Erinomainen panostus mainontaan, tienvarsimainoksia, putiikkeja 6-tien varrella ja miten ihana sähköinen turistiesite fi ja en, yksityisyrittäjän tekemä. Ottaispa muut (kunnat) mallia, virkamies ei ole aina paras kaikkeen.
Kesälahti rules!
10
1034
Vastaukset
- Anonyymi
Tuskin siitä mainittavaa hyötyä on olipa miten hyvät mainokset missä tahansa jos ja kun mitään muuta tarjottavaa ei ole. Kaiken muun lisäksi vuokratkin ovat huomattavasti kalliimmat samankokoisissa asunnoissa verrattuna Kiteeseen.
- Anonyymi
Jokainen ostoksille tms. pysähtyvä ohimenijä tuo kaivattua rahaa elinkeinoelämään ja verojen kautta vuokrataloillekin. Paikalliset asioivat muuallakin ja saattavat kuluttaa vähän.
Näyttää olevan erinomaiset vesistöt, joille mahtuu matkailijoita, vapaa-ajan ohjelmaakin on kehitetty. Puitteet monessa mainostetussa paikassa näyttää olevan kunnossa. Jos ei tietoa jaa, ei ole vanhoja eikä uusia tulijoitakaan. - Anonyymi
Kesälahdella on kaikissa hinnoissa se Puruvesi-lisä.
- Anonyymi
Lapissa on lapinlisä ja etelän kaupungeissa omansa jne. ja vapaaehtoisesti sekin maksetaan tai jätetään maksamatta. Ei se ole hullu, joka pyytää.
- Anonyymi
Kesälahti on paras lomailukohde. Puhtaat rannat, ystävälliset ihmiset ja siistit paikat lapsille ja aikuisille. Pitää tulla lomakylään/leirintään ainakin viikoksi kesällä ja syksyllä sitten uudestaan mökkilomaa viettämään. Siellä sielu lepää !!
- Anonyymi
Mökkeilyyn ja kesään liittyen, mitkä yritykset tarjoavat mökkitalkkaripalveluita Keski-Karjalassa?
- Anonyymi
Facen puskaradiot tietää, tässä Ketin, niistä, jotka ovat joskus jotain ilmoittaneet sinne, ei päivittyne ellei ole itse aktiivinen
https://keti.yrityshakemistot.fi/
- Anonyymi
Viime vuonnahan yks äijä sano Koti-Karjalassa että kunnan pääpaikka pitäisi vaihtaa Kesälahdelle. Koska on imagoltaan parempi ja silleen laadustaan tunnetumpi (kirkasvetiset järvet, kesäasuminen, aurinkokunta). Vaikka ei Kesälahti satunnaiselle kävijälle tai ohikulkijalle tarjoa mitään hienoa. Ne järvet on piilossa. Kiteellä on kuitenkin raivattu niitä järvimaisemia, jos joku siellä käy katselemassa. Ja polku rannassa. Se on hyvä.
- Anonyymi
Paskat mitään ole raivattu. Edelleen valtava tikka-plakaati roikkuu rämeikön puissa eikä sitä ole kukaan raivaamassa. Todella hyvää mainosta kunnalle kun tien toisella puolen on vastaremontoitu stadioni ja parkkipaikka, vastapäätä sitten ”tikkarämeikkö” 💩💩💩💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paskat mitään ole raivattu. Edelleen valtava tikka-plakaati roikkuu rämeikön puissa eikä sitä ole kukaan raivaamassa. Todella hyvää mainosta kunnalle kun tien toisella puolen on vastaremontoitu stadioni ja parkkipaikka, vastapäätä sitten ”tikkarämeikkö” 💩💩💩💩
Natura-alueella on tiukka sääntely, kuka ja mitä saa tehdä. Ei auta valittaminen. Suojelupäästös on vähintään hidas ja työläs purkaa, jos on edes mahdollista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569