Miksi tällä palstalla seksi on kielletty puheenaihe?

Anonyymi

Onko seksi syntiä eikä kuulu ainakaan helluntailaisuus avioliittolain???? Missä tästä aiheesta saa puhua?? Täysin epäoleellinen asia vissiin kaikille täällä?? Älkää sitten rutisko jos ette seksiä saa, kun se kerran on turhankin turhempi aihe!!

72

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ... siis "ei kuulu ainakaan helluntailaisen avioliittoihin" tarkoitin, kännykkä kirjoittaa omiaan...

    • Anonyymi

      Kyllä helluntailainenkin seksiä harrastaa avioliitossa. Se tapahtuu siten, että ensin vaimo riisuu itsensä alastomaksi, sitten hän menee lakanan alle sänkyyn selälleen. Sen jälkeen hän viheltää, jolloin aviomies tulee alasti mutta lakanaan kietoutuneena. Hänellä on sakset mukanaan, jolla hän leikkaa vaimon lakanaan sukupuolielimen kohdalle varovasti aukon. Sitten levittää oman lakanan kummankin ylle ja varovasti asettaa oman elimensä vaimoonsa. Häveliäin liikkein hän siittää lapsen. Aihe on niin aikaa vievä ja lakanoita kuluttava että seksiä harrastetaan vain tosi tarpeeseen. Jälkeläisten hankintaan.

      • Anonyymi

        Entä jos ei osaa viheltää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos ei osaa viheltää?

        Se opetettiin kaikille tytöille helluntaiherätyksen opistolla hattulassa, jota ei luonnollisestikaan saanut harjoitella poikien läsnä ollessa. Yövhati Lahti myös huolehti öisillä yllätysiskuilla, että tytöt pysyivät kiltisti omassa kasarmissaan. Siihen aikaan oli tapana lausua häissä runo. ”Kauan se kesti ja Lahti vielä esti mutta nythän se kestääkin ikuisesti.”


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se opetettiin kaikille tytöille helluntaiherätyksen opistolla hattulassa, jota ei luonnollisestikaan saanut harjoitella poikien läsnä ollessa. Yövhati Lahti myös huolehti öisillä yllätysiskuilla, että tytöt pysyivät kiltisti omassa kasarmissaan. Siihen aikaan oli tapana lausua häissä runo. ”Kauan se kesti ja Lahti vielä esti mutta nythän se kestääkin ikuisesti.”

        Jääkö lapsettomaksi, jos ei opi viheltämään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jääkö lapsettomaksi, jos ei opi viheltämään?

        Kyllä, auttamatta. Se on vaatimus avioon päästäkseen naiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, auttamatta. Se on vaatimus avioon päästäkseen naiselle.

        Onko sävelmällä väliä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sävelmällä väliä?

        Nykyään on naisille tapana viheltää In Christ Alone- kappaleen sävelmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se opetettiin kaikille tytöille helluntaiherätyksen opistolla hattulassa, jota ei luonnollisestikaan saanut harjoitella poikien läsnä ollessa. Yövhati Lahti myös huolehti öisillä yllätysiskuilla, että tytöt pysyivät kiltisti omassa kasarmissaan. Siihen aikaan oli tapana lausua häissä runo. ”Kauan se kesti ja Lahti vielä esti mutta nythän se kestääkin ikuisesti.”

        ”Kauan se kesti ja Lahti vielä esti mutta nythän se kestääkin ikuisesti.”

        Tämä oli hauska. Mutta Lahti vahti enemmänkin poikia. Oma versioni tästä olisi: kauan se kesti ja saarnaajan vaimo esti, mutta ei kestänyt ikuisesti.;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Kauan se kesti ja Lahti vielä esti mutta nythän se kestääkin ikuisesti.”

