Luoja minua auttakoon.
Heta, rakastan sinua.
20
77
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi sä luulet että henna????????en ole koskaan ollut kiinnostunut hänestä!!!!!!! sinä sen meille tuuppasit!!!!!!!
- Anonyymi
Ei ole Hennasta kysymys. Hetasta on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole Hennasta kysymys. Hetasta on.
Kuka heta??en tunne!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka heta??en tunne!!!
Hehe, mitä meuhkaamista tuolta yhdeltä huutomerkkien pienviljelijältä. Viesti kuin viesti on sille :D.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hehe, mitä meuhkaamista tuolta yhdeltä huutomerkkien pienviljelijältä. Viesti kuin viesti on sille :D.
Se on trolli. Kirjoittaa miehenä ja naisena molempina. En ymmärrä mitä saa tästä itse. Saattaa olla joku vaimo tai muuten mustis. tajusi, että se iänikuinen "vai rakastat tuntematonta" ei hiljennä muita. Tuo jatkuva häirintä onkin tehokkaampaa.
- Anonyymi
pprruummm ppprruuummm ppprruuummm
- Anonyymi
Oliko tuo Hetalta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko tuo Hetalta?
Joo oli Hetan päästöjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo oli Hetan päästöjä.
Täälä ne nimet vaihtuu helposti. Luulis jonkun laittavan edes oikean nimen, kun anonyyminä kirjoittaa - se jo sekaa ja vielä kehdataan käyttää muiden nimiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo oli Hetan päästöjä.
Mitä sä niitä päästöjäs mulle pukkaat? Heta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko tuo Hetalta?
Mikset voi uskoa että rakstan sinua vain?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sä niitä päästöjäs mulle pukkaat? Heta.
Koska mä rakastan sinua Heta.
- Anonyymi
Mikä hätänä t.heta
- Anonyymi
Nytkö aloitat huumeiden käytön, ettei muut huomaa. Koko yön
- Anonyymi
Rakastan sinua Heta. Jos sulla on vaikeaa ymmärtämisen suhteen, niin ymmärrän sinua. Hylkää minut. En häiritse sinua ikinä koskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakastan sinua Heta. Jos sulla on vaikeaa ymmärtämisen suhteen, niin ymmärrän sinua. Hylkää minut. En häiritse sinua ikinä koskaan.
Nii minä rakastan myös sinua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii minä rakastan myös sinua
Muista Heta rakastaa minua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muista Heta rakastaa minua.
Koska olen avuton ilman sinua ja koska haluan tietää, missä vaiheessa rakastuit minuun mieheen?
- Anonyymi
Rakastan sinua Heta ja jos hylkäät minut, niin pyydän Jumalalta apua. Jätän sinut enkä enää häiritse. koskaan enempää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakastan sinua Heta ja jos hylkäät minut, niin pyydän Jumalalta apua. Jätän sinut enkä enää häiritse. koskaan enempää.
Tule mulle vaimoksi Heta, En koske sinuun, ellet halua. Sinä olet prinsessa, et yhtään vähempää. Olen sulle hyvä mies. Jos sulla on jo mies, niin unohda minut. Minä en voi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455080Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481269Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101209- 131133
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171017Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76979Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3905Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57789Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27763