Jokerit tekee erittäin paljon tappiota joka vuosi, onko se tahallista?
Pääomalainat
3
355
Vastaukset
- Anonyymi
Koska Jaromir Jagr pelaa Jokereissa?.
Vaikka kaverilla on ikää niin hän saattaisi pelata melkein yhtä hyvin mitä Marko Anttila?. - Anonyymi
Moni muukin, kuten Lukko ja sitten on säätiöseuroja, kuten Hihhifk.
Asiaan, onhan se tahallista, jos seuran budjetti on se n. 20 miljoonaa / kausi, niin tuolla kulurakenteella se on tahallista, mutta ei se ole tappiota, koska ne aina kuitatan, eli joku on sitoutunut ne maksamaan, sponsoroimaan siis. Eihän Jokerit saa edes televisiosopimusrahoja, joita jokainen liigaseura saa, ne menee KHL:lle ja sieltä monimutkaisten reittien kautta se valuu takaisin. Sama pääsponroreiden kanssa, mutta siltikin mennään n. 10mil miinukselle / vuosi. No idässä halutaan, että Jokerit osallistuu tuohon liigaan, joten maksavat viulut myös, siitä suoomenkin verottaja nappaa useamman miljoonan, joten ei pitäs suomalaisilla olla valittamista, paitsi, kun on se Jokerit, suomen vihatuin ja myös rakastetuin. Jokereillahan ei ole velkaa, oamehtonen pääomalaina on rahoitusta firmaan, sillä joko saa tuottoa tai ei ja Jokereiden tapauksessa ei. Täällä ei kyllä ymmärretä, mikä merkitys Jokereilla on KHL:lle, voisin väittää, että KHL:ää ei enää olisi ilman Jokereita, se on nähty, kun tuolla idässä on tullut käytyä, Jokereilla on imua ja jengi diggaa ihan vitusti, vaikka on vastustaja, eikä faneillakaan ole mitän ongelmaa, viedään jopa vastustajan fanipäätyyn syömään ja dokaamaan. Joku Rigan Dynamo ei vedä mitään eikä ketään, helsingin Jokerit on KHL:n kovin brändi. - Anonyymi
Jatkan vielä, joku katsoo suoria talouslukuja, mutta ei ne ole kaikki kaikessa, miten mittaat sponsoroinnin tuomaa hyötyä, paljonko se kasvatti firman liikevaihtoa? Jokerit on tässä välikappale, hyvä mainos, tyo arvoa, mutta sitä ei suoraan makseta Jokereille vaan kuitataan velkoja, jotka voisivat olla yhtäa hyvin sponsorimaksuja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483