        Tämä oli hauska. Mutta Lahti vahti enemmänkin poikia. Oma versioni tästä olisi: kauan se kesti ja saarnaajan vaimo esti, mutta ei kestänyt ikuisesti.;)

        Noin se, valitettavasti, on monella helluntailaisellakin mennyt. Avioero on tosiasiaa enenevissä määrin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyään on naisille tapana viheltää In Christ Alone- kappaleen sävelmin.

        Mites se reikä siis lakanassa. Onko väliä koolla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites se reikä siis lakanassa. Onko väliä koolla?

        Vain naiselle on koolla väliä, mies hosuu sillä mikä sattuu olemaan. Reikä koon mukaan.


    • Anonyymi

      Asiasta voit keskustella Suomi24 palstalla: Suhteet.

      Helluntailaiset, niinkuin eivät muutkaan uskovaiset levittele asioita, jotka kuuluivat yksityisen intimiteettilain piiriin, koska seksistä ja asiaan liittyvistä toimista ei ole tarvetta palstalla puhua.

      • Anonyymi

        Mä kylläkin kysyin onko oikeutta erota kristinuskon mukaan, jos ei saa suuseksiä, luuletko että saan tähän Jumalan mielen mukaisen vastauksen jumalattomilta ihmisiltä??? Tää oli nyt kristinuskoon kuuluva kysymys ja siksi sen täällä esitin! Missä kohden Raamattua kielletään puhumasta seksistä???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä kylläkin kysyin onko oikeutta erota kristinuskon mukaan, jos ei saa suuseksiä, luuletko että saan tähän Jumalan mielen mukaisen vastauksen jumalattomilta ihmisiltä??? Tää oli nyt kristinuskoon kuuluva kysymys ja siksi sen täällä esitin! Missä kohden Raamattua kielletään puhumasta seksistä???

        Naisella on oikeus vaatia, ja miehen suostuttava antamaan, siitä lakananreijästä. Sen sijaan mies ei voi vaatia, eikä saada.


      • Anonyymi

        Avioseksissä on kaksi osapuolta ja asioiden levitteleminen julkisesti haiskahtaa oman pesän likaamiselta. Itse pitäisin sitä luottamuksen pettämisenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä kylläkin kysyin onko oikeutta erota kristinuskon mukaan, jos ei saa suuseksiä, luuletko että saan tähän Jumalan mielen mukaisen vastauksen jumalattomilta ihmisiltä??? Tää oli nyt kristinuskoon kuuluva kysymys ja siksi sen täällä esitin! Missä kohden Raamattua kielletään puhumasta seksistä???

        "Mä kylläkin kysyin onko oikeutta erota kristinuskon mukaan, jos ei saa suuseksiä"

        Voin herran pieksut! Jos et kasva aikuiseksi ja opi tekemään kompromisseja, niin menee seuraavakin suhde pilalle - suuseksillä tai ilman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Avioseksissä on kaksi osapuolta ja asioiden levitteleminen julkisesti haiskahtaa oman pesän likaamiselta. Itse pitäisin sitä luottamuksen pettämisenä.

        "Avioseksissä on kaksi osapuolta ja asioiden levitteleminen julkisesti haiskahtaa oman pesän likaamiselta. Itse pitäisin sitä luottamuksen pettämisenä."

        Kuka sanoi että puhun joistain tietyistä ihmisistä??? Ja missä voi aiheesta puhua enää anonyymimmin kuin täällä? Vaikka puhuisinkin omasta tilanteestani (ja mikä se sun mielestäsi aloituksen pohjalta edes on??), Niin miten siinä oman pesänsä likaa kun ei kukaan edes tiedä, kenen pesä on kyseessä???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Avioseksissä on kaksi osapuolta ja asioiden levitteleminen julkisesti haiskahtaa oman pesän likaamiselta. Itse pitäisin sitä luottamuksen pettämisenä."

        Kuka sanoi että puhun joistain tietyistä ihmisistä??? Ja missä voi aiheesta puhua enää anonyymimmin kuin täällä? Vaikka puhuisinkin omasta tilanteestani (ja mikä se sun mielestäsi aloituksen pohjalta edes on??), Niin miten siinä oman pesänsä likaa kun ei kukaan edes tiedä, kenen pesä on kyseessä???

        Jaa, sinulla on siis pesä. Olet siis nainen, tai tyttö, puheista päätellen.


    • Anonyymi

      Kirjoita Googlen hakuun: seksi suomi24 ja paina enteriä, niin sieltä saat tietoa keskustelun aiheellesi.

      • Anonyymi

        Ai siihen, mitä JUMALA sanoo oikeuksista ja velvollisuuksista avioliitossa???


    • Anonyymi

      Simppeliä, tämä palsta käsittelee helluntailaisuutta. Seksuaalisuus iloineen ja mahdollisine ongelmineen on persoonallista ja yksilöllistä. Eivät siihen vaikuta helluntailaisuus, luterilaisuus, uskonnottomuus, kokoomuslaisuus tai vasemmistolaisuus.

      Taidat heijastaa omia ongelmiasi muihin ihmisiin. Monilla helluntailaisilla pariskunnilla on iloinen ja tyydyttävä seksielämä. Jos jollain ei sattuisi olemaan, niin se liittyy persoonallisuuteen ja ihmisuhteiden ongelmiin, eikä helluntailaisuuteen. Yksityiselämän ongelmat eivät palstoilla jauhamisesta parane.

      • Anonyymi

        "Yksityiselämän ongelmat eivät palstoilla jauhamisesta parane."

        Omituinen näkemys, oletko koskaan kuullut vertaistuesta???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Yksityiselämän ongelmat eivät palstoilla jauhamisesta parane."

        Omituinen näkemys, oletko koskaan kuullut vertaistuesta???

        Riippuu siitä haluaako kitistä, vai ratkaista ongelmia. Jos ei pysty puhumaan kumppanin kanssa seksistä, niin tämä palsta ei siinä auta. Asiat selviävät vain kahden kesken.
        Seksuaalisen kanssakäymisen alkeisiin kuuluu, ettei ketään pidä pakottaa tai painostaa seksuaaliseen tekoon, jota hän ei tunne omakseen. Se kostautuu aina ennen pitkää. Seksi ei ole yhdestä asiasta kiinni. Se on luovaa toimintaa, jossa etsitään yhdessä ratkaisuja. Tässäkin asiassa pitäisi kasvaa aikuiseksi.


    • Anonyymi

      Puhuuko Raamattu seksistä? Ei puhu. Jeesus ei mainitse kuin avioliiton ja himon. Seksi on epäpyhä puheenaihe, ja saa heikot mielet lankeamaan. Tässä hyvä saarna aiheesta (englanninkielinen tosin):

      https://www.youtube.com/watch?v=YQPRp2K8LjA

      Pyhittykää pois kaikesta saastaisuudesta. Jos mieli pysyy tämän maailman asioissa, ei se ole muuttunut, eikä sielu pelastunut. Seksuaalisuus on aviopuolisoiden välinen asia. Ei seurakunnan, eikä kenenkään muunkaan ulkopuolisen.

      • Anonyymi

        Tiivistelmä saarnasta: se kuka harjoittaa seksuaalista moraalittomuutta. Eli puhuu turhaan seksuaalisuudesta, himoitsee katseella, tai harjoittaa jotain aidon avioliiton ulkopuolista seksuaalisuutta, vie Jumalan temppeliin huoruutta, koska Jumalan temppeli on uskovan ruumis.


      • Anonyymi

        Juuri näin. Ryhtyikin taas oikein himottamaan, sitten ällöttämään. Tulkaa pyhiksi, pyhittykää.


    • Ei seksi suinkaan ole syntiä, vaikka jotkut saattavat sen sellaiseksi luonnehtiakin.

