EMÄNTÄ 52-58.

JOS HALLITUS JATKAA, MITEN OLISI VALTIOVARAINMINISTEIRKSI MARKUS LOHI, POHJOIS-SUOMI ANSAITSEE JA TARVITSEE MINISTEREITÄKIN JA AINA JOTKUT NIMET NOUSEVAT TOISIA PAREMMIKSI.

16

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tämä on juuri se kepulaisen politikoinnin suuri heikkous, mikä erottaa Kepun muista puolueista. Muut puolueet katsovat asioita koko Suomen edun kannalta, kepulaiset taas viipaloivat Suomen etelään, pohjoiseen, itään ja länteen sekä varmaan väli-ilmansuuntienkin mukaan. Muiden puolueiden ajtuksena on, että kaikilla suomalaisilla menisi mahdollisimman hyvin ja tehtäisiin sen mukaisia järkeviä ratkaisuja eikä jaettaisi rahaa ilmansuuntien perusteella.

      • Anonyymi

        Milloin Helsinki on koko Suomi?

        Piakkoin aloittava oikeistohallitus ottaa koko maan huomioon.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Milloin Helsinki on koko Suomi?

        Piakkoin aloittava oikeistohallitus ottaa koko maan huomioon.

        No en minäkään usko, että että ihan pian. Vauhti on tosin ollut aika kova. Mutta kyllä niitä ihmisiä maaseudulta muuttaa muihin suuriin kaupunkeihin kuin Helsinkiin.

        Niin varmaan ottaa koko maan huomioon. Samalla tavalla kuin edellisellä kerralla. Sen seurauksenahan Kepu sitten romahti. Siitä tuli kaikkien aikojen rökäletappio ja trendi on edelleen sama. Eivät ihmiset niin tyhmiä ole, että tarttuisivat putoavaan puukkoon.


      • Anonyymi

        Lin sanoin paskapuhetta. Kaikki poliitikot ajattelevat itseään.

        Demarit ovat kavaltaneet varoja ay-liikkeidelleen valtion kassasta jo vuosikymmeniä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lin sanoin paskapuhetta. Kaikki poliitikot ajattelevat itseään.

        Demarit ovat kavaltaneet varoja ay-liikkeidelleen valtion kassasta jo vuosikymmeniä.

        Malttia nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin Helsinki on koko Suomi?

        Piakkoin aloittava oikeistohallitus ottaa koko maan huomioon.

        No voihan sen tietysti ajatella tapahtuvan piakkoinkin, jos seuraavat vajaa kolme vuotta kuluvat kuin siivellä. Kerropas muuten ihan realistisin perustein, mitkä puolueet mahtaisivat olla perustamassa uutta oikeistohallitusta? Nykyisillä gallupkannatuksilla puolueita täytyisi tulla ainakin viisi kappaletta mukaan, joista yhdellä on vakavia vaikeuksia jo nyt kannatuksensa kanssa ja nykyisen opposition suurin puolue kulkee kannatuksensa kanssa kohti syvyyksiä eikä tahdo kelvata änkyräpolitiikkansa kanssa muille eduskuntapuolueille hallituskumppaniksi? Lisäksi viime vaalien ykkönen vasemmistosta kulkee nyt kannatusennusteissa lujaa ylöspäin eikä persuja ja vihreitä saa mahtumaan samaan hallitukseen. Kerrohan siis koalitioesityksesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voihan sen tietysti ajatella tapahtuvan piakkoinkin, jos seuraavat vajaa kolme vuotta kuluvat kuin siivellä. Kerropas muuten ihan realistisin perustein, mitkä puolueet mahtaisivat olla perustamassa uutta oikeistohallitusta? Nykyisillä gallupkannatuksilla puolueita täytyisi tulla ainakin viisi kappaletta mukaan, joista yhdellä on vakavia vaikeuksia jo nyt kannatuksensa kanssa ja nykyisen opposition suurin puolue kulkee kannatuksensa kanssa kohti syvyyksiä eikä tahdo kelvata änkyräpolitiikkansa kanssa muille eduskuntapuolueille hallituskumppaniksi? Lisäksi viime vaalien ykkönen vasemmistosta kulkee nyt kannatusennusteissa lujaa ylöspäin eikä persuja ja vihreitä saa mahtumaan samaan hallitukseen. Kerrohan siis koalitioesityksesi.

        Nytpä on Perussuomalaiset johdossa ja sdp kokoomus kepu vasemmistoliitto laskussa.


    • Anonyymi

      Jos Keskusta mielii nousta vielä toimivaksi puolueeksi, niin Annika Saarikko on nainen, jonka johdolla Keskusta siihen pystyisi.
      Keskustan varsinaisessa johtamisessa pitäisi nyt heittää uskonlahkolaisten rintama oikeasti taustalle ja pystyä tekemään oikeudenmukaista politiikkaa kaikkien kansalaistemme ja koko Suomen hyväksi.

      • Anonyymi

        Onneksi ei ainakaan vielä ole Annika saanut kepun kannatusta nousemaan. Niin kauan kuin johdossa on suvakki ja globalisti, ei kepun kannatus nouse.


    • Anonyymi

      Minusta se Eeva Kalli tuntuu olevan järkevä keskustalainen nainen, josta ei kansalaisilla ole mitään negatiivistä kuvaa ja epäluottamusta.

    • Anonyymi

      Keskusta tarvitsee lisää naisvoimaa puolueeseen, siis kunnon naisvoimaa eikä mitään toisten ohjailtavissa olevia kososeja ja kulmuneita.

      • Anonyymi

        Siinäpä sitä sarkaa riittää Sipilän jäljiltä. Eikä Kulmuninkaan tapaus yhtään helpota sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäpä sitä sarkaa riittää Sipilän jäljiltä. Eikä Kulmuninkaan tapaus yhtään helpota sitä.

        <katsotaan nyt mitä vihersosialistien käy..


    • Anonyymi

      Demarit kavaltaa Ay-liittojen rahoja, siksi jäsenmaksut niin korkeita.

      • Anonyymi

        Tuskin se nyt kuitenkaan Markus Lohen syytä on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin se nyt kuitenkaan Markus Lohen syytä on?

        No ei tietenkään hänen syytään yksistään.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1889
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      131
      1320
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      344
      862
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe