Sain kerrankin isoa

Minttu

Tapasin lopultakin sen oman MrBigin. Todella kiihottava katella kun on kivikovana ja tuntuu ihan toiselta kun pienemmät. Täyttää paikat kokonaan. Lisäksi osaa panna kunnolla eikä mitään häsläämistä tai tunarointia, ilmeisesti saanut kokemusta kun tuollanen kulli kerran on. Pyysin lupaa mitata ja sen sain, paksuutta oli 5,5cm ja pituutta 21cm. Ihan suomalainen mies, ei mikään afrikan musta. Kyllä oli paikat seuraavana päivänä sopivasti hellänä kun mentiin ikeaan shoppailemaan.

15

19539

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katkera piliBoy

      Hyvät sulle tuleva väljis!

    • rewq

      tuntuu 15-vuotiaan POJAN jutuilta..

    • Anal intruder

      club´isoaisa onnittelee voittajaa!!!
      pj: M.Ahti Mela

    • Mäyris.

      En ole tähän päivään mennessä saanut kuin 15 senttistä ja omasta mielestäni sekin oli liian iso, ainakin takaapäin pannessa.
      Ehkä vika on minussa..

    • Pari 09

      Niin minäkin sain kokea sellaista ja oikein jopa mieheni katsellessa kun sekstailimme toisen parn kanssa viikko sitten.

      Enpä ollut moista kokeillut ja hyvää se teki kun mies osasi käyttääkin sitä tajunnan räjäyttämiseen saakka.

      Nyt kummasti tapailemme tuota paria, miksihän?

    • Munamies

      Onnittelut Mintulle,kun löysit oikean kokoisen.
      Taitaa iso muna olla harvinaista herkkua,sillä
      omasta munastani olen saanut vain kehuja ja ihmetystä,että miten jollakin voi tosiaan olla noin iso.

      • pate

        ei minttu isoa ole saanut tule mun luo niin saat 27/6,5 senttistä


      • kumasteliaja
        pate kirjoitti:

        ei minttu isoa ole saanut tule mun luo niin saat 27/6,5 senttistä

        Alkaa olla tilastoharvinaisuuksia joita niitäkin toli löytyy kun normaali vaihteluväli erektiossa on 8-17cm keskiarvo n 14 cm.

        p.s. Pidä huolta lantiopohja lihaksista ja ylipäänsä verenkierto elimistöstä ettei ennen aikainen veltostuminen uhkaa on noin niin isoilla suurempi vaara kuin niin sanotuilla normaali kokoisilla.


      • Kupista
        pate kirjoitti:

        ei minttu isoa ole saanut tule mun luo niin saat 27/6,5 senttistä

        tallista, onko heppa syönyt


    • ruipelo

      on sitä tullut otettua munaa metritolkulla mutta
      toi mitä sait on jo berliininmakkaraa!!
      ajatteles jos naitte saunassa se voi roikkua palleineen sopivasti lauteuden välistä!!
      sieltä alapuolelta voit sit imaista!!vois olla kivaa.mistä sen miehen löysit??

    • Almamiia

      Mullekin osui kohdalle iso mies ja tuntuuhan se todellakin erilaiselta. Todellakin tuntuu.

      Mutta ei tämä elo ongelmatontakaan ole. Vaatii minulta pientä hidasta venymistä/laajentumista aina aktin aluksi, vaikka kuinka olisi kiihottunut ja valmis. Eikä tuo aina tunnu miellyttävältä.

      Myös kosteutta on pakko olla tarpeeksi ja vielä vähän enemmän, ettei paikat mene rikki ja silti tahtoo mennä jos seksiä on usein.

      On vaikea harrastaa seksiä tehdäkseen toiselle hyvää silloin kun itse ei ole ihan niin virittynyt.

      Mutta toisaalta hän tuntee paljon voimakkaammin kun supistan lihaksiani kuin normaalikokoiset miehet Ja sitä on ihan mielettömän hienoa katsella.

      Eikä seksi koskaan ole mitäänsanomatonta tai tylsää.

      Kaikkein parasta kuitenkin on, että tuon suuren omistaa ihana mies. Loppujen lopuksi koolla ei ole niin väliä, kunhan rakastaa ihmistä.

      • mies

        Älä sano ettei koolla ole väliä, kun juuri ylistit miehesi jättikalua. :/ Koolla ja vain sillä on todellisuudessa nykyään merkitystä. Pienimunaisten (


      • Jenna
        mies kirjoitti:

        Älä sano ettei koolla ole väliä, kun juuri ylistit miehesi jättikalua. :/ Koolla ja vain sillä on todellisuudessa nykyään merkitystä. Pienimunaisten (

        EmäTyhmä. lue:idiootti


      • kuinpikkulapsi...

        hohhoijaa.. kylä voi sit harmittaa et on vain normikokoa!!! isomunaiset miehet saavat taivaan jos haluavat!

        mä en ainakaan ala siihen leikkiin että en saa naiselleni maksimaalista nautintoa ja normikalulla ku se ei kerta onnistu niin antaa koko paskan olla!


    • Anonyymi

      Höpö puheita mulla 21sentti ja paksu.
      Haittaa ollut joka paikassa.. Valitettavasti. Yks Vappu kerran melkein kokonaan otti sisää ja nautti oikeesti paljon mua vanhempi. Jos saisin valita puoletkin parempi😪

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1766
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1669
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1468
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1153
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1141
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1106
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1101
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1089
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1074
    Aihe