      Syy, miksi seksiä ja seksiin liittyviä asioita ei tällä: keskustele helluntailaisuudesta palstalla käsitellä, johtuu siitä yksinkertaisesta tosiasiasta, ettei kenelläkään helluntailaisella Jeesukseen uskovalla ole tarvetta alkaa ääneen kailottamaan omista makuukammarinsa tapahtumista. Tärkeämpää on Raamatun evankeliumin julistus ja Kirjoitusten antama opetus omassa elämässään, josta helluntailaisuus koostuu.

    • Anonyymi

      Miksi pitäisi siitä puhua. Jokaisen yksityisasia, joista ei muut halua tietää yksityiskohtia.

      LS

      • Anonyymi

        Se on siittä puhe mistä puute.
        ST


      • Anonyymi

        Lähinnä tarkoitin että paristoista olisi puute. Unohtui hieromasauva yöksi päälle ja nyt ei durasellit inahdakkaan

        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähinnä tarkoitin että paristoista olisi puute. Unohtui hieromasauva yöksi päälle ja nyt ei durasellit inahdakkaan

        ST

        Älä kirjoita samalla nimimerkillä
        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä kirjoita samalla nimimerkillä
        ST

        Lopeta eksytys ja valhe-elämä! Luovu haureellisesta onanian synnistä ja tee parannus!
        ST


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta eksytys ja valhe-elämä! Luovu haureellisesta onanian synnistä ja tee parannus!
        ST

        Höpö höpö. Olet provo.
        Terveisin. Samaatietä


    • Anonyymi

      KR 1933/-38, 1Tess. 4:4
      että kukin teistä tietää ottaa oman vaimon pyhyydessä
      ja kunniassa,

    • Anonyymi

      Mikä?Seksi?Mikä se on ???

    • Anonyymi

      Ei hyvää päivää. Täällä ei vissiin tunneta mitään muuta tapaa puhua seksistä kuin kailottaa omia yksitysasioitaan?? Entä jos puhuisi asiasta ihan YLEISELLÄ TASOLLA??? Paavali puhui seksistä, vaikka ei naimisissa ollutkaan, mitähän tästä pitäisi ajatella???

      • Anonyymi

        Ei täällä kukaan ole kailottanut yksityisasioitaan. Melko varma olen että juuri kukaan ei yhdy vaimoonsa lakanan reijän läpi. Niin hienoa kun se vaihtelun vuoksi olisikin. Ei paavalikaan yksityiskohtiin mennyt. Ottaa vaimo pyhyydessä ja kunniassa. Saa ottaa vaimo lähetyssaarnaaja-asennossa, mutta takaa ei saa ottaa. Puhumattakaan muista variaatioista. Sitäkö se tarkoittaa? Emme tiedä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei täällä kukaan ole kailottanut yksityisasioitaan. Melko varma olen että juuri kukaan ei yhdy vaimoonsa lakanan reijän läpi. Niin hienoa kun se vaihtelun vuoksi olisikin. Ei paavalikaan yksityiskohtiin mennyt. Ottaa vaimo pyhyydessä ja kunniassa. Saa ottaa vaimo lähetyssaarnaaja-asennossa, mutta takaa ei saa ottaa. Puhumattakaan muista variaatioista. Sitäkö se tarkoittaa? Emme tiedä.

