30v seksityöläinen, seksiä, imetystä, jne? Mitä mieltä miehet?

Hei,

tein nuorenpana satunnaisesti keikkaa muutamalle vanhemmalle miehelle. Nyt olen itse hieman alle 30v ja mietin mahtaako miehiä vielä kiinnostaa ostaa palveluita...

Lähinnä siis mietin iän puolesta ja kun (lapsen myötä ) muodotkin ovat pyöreämmät kuin ennen, niin mahtaako olla miehiä, jotka kiinnostuisivat? En kuitenkaan ole ylipainoinen, vaikka pyöreitä muotoja onkin siellä ja täällä..

Olen siis ihan suomalainen nainen ja tavallisen seksin ja leikkien lisäksi voisin myös miehen halutessa imettää häntä, mikäli tällaisesta olisi kiinnostunut...

Kiinnostaisi myös mitä miehet olisivat valmiita maksamaat tällaisesta paketista..

17

630

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiinostaisi kovinkin....

      • Niinkö :)


      • birdie90 kirjoitti:

        Niinkö :)

        Niin katso mun prof.


      • birdie90 kirjoitti:

        Niinkö :)

        Laitoin @ sulle


    • Anonyymi

      Missäpäin oket?

      • Minäkö?


      • Anonyymi

        No kerro missä olet.


    • Anonyymi

      Sopikaa treffit muualla kuin palstalla kun täällä on tuo yksi feikkaaja "kutsuni" tarkoituksenaan tehdä oharit. Se lähettelee ilmaisia viestejä mutta ei esimerkiksi tekstareita prepaid puhelimesta kun sellainen maksaisi.

      • Anonyymi

        Sinähän yritit mut kauppa ei käynyt.Kukaan ei suostunut panee sua mistään hinnasta.Se on jälkensä jättänyt eikö ollutkin nöyryyttävää.


    • Kyllä varmasti on kiinnostuneita miehiä ja itse lukeudun niihin, mutta minun tuurillani olet jostain kaukaa? Itse vaikutan Satakunnan alueella

      • en nyt niin kaukana.. laita s.postia jos tykkäät (löytyy profiilista) ;)


      • birdie90 kirjoitti:

        en nyt niin kaukana.. laita s.postia jos tykkäät (löytyy profiilista) ;)

        Jostain syystä ei nyt avannut profiilia, mutta koitan myöhemmin uudestaan :). Itse olisin kiinnostunut (kuten nimimerkistä voi päätellä) erityisesti suuseksistä ;).


      • Oral_m kirjoitti:

        Jostain syystä ei nyt avannut profiilia, mutta koitan myöhemmin uudestaan :). Itse olisin kiinnostunut (kuten nimimerkistä voi päätellä) erityisesti suuseksistä ;).

        Niin ja mulle voit laittaa mailia myös osoitteeseen oral.sex.male83 (at) gmail.com


      • birdie90 kirjoitti:

        en nyt niin kaukana.. laita s.postia jos tykkäät (löytyy profiilista) ;)

        Vieläkään toi sun profiili ei suostu aukeemaan. Voisitko sä laittaa mulle viestiä tuossa aikaisemmin kertomaani osoitteeseen :)?


      • Anonyymi
        birdie90 kirjoitti:

        en nyt niin kaukana.. laita s.postia jos tykkäät (löytyy profiilista) ;)

        Mihin laitan postia?


    • Mikä jottei jos läheisyyttä saa. Seksi ei ole pelkkää naimista ja vaatteet päälle ja äkkiä kotiin.

    • Anonyymi

      Miten saisi yhteyttä?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2663
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      72
      1432
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1431
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1189
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1141
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1089
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1070
    Aihe