Pääomalainat

Anonyymi

Jokerit tekee erittäin paljon tappiota joka vuosi, onko se tahallista?

3

355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Koska Jaromir Jagr pelaa Jokereissa?.

      Vaikka kaverilla on ikää niin hän saattaisi pelata melkein yhtä hyvin mitä Marko Anttila?.

    • Anonyymi

      Moni muukin, kuten Lukko ja sitten on säätiöseuroja, kuten Hihhifk.
      Asiaan, onhan se tahallista, jos seuran budjetti on se n. 20 miljoonaa / kausi, niin tuolla kulurakenteella se on tahallista, mutta ei se ole tappiota, koska ne aina kuitatan, eli joku on sitoutunut ne maksamaan, sponsoroimaan siis. Eihän Jokerit saa edes televisiosopimusrahoja, joita jokainen liigaseura saa, ne menee KHL:lle ja sieltä monimutkaisten reittien kautta se valuu takaisin. Sama pääsponroreiden kanssa, mutta siltikin mennään n. 10mil miinukselle / vuosi. No idässä halutaan, että Jokerit osallistuu tuohon liigaan, joten maksavat viulut myös, siitä suoomenkin verottaja nappaa useamman miljoonan, joten ei pitäs suomalaisilla olla valittamista, paitsi, kun on se Jokerit, suomen vihatuin ja myös rakastetuin. Jokereillahan ei ole velkaa, oamehtonen pääomalaina on rahoitusta firmaan, sillä joko saa tuottoa tai ei ja Jokereiden tapauksessa ei. Täällä ei kyllä ymmärretä, mikä merkitys Jokereilla on KHL:lle, voisin väittää, että KHL:ää ei enää olisi ilman Jokereita, se on nähty, kun tuolla idässä on tullut käytyä, Jokereilla on imua ja jengi diggaa ihan vitusti, vaikka on vastustaja, eikä faneillakaan ole mitän ongelmaa, viedään jopa vastustajan fanipäätyyn syömään ja dokaamaan. Joku Rigan Dynamo ei vedä mitään eikä ketään, helsingin Jokerit on KHL:n kovin brändi.

    • Anonyymi

      Jatkan vielä, joku katsoo suoria talouslukuja, mutta ei ne ole kaikki kaikessa, miten mittaat sponsoroinnin tuomaa hyötyä, paljonko se kasvatti firman liikevaihtoa? Jokerit on tässä välikappale, hyvä mainos, tyo arvoa, mutta sitä ei suoraan makseta Jokereille vaan kuitataan velkoja, jotka voisivat olla yhtäa hyvin sponsorimaksuja...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      53
      2396
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      884
    3. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      866
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      11
      845
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      69
      743
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      731
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      640
    8. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      82
      547
    9. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      545
    10. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      67
      529
    Aihe