        No niin niin mutta kun kaikki väittää että yritän saada ihmiset puhumaan omasta seksielämästään, mikä todellakaan ei edes kiinnosta. Vaikka mitä väliä silläkään, kun ei täällä kukaan tunnista. Kiinnostaisi vain kuulla ihan anonyymisti mielipiteitä, että onko se suuseksi nykyään jo jokin avioliittoon kuuluva velvollisuus, koska avioituneillehan sanotaan ettei heidän ruumiinsa ole heidän omassa vallassaan vaan toisen. Niin voiko tätäkin vaatia? IHAN YLEISESTI KIINNOSTAISI KUULLA MIELIPITEITÄ ANONYYMISTI. EI OLE KENENKÄÄN YKSITYISYYS VAARASSA. Mitenkäs jos ei esim. miehen kyvyt riitä seksin loppusuoritukseen ilman suuseksiä. Tuntuu olevan nykyään lähes yleinen tilanne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin niin mutta kun kaikki väittää että yritän saada ihmiset puhumaan omasta seksielämästään, mikä todellakaan ei edes kiinnosta. Vaikka mitä väliä silläkään, kun ei täällä kukaan tunnista. Kiinnostaisi vain kuulla ihan anonyymisti mielipiteitä, että onko se suuseksi nykyään jo jokin avioliittoon kuuluva velvollisuus, koska avioituneillehan sanotaan ettei heidän ruumiinsa ole heidän omassa vallassaan vaan toisen. Niin voiko tätäkin vaatia? IHAN YLEISESTI KIINNOSTAISI KUULLA MIELIPITEITÄ ANONYYMISTI. EI OLE KENENKÄÄN YKSITYISYYS VAARASSA. Mitenkäs jos ei esim. miehen kyvyt riitä seksin loppusuoritukseen ilman suuseksiä. Tuntuu olevan nykyään lähes yleinen tilanne.

        Sivusta. Kyllä se on kaikki muu uskovilla kiusallista paitsi lähetyssaarnaaja. Suu hommat ei kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin niin mutta kun kaikki väittää että yritän saada ihmiset puhumaan omasta seksielämästään, mikä todellakaan ei edes kiinnosta. Vaikka mitä väliä silläkään, kun ei täällä kukaan tunnista. Kiinnostaisi vain kuulla ihan anonyymisti mielipiteitä, että onko se suuseksi nykyään jo jokin avioliittoon kuuluva velvollisuus, koska avioituneillehan sanotaan ettei heidän ruumiinsa ole heidän omassa vallassaan vaan toisen. Niin voiko tätäkin vaatia? IHAN YLEISESTI KIINNOSTAISI KUULLA MIELIPITEITÄ ANONYYMISTI. EI OLE KENENKÄÄN YKSITYISYYS VAARASSA. Mitenkäs jos ei esim. miehen kyvyt riitä seksin loppusuoritukseen ilman suuseksiä. Tuntuu olevan nykyään lähes yleinen tilanne.

        Mutta entä jos ei vaimo aina jaksa. Ja rupeaisiko se miehelläkin sujumaan se yhdyntäseksi lopulta jos jätettäisiin nämä erityiskikat pois. Oi vanhoja hyviä aikoja kun ei tarvinnut vaimon kuin selällään maata. Kai ne oli miehillä kyvyt ennen paremmat... ?

        Todella kertokaa mulle missä näistä asioista voi uskovien kesken vielä anonyymimmin puhua? Liveryhmissä kaikki näkee ketä siellä on. Facebookissa näkyy nimi ja naama. Keskustelufoorumeilla jotks vaatii rekisteröitymistä ainakin näkyy sun nimimerkki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta. Kyllä se on kaikki muu uskovilla kiusallista paitsi lähetyssaarnaaja. Suu hommat ei kiinnosta.

        Kyllä minäkin aloittaja oon uskovainen, samoin puolisoni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta entä jos ei vaimo aina jaksa. Ja rupeaisiko se miehelläkin sujumaan se yhdyntäseksi lopulta jos jätettäisiin nämä erityiskikat pois. Oi vanhoja hyviä aikoja kun ei tarvinnut vaimon kuin selällään maata. Kai ne oli miehillä kyvyt ennen paremmat... ?

        Todella kertokaa mulle missä näistä asioista voi uskovien kesken vielä anonyymimmin puhua? Liveryhmissä kaikki näkee ketä siellä on. Facebookissa näkyy nimi ja naama. Keskustelufoorumeilla jotks vaatii rekisteröitymistä ainakin näkyy sun nimimerkki.

