Jokerit tekee erittäin paljon tappiota joka vuosi, onko se tahallista?
Pääomalainat
3
355
Vastaukset
- Anonyymi
Koska Jaromir Jagr pelaa Jokereissa?.
Vaikka kaverilla on ikää niin hän saattaisi pelata melkein yhtä hyvin mitä Marko Anttila?. - Anonyymi
Moni muukin, kuten Lukko ja sitten on säätiöseuroja, kuten Hihhifk.
Asiaan, onhan se tahallista, jos seuran budjetti on se n. 20 miljoonaa / kausi, niin tuolla kulurakenteella se on tahallista, mutta ei se ole tappiota, koska ne aina kuitatan, eli joku on sitoutunut ne maksamaan, sponsoroimaan siis. Eihän Jokerit saa edes televisiosopimusrahoja, joita jokainen liigaseura saa, ne menee KHL:lle ja sieltä monimutkaisten reittien kautta se valuu takaisin. Sama pääsponroreiden kanssa, mutta siltikin mennään n. 10mil miinukselle / vuosi. No idässä halutaan, että Jokerit osallistuu tuohon liigaan, joten maksavat viulut myös, siitä suoomenkin verottaja nappaa useamman miljoonan, joten ei pitäs suomalaisilla olla valittamista, paitsi, kun on se Jokerit, suomen vihatuin ja myös rakastetuin. Jokereillahan ei ole velkaa, oamehtonen pääomalaina on rahoitusta firmaan, sillä joko saa tuottoa tai ei ja Jokereiden tapauksessa ei. Täällä ei kyllä ymmärretä, mikä merkitys Jokereilla on KHL:lle, voisin väittää, että KHL:ää ei enää olisi ilman Jokereita, se on nähty, kun tuolla idässä on tullut käytyä, Jokereilla on imua ja jengi diggaa ihan vitusti, vaikka on vastustaja, eikä faneillakaan ole mitän ongelmaa, viedään jopa vastustajan fanipäätyyn syömään ja dokaamaan. Joku Rigan Dynamo ei vedä mitään eikä ketään, helsingin Jokerit on KHL:n kovin brändi. - Anonyymi
Jatkan vielä, joku katsoo suoria talouslukuja, mutta ei ne ole kaikki kaikessa, miten mittaat sponsoroinnin tuomaa hyötyä, paljonko se kasvatti firman liikevaihtoa? Jokerit on tässä välikappale, hyvä mainos, tyo arvoa, mutta sitä ei suoraan makseta Jokereille vaan kuitataan velkoja, jotka voisivat olla yhtäa hyvin sponsorimaksuja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431444
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15563ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402