Olen masentunut.

Anonyymi

Olen selkeesti masentunut. Oon 35 v mies etelästä vantaalta. Mulla ei ole ketään kavereita. Kuvailisin itteeni aika vaikeeksi ujoksi rauhalliseksi. Nyt oon hetken aikaa ollut työtön. Alkanu tuntuu silti että mussa on selkeesti pahasti vikaa. Ihmiset ei kai halua olla munkaa. Ei kavereita. Haluisin tyttöystävän mut ei naisia yhtää kiinnosta.

32

1155

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Välil ois kiva ku olia ees kavereita ulos juhlimaan. Tänäänki olin yksin ja kaikilla oli kavereita ja tuntu niin pahalle. Vihaan itteeni. Miks mun pitää olla eea olemas ku oon niin yksin.

    • Anonyymi

      En tiedä enää mitä tehdä tunnen olevani niin yksin ja paha mieli...

    • Anonyymi

      Sama tilanne, osa-aikatöissä kitkuttelen, muu aika menee 'hukkaan', voimat ei vaan riitä oikeen mihinkään, ja puuttuu ne kannattelevat asiat niin kuin ystävät, parisuhde, harrastuksetkin... Kuinka sitä jaksaisi, mistä löytää tarkoitus tälle kituuttamiselle?

      • Anonyymi

        Olen yrittänyt nauttia keväästä, kävelylenkeistä, 'pienistä asioista', syön terveellisesti jne. Mutta nyt tuntuu etten saa mistään mitään irti, olen tuntunut. En osaa olla läsnä. Masennusta?


      • Anonyymi

        Sitä mäki mietin. Mulla ei oo ees töitä. Jatkuvasti lenkkeile ja kattelen muita pariskuntia ja jotenki täs elämäs on niin yksin. Lenkkeilet samoja polkuja sit takas yksin kotiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen yrittänyt nauttia keväästä, kävelylenkeistä, 'pienistä asioista', syön terveellisesti jne. Mutta nyt tuntuu etten saa mistään mitään irti, olen tuntunut. En osaa olla läsnä. Masennusta?

        Mäkin yritän syödä paremmin. Lenkkeilen. Mut paha olla ei töitä ei rahaa. Velkoja vaan. Ei ihmis suhteita parisuhdetta. Oon kai aina tällänen vasta 35 v mies.


    • Anonyymi

      Poista vantaa.

    • Anonyymi

      En tiedä enää mitä tehdä. Tuntuu pahalle. Päivät on samanlaisia. Ei oo aina tekemistä. Naiset ei kiinnostu ikinä. Jaksa enää ettiäkkään. Lenkkeilen vaan ja sit oon yksin.

    • Anonyymi

      Eilenkin kaikilla oli omst kaverit ja sit istut yksin jossain nurkassa vaan. Ja en tiiä välil tuntuu ettei jaksa enää tätä paskaa.....

    • Anonyymi

      Joo ehkä sevaa oltava yksinäinen. Ei kavereita. Haluaisin parisuhteen. Mut tuntuu et kaikki ti nderis vain koulutettuja nirppanokkia. Heille ei koskaan kelpaa. Masentaa koko elämä.

      • Anonyymi

        Etsi kouluttamaton rumin kaikista ja lopeta vollotus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etsi kouluttamaton rumin kaikista ja lopeta vollotus.

        No ihanko ei saisi vollottaa jos on paha olo. Ihmisperseitä ei voi muuta sanoa. Joo elämä on vitun ihanaa joo kuollaan yksin saatana.


    • Anonyymi

      Vihaan ihmisiä yli kaiken saatana. Helvetti nirppanokkia yli koulutettuja. No itellä ei elämä oo semmosta ja tuu koskaa olee!!

      • Anonyymi

        No eipä mua kiinnosta. Siinähän nauraa. Jotkut ei taju että ihmisillä on ongelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eipä mua kiinnosta. Siinähän nauraa. Jotkut ei taju että ihmisillä on ongelmia.

        Vittu mua ei paskaakA kiinnosta mitä ihmiset ajattelee enää...


    • Anonyymi

      Mä oon vain yksinäinen. Kesä vielä. Niinku vaikeeta mun olla yksin ja silleen... ei kiinnosta paljo mikään..

    • Anonyymi

      Kaikilla on omat kaverit ja omat piirit. Niinku tuntuu et mut hylätty ja mua ei ole edes olemassa.. välil mietin itsemurhaaki mut en halua sitä tehdä.

    • Anonyymi

      En mä oikein tiedä miten päästä eteenpäin ja mistä mä saisin kavereita...

      • Anonyymi

        Hautausmaalta.


      • Anonyymi

        Kokeile henkisyyden piirejä, esim. New Agea. Asioihin pääsee perehtymään lukemalla esim. kirjan Yliminän viisaus ( tri Paul Brunton ). Toki muitakin alan kirjoja on. Jos löydät kavereita tai puolison, kuka on ns. henkinen ihminen, niin olen varma, että kyse on hyvästä seurasta. Bruntonin kirjaa aina silloin tällöin tulee nettidivariin myyntiin. On tehtävä suuri muutos maailmankatsomuksessa ja materialismi on hylättävä, eli tarkoitan teoreettisen filosofian materialismia. Itseäni on vienyt pitkälle ajattelu, että kaikkeus on vain mentaalinen. Ja, kun edistyst asioissa vakuutut siitä, että on hyvinkin mahdollista, että tapaat juuri itsellesi tarkoitetun puolison, sillä henkisyydessä ihmiselämät nähdään yleensä suunniteltuina. Tarvittava usko löytyy, kun luet em. kirjan, siinä selitetään mentalismi tarkkaan. Mentalismi on materialismin vastakohta. Ja kyllä henkisten lainalaisuuksien mukaan se rakkaus kuuluu melkein jokaiselle ja siis sinuakin varten on jotain elämällä annettavaa.


    • Anonyymi

      Jos lakkaisit murehtimasta ja ajattelemasta yksinoloa. Puhu tästä psykologille mutta älä täällä, äläkä muille ihmisille. Ei kukaan halua tutustua jos kokoajan voivottelee miten paha olo on.

      Lopulta joku haluaa tutustua sinuun, kun annat mahdollisuuden ja lakkaat levittämästä huonoa energiaa. Näin se vaan on.

      • Anonyymi

        Näin se vaan on joo, mutta masentuneelle on turha neuvo tuo 'ryhdistäydy'. Se ei niin vaan onnistu, ja maailma sekä minäkuva näyttäytyy mustana. Täällä saa voivotella eikä tarvi olla reipas ja iloinen ja vahva jos ei siltä tunnu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin se vaan on joo, mutta masentuneelle on turha neuvo tuo 'ryhdistäydy'. Se ei niin vaan onnistu, ja maailma sekä minäkuva näyttäytyy mustana. Täällä saa voivotella eikä tarvi olla reipas ja iloinen ja vahva jos ei siltä tunnu.

        Ole itsellesi rehellinen. Ja muille. Siitä se alku, jos haluat elää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole itsellesi rehellinen. Ja muille. Siitä se alku, jos haluat elää.

        Millä tavalla rehellinen? Myönnän rehellisesti olevani masentunut ja heikko. Joo.


      • Anonyymi

        No en pystu siihen mitenkään. Oon niin kuopassa ja pelkään et sössin taas luottotiedot ja kaikki.


    • Anonyymi

      Yritä löytää joku paikka missä tapaat ihmisiä,
      ihmisiä ! Seura saa voimaan paremmin.
      Eikö ole mitään vapaaehtoishommaa vaikka
      pari kertaa viikossa.
      Pinttymä, että juuri nyt pitäisi löytää nainen
      vie kaiken huomion muulta ja muista ihmisistä.
      Tapaa ihmisiä, kaikkia, kaikenlaisia,
      siitä se lähtee avautumaan.

      Minun yksinäinen 60- vuotias tuttuni käy avustusjärjestöissä
      auttamassa toisia köyhiä ja työttömiä.
      Siis 60 -vuotias !!!
      Jaksaa auttaa muita, saa siitä elämänsisältöä,
      ei tunne itseään "turhaksi".
      Sinä 35 v.

      Yritä kekata joku paikka missä tavata ihmisiä.
      Srk:n tilaisuuksissa, missä vaan
      koska ihminen on aina ihminen.

      • Anonyymi

        Ei ole mitään. Kaikilla tuntuu olevan omat kaverit ja piirit.


    • Anonyymi

      Kaivannu kauan jo tyttöystävää. En tiedä paskaako ihmisiä kiinnostaa. Meenpä tästä yksin saunaan.

    • Anonyymi

      Etsit vääristä paikoista. Eiköhän noita yksinäisiä naisiakin löydy pilvin pimein Etelä-Suomenkin alueelta. Tietysti tiedä, miten valikoiva olet... Tsemppiä.

      T. Itsekin helkutin masentunut ja kussut omat asiansa ja elämänsä täysin.

      • Anonyymi

        Ei todellakaa löydy, täälä on vain missejä naisia hienoja nirppanokka paskoja ovat saaneet kaiken,, ura naisia koulutettuja,, en jaksa semmosia.


    • Anonyymi

      Tuntuu että olen aivan toivoton tapaus. Työt ei pysy. Saan potkuja. ei kavereita. Naiset ei mua kattele. Ku mä en kelpaa. Kaikki vain rahan perässä nirppanokat.

    • Anonyymi

      Asiaa puhut Allu. Naulan kantaan.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1955
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1650
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1158
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe