Moikka, mulla on alle vuoden ikänen tolleri ja mietin tarvitseeko se vaellukselle alustan lisäksi makkarin vai pärjääkö turkillaan? Onhan noilla alusvilla joo mutta entäs syksymmällä?
Koira vaelluksella
8
77
Vastaukset
- Anonyymi
Osaako kukaan sanoa?
- Anonyymi
Mikä on tolleri?
- Anonyymi
Novascotiannoutaja, anteeksi epäselvyys
- Anonyymi
Ei ole kokemusta rodusta, mutta kokeilemalla selviää, siis ennen reissua
- Anonyymi
kyllä tolleri pärjää omineen. Kaiken sään koira. Leiripaikalla sateella, sateensuoja varmaan mukava.
- Anonyymi
Jos tietäisit millaisia kelejä pitelee Nova Scotiassa et tämmöisiä edes kyselisi.
- Anonyymi
No juu, empä ajatellut😅
- Anonyymi
Itse olen metsästellyt joka syksy 30 vuotta Itä-Lapissa ja lämpötilat ovat pyörineet öisin -10 ja 5 välillä. Laavulla/ kodalla on yleensä oltu ja koirina seisojat ts. tolleriin verrattavat elukat karvan suhteen. Komiasti on pärjätty. Paljon on koirakohtaisia eroja ollut. Joku on kömpinyt samaan pussiin nollakeleillä (erit. bretonit) kun taas vähäkarvaisemmat saksanseisojat ovat tehneet saman vasta siellä -5 keleissä. Sitä olen koirien makuupussikäytöksissä ihmetellyt, että ne tulee jotakuinkin aina pussiin pää edellä. Ts. se pierureikä jää sinne nukkujan naaman lähelle. No onhan ulkoilmassa tilaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874048Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242901No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750