        Minun repertuaariin kuuluu suuseksi, olen sitä aina naiselle antanut. Olen mies, ja pidän siitä että nainen antaa nuolla kumpaakin reikää, ja huolella. . Ei se minusta ole suoritusta vähentävää lajia, ei ollenkaan. Kun sitä vaimolle tekee se syntiäkään ole. Näistä olisi hyvä keskystella heti häävuoteessa ja selvittää mistä kukin tykkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun repertuaariin kuuluu suuseksi, olen sitä aina naiselle antanut. Olen mies, ja pidän siitä että nainen antaa nuolla kumpaakin reikää, ja huolella. . Ei se minusta ole suoritusta vähentävää lajia, ei ollenkaan. Kun sitä vaimolle tekee se syntiäkään ole. Näistä olisi hyvä keskystella heti häävuoteessa ja selvittää mistä kukin tykkää.

        Entä jos pääsee kunnon mätä tuhnu? Roiskeen kera.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos pääsee kunnon mätä tuhnu? Roiskeen kera.

        Ei haittaa yhtään, kiihoittaa vaan, ja jos toisesta vuotaa valkovuotoa niin aina parempi. Namn!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minäkin aloittaja oon uskovainen, samoin puolisoni.

        Kaikkia ei kiinnosta tuollainen. Ihan helliminen ja silittelyt on hyvä ja riittävä. Yhdyntä eli rakastelu ihan normaalisti ilman erikoisempaa luonnottomuutta riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei haittaa yhtään, kiihoittaa vaan, ja jos toisesta vuotaa valkovuotoa niin aina parempi. Namn!

        Yääääh.. Mua pyörryttää.. Hyi!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yääääh.. Mua pyörryttää.. Hyi!!!

        Miksi ihmeessä? Seksihän perustuu juuri siihen, että aivot tekee kuperkeikan. Avot! Normaalisti ällöttävä, mutta sessiossa aivan mahtavaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ihmeessä? Seksihän perustuu juuri siihen, että aivot tekee kuperkeikan. Avot! Normaalisti ällöttävä, mutta sessiossa aivan mahtavaa!

        Ei minun aivot tee tuollaisia kupekeikkoja. Ihan luonnoton juttu. En suostuisi koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minun aivot tee tuollaisia kupekeikkoja. Ihan luonnoton juttu. En suostuisi koskaan.

        Seksissä mikään ole luonnotonta. Mielikuvitusta peliin, muuten kyllästyy, ja voihan se vaimokin joskus ottaa mieheltään lastia syvälle nieluun saakka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksissä mikään ole luonnotonta. Mielikuvitusta peliin, muuten kyllästyy, ja voihan se vaimokin joskus ottaa mieheltään lastia syvälle nieluun saakka.

        Kyllästyy? Miksi? Kirjoitat kammottavuuksia. Rikot kaiken kauniin miehen ja naisen väliltä, jonka pitäisi perustua rakkauteen eikä seksuaalisuuteen.
        Sinä provoilet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllästyy? Miksi? Kirjoitat kammottavuuksia. Rikot kaiken kauniin miehen ja naisen väliltä, jonka pitäisi perustua rakkauteen eikä seksuaalisuuteen.
        Sinä provoilet.

        Rakkaus ja seksi kuuluvat yhteen. Sanotaan että sodassa ja rakkaudessa kaikki on sallittua. Miksi ei sitten seksissäkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaus ja seksi kuuluvat yhteen. Sanotaan että sodassa ja rakkaudessa kaikki on sallittua. Miksi ei sitten seksissäkin?

        Miten toisen suuhun paskantaminen voidaan yhdistää rakkauteen.?
        Onko rakkaudessa kaikki sallittua? Tuskinpa sentään. Se on päinvastoin.
        Kukahan tuonkin humoristisen lentävän lauseen keksi pakoillakseen vastuutaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minun aivot tee tuollaisia kupekeikkoja. Ihan luonnoton juttu. En suostuisi koskaan.

