😍🔧💼 kun tapasimme työn parissa jäi monta asiaa sanomatta. Olimme erilaisessa elämäntilanteessa, joten kohteliaisuuttani yritin piilottaa tunteeni Monesti olen miettinyt mitä sinulle nykyisin kuuluu ja onko sinulla hyvä olla.
Hyvä Kirjain (mies)
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Totta, mutta oletkohan hän? Monta asiaa jäi kysymättä nainen, jotka vaivaa minua vieläkin. Onneksi saatiin jotakin puhuttua. Olen miettinyt sinua hyvin usein, että mitä sinä ajattelit minusta. Työhommat sujui hyvin. Tämä on hakuammuntaa täällä, pitäis jutella jossain oikeasti ja aidosti.
- Anonyymi
Tällänen mua ärsyttää todella paljon!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tällänen mua ärsyttää todella paljon!
Ap: Tälläisiä epäasiallisia kirjoituksia voi tulla kaikille avoimella palstalla. Joku voi esim. luulla aloittajaa tuttavakseen tms. Minua enemmän häiritsee se, että ylläpito ei poista niitä ilmoituksesta huolimatta.
Ainakaan minä en haluaisi, että minun aloitteeni lukevat joutuisivat näkemään tuollaista ala-arvoista tekstiä. Minun tuttavapiirissäni ei kommunikoida noin sivistymättömästi. - Anonyymi
Ap: Varmasti monet ihmiset ovat tavanneet työn parissa ja jotkut jopa ihastuneetkin. Kommentista pääyellen minusta tuntuu, että en ole kommentoijan tarkoittama henkilö. Toivottavasti oikea henkilö näkee kirjoituksesi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064592Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293403No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 411438
- 361353
- 381206
- 141102
- 1591026
- 27998
- 6944