Vihdoinkin saadaan yritysosto päätökseen ja Volvo täysin sulatettua Geelyyn!!!
Osien vaihtokelpoisuus tulee standardiksi, pohjalevy samat ja Volvo ja Geely huollot voivat helposti huoltaa ja korjata molemmat autobrändit Geelyn alla.
https://www.google.com/amp/s/thenextweb.com/hardfork/2020/02/11/volvo-cars-is-reportedly-being-merged-with-chinas-geely/amp/
Volvo ja Geely sulatetaan täysin
12
63
Vastaukset
- Anonyymi
Minua ei nuo kommaripirssit kiinnosta.
- Anonyymi
Ajelen ennemmin Skodalla. Minua eivät kommunistiset itäautot kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajelen ennemmin Skodalla. Minua eivät kommunistiset itäautot kiinnosta.
Minä taas ennemmin Ladalla. Minua ei kiinnosta itäeurooppalaiset itäautot. 😝
- Anonyymi
Toivotaan että tämä merkitsee Volvon hintojen halpuuttamista. Ainakin pitäisi, jos käytetään yhä enemmän kiinalaisosia.
- Anonyymi
Eihän se osien käyttöön vaikuta. Volvossa yhtä paljon Kiinassa tehtyjä Boschin osia kuin Bemarissa, EI niitä osia euroopassa juuri tehdä.
- Anonyymi
Tuleekos siitä sit NÖKÖ LELUA ELI TOHJOA
- Anonyymi
Jos saa käytännössä saman auton alennuksella, vain eri merkki keulalla, kun Geelyn emoyhtiön merkki, niin miksei? Luultavasti tulevat samalta tuotantolinjalta Kiinassa, jonne pikkuhiljaa kaikki valmistus siirtyy. Noinhan on jo tehty S90:n suhteen. Kaikki tulee Kiinasta. Eli miten olisi Geely S90 20,000-25,000 eurolla huippuvarusteltuna?
- Anonyymi
Hölmöhön sinä olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hölmöhön sinä olet.
Juuri noin. Hölmölän se joka Geely-Volvon ostaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri noin. Hölmölän se joka Geely-Volvon ostaa.
Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista.
Geelyllä on tarjolla myös hämmästyttävä Rolls-Royce-kopio omalla merkillä, ellei ole sinulle liian hapan, kettu.
- Anonyymi
Kiinassa tehdään myös pidennettyä S90 mallia, eivät millään lättäperällä ajele.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631513929Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503305Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4742764Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2721783Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321443- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1611300- 771278