        Entä toisin päin, olisko se susta ok?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten toisen suuhun paskantaminen voidaan yhdistää rakkauteen.?
        Onko rakkaudessa kaikki sallittua? Tuskinpa sentään. Se on päinvastoin.
        Kukahan tuonkin humoristisen lentävän lauseen keksi pakoillakseen vastuutaan?

        Siis tuon lauseen, että sodassa ja rakkaudessa kaikki on sallittua.
        Ja jos asioita tehdään rakkauden nimessä eikä lihanhimon vallassa sekoilla niin onhan se hiukka eri asia.
        Perräminenkin olisi sallittua jos joka Jorma saisi lässyttää lihan himojensa mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entä toisin päin, olisko se susta ok?

        Luonnotonta. Ei kuulu uskovaiselle.


    • Anonyymi

      Hei se pointti oli vaan tässä että onko sitä oikeus vaatia/odottaa aviopuolisolta. Vai onko se vain se yhdyntä mitä voi vaatia. Ja mitä tehdään jos jompikumpi ei saa hommaa loppuun ilman sitä? Ei tarvita yksityiskohtaisia kuvailuja, ne voidaan tosiaan säästää sinne omaan makuuhuoneeseen.

      • Anonyymi

        Mielestäni kummallakin on velvollisuutensa toista kohtaan. Jos toinen ei saa orgasmia normaalissa yhdynnässä, on toinen velvollinen sen hänelle tekemään, niin kuin vain parhaimmalla mahdollisella tavalla yhdessä sopien sen voi tehdä.


      • Anonyymi

        Ei se ole väärin. Voi sormettaa sinut. Se siittä. That's it.
        Rakkaudessa ja avioliitossa toinen toista kunnioittaen ja arvostaen Jumalan lahjana.
        Kakka ja pissa jutut sun muut on eri juttu sekä luonnotonta.
        Ei sinun tarvitse jäädä ilman laukeamista.
        Se siittä.


    • Anonyymi

      Kommenntisi on siirrretty epäasiallisena "Uskontosiolle"

    • Anonyymi

      sexillä on niin vähäinen osa ihmisen elämässä että sen voi ohittaa yhdellä raiteella kuten junat laihian vitseissä toki !

      sen puutteeseen ei kukaanole vielä kuollut, eikä jokapäiväisestä nylykytyksestä jää mitään kenellekkään jos ei kirvelyä lasketa.

      mutta kun ensin tyhjenee terve järki ja mieli, se näkyy kanituksen kasvamisena ja tyhjäpäisyys ei kaunista ketään, hankkikaa siis balanssi eloonne ja tehkää jotain järjellistä, voitte vaikka työllistää muutaman ihmisen!

    • Anonyymi

      No eipä siitä pitkästi ole, kuin superhellari Steyr elvisteli seisokillaan.

      • Anonyymi

        Vai jäi semmonen mieleesi. Mites se sillee?


