kirjastossa? Mikä kirja olisi hyvä iltalukemiseksi ja kaipusta lievittämään? Liian romanttinen ei käy, siitä kihahtaa vain kyyneleet silmiin,
Joko olette käyneet
27
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Aikamatkustajan vaimo on ainakin romanttinen. Oot kyllä varmaan lukenut sen jo. Itsekin kaipaisin kirjasuosituksia.
- Anonyymi
Tuota en ole lukenut.
- Anonyymi
Kaikki se valo jota emme näe, Anthony Doerr
.......on ainakin sellainen, että vaikuttaa ilman romantiikkaa.
"Avatkaa silmänne ja katsokaa, mitä niillä voi nähdä ennen kuin ne painuvat kiinni viimeisen kerran." - Anonyymi
Runkkauksen Abc
- Anonyymi
Törppöjen törpöllä yksi asia mielessä aamusta iltaan. Ei kovin kehittävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Törppöjen törpöllä yksi asia mielessä aamusta iltaan. Ei kovin kehittävää.
Jääkö sinulle 19.48sitten muuta aikaa kun aamusta iltaan mietit tuota yhtä asiaa?
- Anonyymi
Wilbur Smith Polttava rannikko, takaan että itket. Ja tämä mieheltä.
- Anonyymi
😅😅😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😅😅😂
Will
- Anonyymi
Viimeeksi luin Matti Hällin, suopursu kukkii teoksen. Upean kirjan, koskettava juoni,,
Kesäisenä päivänä saapuu merenrannan täysihoitolaan nuori mies, hiljainen, sulkeutunut vaeltaja, joka on paennut entistä elämäänsä. Täällä, säteilevän luonnon keskellä hänelle avautuu useita ihmiskohtaloita. Älykkään keskustelun hetkinä käsitellään mitä vaihtelevimpia elämän probleemoja, ja uuden vieraan mieli avartuu ymmärtämään seikkoja, jotka tähän asti ovat pysyneet häneltä kätkössä. Kesän vaikeudessa, suopursujen kukkimisaikaan hän vapautuu sielunsa tuskasta kokiessaan suuren rakkauden täyttymyksen.
Onko liian romanttinen? en osaa sanoa, mielenkiintoinen ja ajan henkeen kauniisti osuva teos. Mieleeni jäi parhaiten sen kesäinen tunnelma, lämmitti sydäntä.- Anonyymi
Olet itsekin kirjailija-ainesta huomaan.😚
- Anonyymi
Knausgårdin Taisteluni kirjat kannattaa kyllä lukea Tuhansia sivuja yhteensä kyllä,mutta on hyvä. Sellaista autobiografista kasvutarinaa, voi reflektoida omaa elämää samalla.
- Anonyymi
Mein Kampf? ko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mein Kampf? ko
Karl Ove Knausgård/(1968)norjalainen Siis omaelämäkerrallinen kirjasarja(6)jossa kuvaa kasvuaan, tärkeään. Hyvin paljaasti myös läheistensä elämää, mm. isän juoppous, vaimon masennus jne. Kyllä viimeisessä osassa noin sadan sivun essee ihan Hitleristä, natseistakin on. Parasta lukemaani on kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Karl Ove Knausgård/(1968)norjalainen Siis omaelämäkerrallinen kirjasarja(6)jossa kuvaa kasvuaan, tärkeään. Hyvin paljaasti myös läheistensä elämää, mm. isän juoppous, vaimon masennus jne. Kyllä viimeisessä osassa noin sadan sivun essee ihan Hitleristä, natseistakin on. Parasta lukemaani on kyllä
Arkeaan ei tärkeään. Saako lenovo tabletista oikoluvun pois päältä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, laitoin tuon herättääkseni keskustelua kanssasi, kiitos vastauksestasi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok, laitoin tuon herättääkseni keskustelua kanssasi, kiitos vastauksestasi
Tarkoitatko siis että oot nuo lukenut? Mitä sitten itse suosittelisit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko siis että oot nuo lukenut? Mitä sitten itse suosittelisit?
En ole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole
Jos et ole lukenut, et voi suositella. Olet aika nulli. 0.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos et ole lukenut, et voi suositella. Olet aika nulli. 0.
Se joka Knausgårdia suositteli, on ne lukenu.
- Anonyymi
En oo mut kai toi uusi kirjastotalo pitää kerran käydä korkkaan kun on niin kaunis ulkoa ja uudessa on kahvilaki. En vaan tiedä koska jaksais kiinnostua sille puolen kaupunkia meneen
Mut tuskin tuun oleen mikään vakituinen kävijä kun oon hävittäny johonkin kirjastokortitki.
En edes tiedä onko ne jo siirtynyt sähköiseen muotoon niin että kortit on historiaa- Anonyymi
Mun kaupungissa on ainakin kortit vielä. Alkuvuodesta sain uuden. Sivusta.
- Anonyymi
Kortit on luottokortin kokoisia nykyisin. Hommaat semmosen niin saat lainaksi vaikka mitä muutakin kuin kirjoja. Työkalujakin.
- Anonyymi
Eipä ole tullut käytyä nyt koronan jälkeen.
- Anonyymi
Tai koronan aikana. Eihän se ohi vielä ole.
- Anonyymi
Lukemattomuus tyhmentää.
Sanavarasto surkastuu: omalla ajallaan lukeva 17-vuotias hallitsee 50 000–70 000 sanaa; nuori, joka ei lue, vain runsaat 15 000....
👍- Anonyymi
Kyllä ne nykynuoretkin lukee! Ne lukee sen vaan älypuhelimesta ja internetistä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027