"Suomalaisten suopeus Ruotsia kohtaan ei kanna kuitenkaan niin pitkälle, että haikailtaisiin maiden liittymistä yhteen yhdeksi valtioksi. Kansalaisista vain alle kymmenesosa (8 %) toivoo, että Suomi ja Ruotsi liittyvät jälleen yhdeksi valtioksi. Vastustajia on yhdeksän kymmenestä (88 %).
Ruotsin- tai kaksikielisten keskuudessa haaveita valtioiden yhdistymisestä on reilulla neljänneksellä (29 %). Miehet (13 %), alle 34-vuotiaat (15 %), opiskelijat (14 %) ja STTK:n jäsenet (14 %) ovat muita hieman suopeimpia valtioiden yhdistämiselle. SDP:n kannattajista lähes joka viides (18 %) on valtioiden yhdistämisen kannalla, kun keskustan kannattajista vain virhemarginaaliin mahtuva kolme prosenttiyksikköä (3 %)."
https://kaks.fi/uutiset/suomalaiset-ruotsi-on-tarkein-yhteistyokumppani-suomesta-ja-ruotsista-ei-kuitenkaan-yhta-valtiota/
Siinähän ne Suomen viholliset on lueteltu 😂
Demareista siis joka viides on valmis tekemään Suomesta Ruotsin vasallin?
Tässä pahimmat SUOMEN perustuslain viholliset
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
"Demareista siis joka viides on valmis tekemään Suomesta Ruotsin vasallin?"
Lipposen perintö: "Olemme itäruotsalaisia"
Tämä olisi nyt selvitettävä mediassa isoin otsikoin.- Anonyymi
Demareilla on nyt selitettävää.
- Anonyymi
Näyttää olevan arkaluontoista tietoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Demareilla on nyt selitettävää.
Media voisi vähän revitellä tällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038192- 1105743
- 555171
- 2875168
- 773813
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481