Ei ihmistä ole luotu olemaan yksin. Vaikka olisi lauma ihmisiä ympärilläsi, silti voi tuntea itsensä yksinäiseksi ilman oikeaa yhteyttä johonkin tärkeään ihmiseen. Kaipaan häntä, joka on herättänyt minussa ajatuksen ja tunteen, että kaksin olisi kuitenkin parempi olla. Tunnen itseni vaillinaiseksi ilman häntä, koko ajan on tunne että jotakin tärkeää puuttuu enkä saa mistään kunnon otetta.
Olen aina ollut itsenäinen luonne, enkä näin pitkään ole ketään miestä aiemmin kaivannut. Hän vaan kosketti minua tunnetasolla niin vahvasti. Olen asiaa pohdiskellut joka kantilta, enkä itsekään oikein ymmärrä miksi näin kävi, että juuri häneen ihastuin. Rakkaus vaan tulee joskus elämään yllättävällä hetkellä, silloin sitä vaan ymmärtää, kuinka yksin aiemmin on ollutkaan.
Kaipaan niin kovasti hellyyttä ja läheisyyttä ja rakkautta. Kaipaan sellaista todellista yhteyttä toiseen ihmiseen, niin kuin varmasti kaikki muutkin täällä kirjoittavat.
Elämä olisi kaikin puolin antoisampaa jos sen saisi viettää rakastamansa ihmisen vierellä.
Ilman rakkautta
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Se on muotia, kuten maailmasta voi havaita. Tykkääminen ja peukuttaminen ei.
- Anonyymi
mokä estää ? kyllä puolison vierestä onvaa niin kiva herätä .
- Anonyymi
Jos olisi niin yksinkertaista, en täällä varmaan kirjoittelisi..
- Anonyymi
se on vain, niin, yksinkertaista, et vain pidä minusta paskan vertaa.
- Anonyymi
Niin syvällä on tunne tuo, en vieläkään pysty kuuntelemaan rakkauslauluja. Kaikki musiikkiohjelmat menee ohi.
- Anonyymi
Lukitaan tää
- Anonyymi
Ihan samanlaisia tuntemuksia. Eikä se pariutuminen ole mikään helppo juttu. Vain yksi ainoa kelpaa, kun on hänet kohdannut. Se on sitä oikeaa rakkautta, ei siinä taida sittenkään olla omasta valinnasta kysymys. Ja nainen olen myös.
- Anonyymi
Koskettavan kaunista. Yhdyn aloittajan näkemyksiin. Elämä ilman naista ei ole läheskään täydellistä elämää. Kumpa kaikki muuttuisi. Nainen. m>n
- Anonyymi
Mä tykkään herätä yksin, kelaa kun koko sänky on sun voit nukkua missä suunnassa haluat 😻
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455150Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1241643Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151519Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "501436- 141215
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4111081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76999No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol19906Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah60827