Jokerit tekee erittäin paljon tappiota joka vuosi, onko se tahallista?
Vastaukset 3
- Anonyymi
Koska Jaromir Jagr pelaa Jokereissa?.
Vaikka kaverilla on ikää niin hän saattaisi pelata melkein yhtä hyvin mitä Marko Anttila?. - Anonyymi
Moni muukin, kuten Lukko ja sitten on säätiöseuroja, kuten Hihhifk.
Asiaan, onhan se tahallista, jos seuran budjetti on se n. 20 miljoonaa / kausi, niin tuolla kulurakenteella se on tahallista, mutta ei se ole tappiota, koska ne aina kuitatan, eli joku on sitoutunut ne maksamaan, sponsoroimaan siis. Eihän Jokerit saa edes televisiosopimusrahoja, joita jokainen liigaseura saa, ne menee KHL:lle ja sieltä monimutkaisten reittien kautta se valuu takaisin. Sama pääsponroreiden kanssa, mutta siltikin mennään n. 10mil miinukselle / vuosi. No idässä halutaan, että Jokerit osallistuu tuohon liigaan, joten maksavat viulut myös, siitä suoomenkin verottaja nappaa useamman miljoonan, joten ei pitäs suomalaisilla olla valittamista, paitsi, kun on se Jokerit, suomen vihatuin ja myös rakastetuin. Jokereillahan ei ole velkaa, oamehtonen pääomalaina on rahoitusta firmaan, sillä joko saa tuottoa tai ei ja Jokereiden tapauksessa ei. Täällä ei kyllä ymmärretä, mikä merkitys Jokereilla on KHL:lle, voisin väittää, että KHL:ää ei enää olisi ilman Jokereita, se on nähty, kun tuolla idässä on tullut käytyä, Jokereilla on imua ja jengi diggaa ihan vitusti, vaikka on vastustaja, eikä faneillakaan ole mitän ongelmaa, viedään jopa vastustajan fanipäätyyn syömään ja dokaamaan. Joku Rigan Dynamo ei vedä mitään eikä ketään, helsingin Jokerit on KHL:n kovin brändi. - Anonyymi
Jatkan vielä, joku katsoo suoria talouslukuja, mutta ei ne ole kaikki kaikessa, miten mittaat sponsoroinnin tuomaa hyötyä, paljonko se kasvatti firman liikevaihtoa? Jokerit on tässä välikappale, hyvä mainos, tyo arvoa, mutta sitä ei suoraan makseta Jokereille vaan kuitataan velkoja, jotka voisivat olla yhtäa hyvin sponsorimaksuja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta843686Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii4051350Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää
Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty381034Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty72893Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon
Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä204856Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?
Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s286793Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas
Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto23759Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen
Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel33671Sysmä tarvitsee päätöksiä
Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen23669Älä katoa elämästäni
Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan36624