Pääomalainat

Anonyymi

Jokerit tekee erittäin paljon tappiota joka vuosi, onko se tahallista?

3

355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koska Jaromir Jagr pelaa Jokereissa?.

      Vaikka kaverilla on ikää niin hän saattaisi pelata melkein yhtä hyvin mitä Marko Anttila?.

    • Anonyymi

      Moni muukin, kuten Lukko ja sitten on säätiöseuroja, kuten Hihhifk.
      Asiaan, onhan se tahallista, jos seuran budjetti on se n. 20 miljoonaa / kausi, niin tuolla kulurakenteella se on tahallista, mutta ei se ole tappiota, koska ne aina kuitatan, eli joku on sitoutunut ne maksamaan, sponsoroimaan siis. Eihän Jokerit saa edes televisiosopimusrahoja, joita jokainen liigaseura saa, ne menee KHL:lle ja sieltä monimutkaisten reittien kautta se valuu takaisin. Sama pääsponroreiden kanssa, mutta siltikin mennään n. 10mil miinukselle / vuosi. No idässä halutaan, että Jokerit osallistuu tuohon liigaan, joten maksavat viulut myös, siitä suoomenkin verottaja nappaa useamman miljoonan, joten ei pitäs suomalaisilla olla valittamista, paitsi, kun on se Jokerit, suomen vihatuin ja myös rakastetuin. Jokereillahan ei ole velkaa, oamehtonen pääomalaina on rahoitusta firmaan, sillä joko saa tuottoa tai ei ja Jokereiden tapauksessa ei. Täällä ei kyllä ymmärretä, mikä merkitys Jokereilla on KHL:lle, voisin väittää, että KHL:ää ei enää olisi ilman Jokereita, se on nähty, kun tuolla idässä on tullut käytyä, Jokereilla on imua ja jengi diggaa ihan vitusti, vaikka on vastustaja, eikä faneillakaan ole mitän ongelmaa, viedään jopa vastustajan fanipäätyyn syömään ja dokaamaan. Joku Rigan Dynamo ei vedä mitään eikä ketään, helsingin Jokerit on KHL:n kovin brändi.

    • Anonyymi

      Jatkan vielä, joku katsoo suoria talouslukuja, mutta ei ne ole kaikki kaikessa, miten mittaat sponsoroinnin tuomaa hyötyä, paljonko se kasvatti firman liikevaihtoa? Jokerit on tässä välikappale, hyvä mainos, tyo arvoa, mutta sitä ei suoraan makseta Jokereille vaan kuitataan velkoja, jotka voisivat olla yhtäa hyvin sponsorimaksuja...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1360
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      121
      1209
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      102
      1020
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      909
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      887
    6. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      38
      775
    7. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      755
    8. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      21
      753
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      729
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      629
    Aihe