaikeuksia,Olet niin niin väärässä ja häpeät nyt siellä sitten hiljaa.Totuus kirpaisee vai mitä ?


    • Perus lihava eukko sai kenkää no ny on kiva vero euroilla lähteä lumputtelemaan

    • Anonyymi

      Setämiehiä taas tarvitaan siivoamaan jälkiä, mutta onnistuuko enää niiltäkään.

      • Anonyymi

        Kyllä! Lapualla on valmiina, takinkääntäjä, stoppia sosialipummeille ja on konkurssikin. Oikeen sopiva setämies. Pelastamaan maan. Kuinka Lapuaa on pelastettu. Ehkä mielummin ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä! Lapualla on valmiina, takinkääntäjä, stoppia sosialipummeille ja on konkurssikin. Oikeen sopiva setämies. Pelastamaan maan. Kuinka Lapuaa on pelastettu. Ehkä mielummin ei.

        Kannattaako Lapuaa pelastaa? Antaa Seinäjoen hoitaa Lapuan ongelmat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä! Lapualla on valmiina, takinkääntäjä, stoppia sosialipummeille ja on konkurssikin. Oikeen sopiva setämies. Pelastamaan maan. Kuinka Lapuaa on pelastettu. Ehkä mielummin ei.

        Onneksi on Pöntinen. Ainut lapualainen joka on niin viisas, että ymmärtää vaihtaa väärän mielipiteensä.


      • Anonyymi
        Kikki_Kulmuni kirjoitti:

        Onneksi on Pöntinen. Ainut lapualainen joka on niin viisas, että ymmärtää vaihtaa väärän mielipiteensä.

        Kyl kaikkien meistä pitää osata pyörtää jos on väärällä tiellä se on hyvästä setouhu hyvinkin juu


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe