Niin kuin niiden pitää mennä.. Olen tyytyväinen tyyni, kun tuuli mua kuljettaa... En hötkyile.... Sillan tulee paras lopputulos 😃 suunta alkaa selviää....
Asioilla on tapana järjästyä
26
<50
Vastaukset
- Anonyymi
: )
- Anonyymi
Kyllä ne järjestyy ja ajan kanssa. Palaset loksahtavat paikoilleen. Ei kannata hötkyillä eikä energiaa tuhlata turhaan.
- Anonyymi
Siihen et tule saamaan koskaan mahdollisuutta... pidän siitä itse huolen...
- Anonyymi
Mielenkiintoista, miten ajattelit estää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taikuritkaan kesken esityksen kerro miten temppu tehdään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taikuritkaan kesken esityksen kerro miten temppu tehdään.
Okei.. Mutta veikkaanpa, että kiire tulee.
- Anonyymi
Onpa outo lause ja tuntemattomalle osoitettu. Kielii kirjoittajan katkeruudesta jotakin kohtaan. Sääli tuota katkeraa kirjoittajaa kohtaan. Katkeruus ei ole mikään kiva kaveri elämässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehdotan ottamaan sellaisen nimimerkin, jotta tuo toinen luulee omakseen!
- Anonyymi
Virulaane?
- Anonyymi
Mitä kieltä ja mitä tarkoittaa?
- Anonyymi
Täällä nuo vastaukset tulevat mihin väliin sattuu..
- Anonyymi
Jos uskaltaudut lähtemään matkaan tutkimattomalle polulle, löytyy sen päästä loputtomasti salaisuuksia.
https://youtu.be/pfWMx3V0TQI
💓 - Anonyymi
Kenelle tietylle tuo osoitettu?
- Anonyymi
A miehelle.
- Anonyymi
Noinhan se on. Tämä rakastuminen meni kiville kun kumpikaan ei uskaltanut. En siis tarkoita aloittajaa vaan itseäni ja häntä. Seuraava saattaa jo onnistua. Asioillahan on tapana järjestyä.
- Anonyymi
Niinhän niillä on..
- Anonyymi
Tuo asenne on oikea. Jossain vaiheessa pystyin itsekin aika hyvin tuohon. Mikään ei mene niin, että pitäisi väkisin vääntää. Siihen sorruin jälleen kerran ja siihen tuli stoppi romahtamisen muodossa. Suorittamisesta pois päin ja pakkomielteistä. Matkanvarrella erehtyy ja tekee virheitä. Mutta niistä voi onneksi oppia jotain. Matka jatkuu ja elämä menee, niin kuin pitää :)
- Anonyymi
Outo asenne verrata rakkautta suorittamisen ja pakkomielteeseen. Tuskin opit mitään. Sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Outo asenne verrata rakkautta suorittamisen ja pakkomielteeseen. Tuskin opit mitään. Sivusta.
Jos ei saa rakkaudelleen vastakaikua, niin eikö se silloin ole pakkomielle? Enkä verrannut sitä suorittamiseen, mikä on opittu huono malli jostain kaukaa. Enköhän jotain ole oppinut sentään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei saa rakkaudelleen vastakaikua, niin eikö se silloin ole pakkomielle? Enkä verrannut sitä suorittamiseen, mikä on opittu huono malli jostain kaukaa. Enköhän jotain ole oppinut sentään.
Enkä kirjoituksessani edes maininnut sanaa rakkaus. Tulkitsit itsesi kautta?
- Anonyymi
Odotat siis että tuuli kuljettaa sinut jonnekin
- Anonyymi
Juuri niin... Annan virran viedä... En kiirehdi mihinkään.. Olen aina uskonut kohtaloon.. Kaikella on tarkoitus..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri niin... Annan virran viedä... En kiirehdi mihinkään.. Olen aina uskonut kohtaloon.. Kaikella on tarkoitus..
Juuri niin ja siksi kyllästyin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri niin ja siksi kyllästyin
Semmottii se on.. Virta vie.. Virta tuo, mutta kun ja jos asetun aloilleen se on siinä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Semmottii se on.. Virta vie.. Virta tuo, mutta kun ja jos asetun aloilleen se on siinä...
Tylsää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tylsää
Tylsää ois asettua johonkin parisuhteeseen... Ja odottaa jotain.. Näin on hyvä... Ei odota mitään.. Tulee minkä kohtalo on asettanut... Ihanaa liidellä vapaana.. Joskus kun saa himot purkaa niin riittää...... :) ja joskus jos joku tulee kohdalle josta vois ajatella enemmän sit se on siinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756