    • Anonyymi

      Ruotsissa kristuksen morsianta saa saivat panna kohtuhintaa seurakun laumaseksi palveluksen muodossa. En tiedä jos on vankilassa kun en ole helluntalainenkaan!
      Ei helluntalaiset "vauvasta vaariin" ole sen parempia kuin kristittyjen uskontojen lahkot yleensä katolilaisuudesta ja siitä hajonneesta kristittyjen maailmaa kattavasta uskonnollisuuksista tuhansissa lahkoissa.
      https://areena.yle.fi/1-4585364
      https://yle.fi/uutiset/3-9563934
      https://www.suomenhelluntaikirkko.fi/uutiset/2017/4/6883/kommentti_hengellinen_vakivalta_ei_saa_olla_tabu
      Ei helluntalaiset ole kristittyinä toisia parempi muuta kuin rahastuksessa. Paavalilaisuutta ylistävä laittomuuden lahko niin kuin kristittyjen toisetkin lahkot. Rakastavat laittomasti lapsia kuten monet toisetkin kristittyjen laittomuutta harrastavat: https://www.google.com/search?client=firefox-b-d&q=Helluntaiseurakunta Seksuaalinen hyväksikäyttö.html
      Jeesuksen opetuslapsiksi ei helluntalaisuuskaan ilmeisesti saa, väärän profeetan opein vaikka palvelevat laittomuuden harraansa raamatussa Lain antaneen Jumalan ja Jeesuksen ja jopa Pyhän Hengen Nimeen eksyttämällä ja rahastamalla lahkolaisiaan amerikan verojas maksamattoman herran kassaan:
      https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/201704122200101955
      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b38f2da2-d165-4eb1-aa25-4f734b7566ae
      Naapuri valtion helluntalaisuus kiteytyy osaltaa "kristuksen morsian" seksuaalisuuden seurauksiin:
      https://www.svtplay.se/video/16935902/uppdrag-granskning/uppdrag-granskning-sasong-19-avsnitt-6
      Tosin, ON muistettava, ettei helluntalaisuus ole sen parempi tai huonompi laittomuuksien suhteen mutta sama laittomuuden herraansa palvelemisiin eksytettyjä kuin toisetkin Jeesuksen jo laittomuudesta tuomitut.

    • Anonyymi

      Seksi kaikkine lieveilmiöineen ei kuulu lainkaan tälle palstalle, koska me Herran omat helluntailaiset olemme syntyneet vain, ja ainoastaan Herran antamasta pyhästä hengestä, josta on kaukana kaikki seksuaalisuus. Aamen.

    • Anonyymi

      Tota niin. Jos nyt meni ihan ohi, niin aloittaja nyt kysyi asiaa siinä mielessä että onko Raamatun mukaan sitä suuseksiä pakko puolisolle antaa jos ei taho. En siis ollut sitä kenellekään vaatimassa. Ja siis että onko puolisolla oikeus jättää mut jos en tätä suuseksiä hänelle tahdo antaa.

    • Anonyymi

      Tosi outoa että kristittyä ihmistä kehotetaan keskustelemaan seksistä jumalattomien ihmisten kanssa, heitähän nyt pitäisi lähinnä evankelioida koska tälläkin elämän saralla taitaa suurin osa heistä elää synnissä!

      • Anonyymi

        Mistä löytyy uskovien seksikysymyspalsta???


    • Anonyymi

      Tosi outoa että kristitty ihminen passitetaan puhumaan tästä aiheesta jumalattomien kanssa, vaikka heillä liittyy tähän elämänalueeseen niin paljon syntiä!

    • Anonyymi

      Jumala on kaiken luonut ja keksi seksin. Hän käskiihmisten lisääntyä ja täyttää maa. Jumalan omaisuuskansa, heprealaiset, lisääntyivät Egyptissä niin kuin pupuset, niin paljon, että egyptiläisiä ihan hirvitti, kun väki lisääntyi lisääntymistään.

      En tiedä, mistä tämä aloittajan kuvitelma on lähtöisin. Se on aika yleinen näkemys uskovista.

      Kuitenkin monilla uskovilla on todellisuudessa isot lapsilaumat. Mistä sellaisia sitten siunaantuu aloittajan omasta mielestä?

    • Anonyymi

      Jankkaa suhteessa. On muuten köyhä suhde toimintoihin, kun ei siinäkään muuta puhuttavaa ole.

    • Anonyymi

      Kaivoin vasenta korvaa kotvan aikaa, eipä kutise enään!

      jos viikola kutisee oikeaa niin hoitelen senkin pois kutisemasta.

      eikö ole lookista nämä elämisen kysmykset.

      mutta todellakin, ei ole korvan rassausfoorumia kaiketi missään huh paha puute.

      .... ja pieraisinkin heti grillimakkaran jälkeen... saattaa ilmastovihreät kiivastua.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      153
      10980
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3083
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      210
      2922
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1918
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1729
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1716
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. 84
      1603
    10. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      49
      1584
    Aihe