Hyvää yötä sulle. Olet paras ihanin ja suurin rakastuminen mulle koskaan.
K miehelle
36
149
Vastaukset
- Anonyymi
Muista se kans ja ole mulle se ainoa rakas. Sinä olet mulle ikuisesti.
- Anonyymi
Muistan. Varmasti muistan. Sulle haluan olla ainoa rakas. Sitä sä olet mulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistan. Varmasti muistan. Sulle haluan olla ainoa rakas. Sitä sä olet mulle.
Olen niin Onnellinen. Surun pyyhit silmistäni pois nainen rakas. Ilman sinua en voi elää.
- Anonyymi
Hetä, rakastan sinua ikuisesti. Rakastuin sinuun salamana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hetä, rakastan sinua ikuisesti. Rakastuin sinuun salamana.
Heta. Kiitos sinulle Heta, sinä olet ykkönen, kuin Sanna Marin!
- Anonyymi
Anteeksi, että kommentoin niin monta kertaa. Rakastuminen ei jäänyt epäselväksi keltään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistan. Varmasti muistan. Sulle haluan olla ainoa rakas. Sitä sä olet mulle.
Hei tässä on useita kommentoijia. Sinun kommentti pellastaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei tässä on useita kommentoijia. Sinun kommentti pellastaa.
Tuo oli aloittajalta. Tuo kommentti että muistan. Mutta Heta en ole joten väärään osoitteeseen meni.
- Anonyymi
Hyvää yötä Heta. Jos sulla on mies, unohda minut, en halua olla siinä mukana. Mutta sen haluan, että olet onnellinen!
- Anonyymi
En ole Heta eikä mulla ole miestä. Olen ihan onnellinen paitsi että hän puuttuu.
- Anonyymi
Kuka olet?
- Anonyymi
Enpä kerro. Hyvää yötä.
- Anonyymi
Joku sotkee välejämme Heta. Muista, että sinä olet minun nainen ja olen sun mies jos niin haluat. Sinua rakastan enkä ketään muuta ihmistä ihmistä. Sinusta toivoisin tulevaa vaimoa. Olet ihanan kaunis ja viisas.
- Anonyymi
Aloitus ei ole Hetalta. Älä trollaa.
- Anonyymi
Kuka tämä on heta?? Ja miksi joku muka sotkee mun välejä
- Anonyymi
Niskavuoren naiset on, Aarne.
- Anonyymi
Anteeksi nainen näistä kaikista tulleista viesteistä, joihin sinuni tarvi luonnollisesti vastata.
- Anonyymi
Niin en tiedä miksi piti alkaa trollata. Pelkkää kiusaa, ketään Hetaa ole elänyt sitten 30-luvun. Mutta ihan sama. Kaipa säkin tuosta trollauksesta jotain pikkuorgasmeja saat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin en tiedä miksi piti alkaa trollata. Pelkkää kiusaa, ketään Hetaa ole elänyt sitten 30-luvun. Mutta ihan sama. Kaipa säkin tuosta trollauksesta jotain pikkuorgasmeja saat.
Mää tunnen yhen Hetan kyllä.
- Anonyymi
Olkoon niin.
- Anonyymi
Olkoon yösi hyvä. Hyvää yötä.
- Anonyymi
Anteeksi Heta, että kommentoin. Rakastuin sinuun, Älä jätä minua tai sitten jätät minut. K mies.
Olen huomannut että joku anonyymi haluaa sotkea muiden asioita. Ei kannata niihin kommentoida mitään. Jotkut on ilkeitä. Toivottavasti pääsette yhteen👍
- Anonyymi
Mä oon varmaan pöljin. Mutta sinua rakastan hurjan lailla.
- Anonyymi
Sä et ole ainakaan tässä viestiketjussa todellakaan pöljin :)
- Anonyymi
Ai nykyään se on Heta jo. Tuuliviiri rauhaton...
- Anonyymi
Kallelle
- Anonyymi
Kalle taisi juurikin ilmoittaa, kuka on ap, no Kallepa tietenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kalle taisi juurikin ilmoittaa, kuka on ap, no Kallepa tietenkin.
Eipä ollut Kallelle eikä Kallelta. Tehkää Kallelle ja Hetalle omat aloitukset. Jos se on teille vaikeaa, niin googlatkaa vaikka "suomi24 keskustelun aloittaminen ohjeet". Huoltajanne varmasti auttaa myös, vai pitäisikö sanoa holhoojanne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ollut Kallelle eikä Kallelta. Tehkää Kallelle ja Hetalle omat aloitukset. Jos se on teille vaikeaa, niin googlatkaa vaikka "suomi24 keskustelun aloittaminen ohjeet". Huoltajanne varmasti auttaa myös, vai pitäisikö sanoa holhoojanne.
Kenelle sitten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ollut Kallelle eikä Kallelta. Tehkää Kallelle ja Hetalle omat aloitukset. Jos se on teille vaikeaa, niin googlatkaa vaikka "suomi24 keskustelun aloittaminen ohjeet". Huoltajanne varmasti auttaa myös, vai pitäisikö sanoa holhoojanne.
Sitä oon epäillytkin jo pidemmän aikaa.
Kun sulle tulee niitä mustiskohtauksia, sun pitäis muistaa, ett ihmiselle on vain yksi kerrallaan tärkeä. Mulla ainakin on niin pieni sydän, ettei sinne mitenkään enempää mahtuisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä oon epäillytkin jo pidemmän aikaa.
Kun sulle tulee niitä mustiskohtauksia, sun pitäis muistaa, ett ihmiselle on vain yksi kerrallaan tärkeä. Mulla ainakin on niin pieni sydän, ettei sinne mitenkään enempää mahtuisi.Niin ,ja sulla on vielä niin suuri ego
- Anonyymi
Kalevi?
- Anonyymi
Samoin sinä tumma nainen, olet minulle.
- Anonyymi
Pääs kiinni jo Miani!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääs kiinni jo Miani!
Pää kiinni molemmat. En ole tumma enkä Mia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1171279
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221153Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä471050- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592