Max gaming kokemuksis

Anonyymi

Haluaisin tilata Max gaming.fi:stä Google home minin itse en ole mitään ennen sivustolta tilannut niin mietin että onko jollakin kokemuksia esim onko luotettava

12

22069

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä ei ole luotettava. Vältä viimeiseen asti. Takuu asiat eivät toimi. Edulliset hinnat perustuvat ilmeisesti tähän.

    • Anonyymi

      Itse tilasin sieltä pelihiiren ja kyllä suodittelen sieltä tilssmista

    • Anonyymi

      Uskoiskohan ketään

    • Anonyymi

      tutkiskelin itse vähän taustoja tästä sivusta ja voisin sanoa että 95% todennäköisyydellä max gaming on huijjaus sillä sivuilla ilmoitettu y-tunnus on väärä eikä toimi ja todellisuudessa y tunnus on aivan eri. myös yrityksen perustamisvuosi vaihtuu milloin mihinkin. sivun lisätiedoissa sanotaan että sivu on perustettu vuonna 2002 ja toisessa kohtaa 2004. mutta oikean ytunnuksen perusteella yritys on luotu vuonna 2020. mutta en voi luvata voi tää sivu ihan oikeakin olla. itsekkin sieltä mikrofonia etsin ja hyvän löysinkin halpaan hintaan mutta tietenkin se oli epäilyttävän halpa. en siis enää tiedä onko se nyt toimiva sivu vai huijaus mutta ottakaa lisää selvää ja näin.

      • Anonyymi

        itse tilasin maxgamingilta hyperx cloud 2 kuulokkeet erittäin halvalla ja ne tulivat ongelmitta. Paketointi oli outoa sillä sieltä ei tullut ollenkaan hyperx omia paketteja vaan pelkästään ruskea normi pahvipaketti johon kuulokkeet oli survottu. Hyvin on toiminut nyt useamman kuukauden.


    • Anonyymi

      Huijaus on. Tilasin muistikortin, ei ole tullut vaikka piti toimittaa kirjeenä kotiin. Info kirjoittaa englanniksi, Vältä sivustoa!

    • Anonyymi

      Itsellä ei ongelmia olen tilannut sieltä hiireni ja näppäimistöni tilaukset saapuivat ajallaan ja ongelmia ei ole ollut

    • Anonyymi

      tilasin tuolta joskus glorius model o wireless mutta sivunapit ei toiminut onneksi sain palautettua mutta oli aika vaikea prosessi

    • Anonyymi

      iha paranoid ootte, tilasin sieltä näppäimistön joka tuli oikeassa paketissaan ja on ihan hyvä laatuinen

    • Anonyymi

      Max Gamingin suomenkielinen kauppa on ruotsissa toimiva firma. Omalla riskillä tilataan, jos tuotteessa on vikaa, sen voi lähettää takaisin, mutta jos firma on sitä mieltä että tuote on kunnossa, he laskuttavat 20€ käsittelymaksun ja postit Saksaan ja takaisin. Siitä tulee helposti aika kallis kakku ja mitään läpinäkyvyyttä ei ole, firma päättää itse mikä on "kunnossa" ja mikä ei.

    • Anonyymi

      En voi suositella, tilasin hiiren, joka oli viallinen ja ostoehdot ovat epäilyttäviä, koska kauppa saa itse päättää onko tuote viallinen ja palautuksetkin ovat monimutkaisia ja hidas asiakaspalvelu.

    • Anonyymi

      Tilasin näppäimistön klarnalla niin oletettavasti ihan oikea kauppa. En tiedä onko sitten huono palvelu vain. Jos tuote ei koskaan tule tai on viallinen niin onneksi on klarnan kautta tilattu ei tartte maksaa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe