Kepu Show´ssa on tällä kertaa pääosissa Catry Kyl Munin, Väyrynen "kalifiksi kalifin paikalle" Paavo, prinssinakki Kärnä, koko perhaan maalaiskomedia uusi tuontantokausi! Jussi-palkinto ehdokas jo usempana vuotena;-))
Iso Cola ja popcornit esiin, Kepu Show alkaa!
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä tämän jakson nimi on? Olisiko omat vai isännän rahat kateissa...
- Anonyymi
Tai Pupu Viisikko ja kavaltaja;-))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai Pupu Viisikko ja kavaltaja;-))
Tai yksi keppihevostyttö suuttui ja läksi leikistä pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai yksi keppihevostyttö suuttui ja läksi leikistä pois.
Väykky ja vastaisku!
- Anonyymi
Viisikko uppoaa kankeen.
Minä tuota ...vähän kirjoitus virheitä tutkin teiltä.
- Anonyymi
Tutki rauhassa;-))) Vedä kät.. tai siis johtopäätös.
- Anonyymi
novui,
mistäs se natsi,
hermostui...
- Anonyymi
Ja vielä kun Timo Heinonen ja perssut vittuilee laakereilta kepuliskoille. Halla-aholta odotan sellaista vittuilua, että 'Hallitus on sekavampi kuin Kärnä'.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604926Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362239Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti582069- 2022013
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1771619Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.3031560Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2121314- 881239
- 2071192
- 651184