Olisi joskus mukava viettää aikaa kanssasi.
S mieheltä.
Miten on M naisen viikonloppu vierähtänyt?
30
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Lopeta mustasukkainen käytös!!!! todella turhauttavaa kun ei ole mitään sellaista ollut koskaan hänen kanssaan!! ja ei edes kuulu sinulle minun sellaiset asiat muiden kanssa
- Anonyymi
Töitä vaan paiskinut🤷♀️
- Anonyymi
Mitenkäs se ny silleen viikonloppusin?
- Anonyymi
Mikset vietä jos olisi niin mukavaa?
- Anonyymi
Hyvä kysymys.
S mieheltä.
- Anonyymi
M-nainen ikävöi T-miestä.
- Anonyymi
A-miestä ei T-miestä
- Anonyymi
Tää M ikävöi A-miestä
- Anonyymi
miksi et kysy maijulta viettäiskö se sun kaa vkl
- Anonyymi
Nii i vois laittaa alotukseen samilta maijulle!!!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii i vois laittaa alotukseen samilta maijulle!!!!!!!
Mistä tiiät et noi on ne nimet?
- Anonyymi
Tää S(M) ikävöi V(N) eikä mitää ämmää...
- Anonyymi
Paikkakunta?
- Anonyymi
Sun peräs juostessa..
- Anonyymi
Miksi et kysy maanantaina töissä? Ainahan sä kyselet? 🤔
- Anonyymi
m naine käski laittaa viestin sulle että jätä se vittu rauhaan XD me nauretaan sulle s mies ps.
- Anonyymi
Ettehän edes tiedä kuka s ja kuka m kyseessä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ettehän edes tiedä kuka s ja kuka m kyseessä..
iha sama mut jollekki s miehelle menee. ps m on mun vakkari hieron just sen reisii xD
- Anonyymi
Mä veikkaan et parhaimmat naurut vetää trolli , joka on kätkeytynyt S kirjaimen taakse kaivaten muka jotain. Tunnusta ”S” ettet ole edes kukaan sil kirjaimella alkava!
- Anonyymi
Kiitos, minä M naisen viikonloppu kuluu S miestä ikävöiden, tietty ja myös näin aivan tavallisen viikonlopun merkeissä: ulkoillen lenkkeillen, kävin ostoksilla,tapasin erään ystäväni,kodin hoitoa, ruoan laittoa, välissä palstailua ja ihan näin vain olemista. Huomenna olemista ja lukemista.
Miten sinun, S mies?- Anonyymi
Jonnaa olen nussinut tänään ja huomenna ja ylihuomenna ja koko loppu elämäni.muilla naisilla ei ole mitään asiaa minun elämässäni! Rakastan vain yhtä naista joka on maailman kaunein ja seksikkäin nainen! Jonna
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jonnaa olen nussinut tänään ja huomenna ja ylihuomenna ja koko loppu elämäni.muilla naisilla ei ole mitään asiaa minun elämässäni! Rakastan vain yhtä naista joka on maailman kaunein ja seksikkäin nainen! Jonna
Kiitos, on paikat ihan hellänä vieläki😊
- Anonyymi
Tässähän tämä, kotona "lomalla". Yrittänyt pitää S miehen pois mielestä mut täällä mä taas oon.
M nainen- Anonyymi
Miksi yrität pitää pois mielestä?
- Anonyymi
Kyllä joillekin ottaa koville kun S ja M ikävöi toisiaan
- Anonyymi
Muut on harhois..
- Anonyymi
Sulla se on tieto joka ikiseen asiaan, milloin miehenä ja milloin naisena.
- Anonyymi
Näin sivusta olis kiva tietää ketä S- miestä tarkoitetaan? Yks S
- Anonyymi
Sukulaisten seurassa. Mitäs S mies on puuhaillut?
- Anonyymi
Nauttinut muutaman päivän lomasta ja haaveillut.
S mieheltä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse984822Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143952Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113850Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1192257Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575781980Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801366- 1371324
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1681296En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5461178- 531135