Kenelle mahtaa kuulua Rajasalmen levähdysalueen ulkoilualueiden ja luontopolkujen hoito? Siellä on monta kivaa nuotiopaikkaa ja loistava kohde perheille mennä paistaan makkaraa yms, mutta sitä roskan määrää mikä siellä on. Toisaalta ei siellä ole yhtään roskistakaan! Eli ihan ekana sinne tarvitsi muutaman roska-astian. Sitten minne on kadonnut parilla nuotiopaikalla olleet pöytäryhmät? Ne olisi syytä saada takaisin. Ja sitten alueen voisi siivota. Paperia ja muuta jätettä on hirveästi. Jopa käytettyjä kondomeja näyttää olevan polun varsilla.
Vastaukset 2
- Anonyymi
Täällähän on satoja viestejä pitkä ketju, jossa äijät kertovat, kuinka käyvät siellä tumputtamassa. Niiden jätöksiä nuo tuhruiset paperitöllöt ovat. Yäk, en voi käsittää.
- Anonyymi
Tumputtamisen käsittää mutta luonnon tuhrimsen ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711492
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87687Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48526
- 125518
- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15490- 25483
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus49479