Unil Iiris ajat

Anonyymi

Pakko laittaa tänne viestiä, vaikka en tiedä pystyykö kukaan tähän kommentoimaan.
Minä olen soittanut Iirikselle jo vuosien ajan. Hyvin on nähnyt työpaikan muutokset ja uuden työpaikan saamisen, kun itsellä on ollut jo toivoton olo.
Sellainen kokemus on, että näki viime syksynä tulossa olleet juhlat lähes päivän tarkkuudella, näki vakavan sairauden lähipiirissä, josta en itse vielä tiennyt. Eli joitakin asioita todella tarkasti ja ajankohdat todella nappiin. Sitten on nähnyt asioita, jotka eivät ole vieläkään tapahtuneet, tosin niihin ei ole tarkkaa aikaa sanonutkaan,
Alku vuodesta näki minulle erään konkreettisen asian ja antoi tarkan ajankohdan , sen pitäisi olla aivan lähiaikana. Sanoi lähes päivämäärän tarkkuudella. Ei kyse ihmissuhteista millään tasolla.

Johtuuko nämä tarkat ja vähemmän tarkat päivämäärät siitä, kun Iiris tekee korttipöytiä, osa näkyy lähelle ja osa kauaksi.
Miten teillä on nämä tarkat aikamäärät pitäneet paikkansa, muissa kuin ihmissuhdeasioissa??
Odotan niin, että hänen näkemänsä asia toteutuisi,

8

1148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vielä lisään tähän, että näki tämän asian ilman kysymistä, asia on sellainen etten olisi osannut edes kysyä itseeni liittyen.

• Anonyymi

Selität että iiris on nähnyt päivälleen asioita ja sitten kysyt että onko se mahdollista? No kai se on kun kerran on sulle jo nähnyt.

Taitaa olla unilin oma mainos kun ei kukaan soita sinne enää, parhaat on lähtenyt pois.
      Onneksi heitä saa vielä kiinni muista numeroista

• Anonyymi

Keitä nämä parhaat ovat? Olen Iirikselle soittanut yhden kerran mutta näkemänsä ei ole toteutunut.

• Anonyymi

Yritin kysyä, että mikä logiikka hänen näkemisessään on. Eli miksi jotkut asiat tapahtuvat päivälleen, jotkut taas eivät tapahdu annetussa ajassa vaan paljon, jopa vuosiakin myöhemmin. Eli riippuuko siitä miten asian korteista katsoo, eli voiko siten tietää että tämä asia tapahtuu annetussa ajassa.
        Minullekin on Iiris sanonut joihinkin asioihin tarkkoja aikoja, jotka ohi ajat sitten ja edelleenodotan. Jotkut taas tapahtuneet lähes päivälleen oikein... tätä mietiskelin, että miksi näin aikojen kanssa.

• Anonyymi

Kun korteistahan katsoo niin eihän ne jutut useinkaan pidä millään muotoa paikkaansa.. välillä on tumma mies, välillä vaalea.. tulee vuodenvaihteessa, no ei tullu 20 vuoteen eikä oo tullu vieläkään kun eihän korteista mitään kukaan näe :) mäkin aikoinaan uskoin selvänäkijöiden juttuja, no ykskään asia ei oikeesti pitänyt ees paikkaansa :) Soitelkaa ihmeessä selvänäkijöille, jääkää koukkuun ja huomaatte miten paljon rahaa kuluu :) Kannattaa.. :)

• Anonyymi

Voi tyttökulta, älä usko niitä selvänäkijöitä, siellä Unilissa yksikään ei ole oikeasti tiennyt mitään, näin useamman vuoden jälkeen totean, ihan potaskaa juttelivat. Haluatko kuulla mitä Iris valehteli, on erään julkkisjuontajan näköinen, no toisella kertaa väitti, että asuu lähellä, no sitten kerran kertoi asuvansa porin lähellä, en usko sanaakaan. Mutta joo oli kiva rupatella, mutta eihän se mitään oikeaa tiennyt. Niitä tummia ja välillä vaaleita miehiä näki, voi kuule, ei oo tullu 10 vuoden aikana, eikä tule, kun en ota miestä. Että semmosta! Kyllä sinäkin vielä heräät todellisuuteen, sit joskus..

• Anonyymi

Hei, itse soitin joskus Anjalle ja Irikselle sekä Sonjalle. Kukaan heistä ei tosin tiennyt mitään, ainoastaan mennyttä.. paljon kyllä puhuivat, mutta ei niitä kannata uskoa, kun tulevaisuudesta kertoivat kaikenlaista, mikä ei koskaan tapahtunut. Anja myös oli todella ilkeä viimeisessä puhelussa, mikä saattoi johtua siitä, että päätin puhelun aikana, että en enää ikinä hänelle soita. Oli todella ilkeä ja v..mäinen, ihan erilainen mitä oli aiemmin ollut, mutta olin itse liian kiltti, sillä tällä kertaa sanoin hänelle lopussa "mitä hyötyä tosta nyt on" kun soitin kysyäkseni tulevaisuuden työkuvioista eikä niihin edes vastannut mitään, jutteli vaan opinnoistani, KUN TIESI NIISTÄ, mutta ei mitään tulevaisuudesta.. ei sellaisesta kannata maksaa, että kertoo perheestä, sukulaisista tai menneestä, kun eihän se kiinnosta, vaan se tulevaisuus. Lopettakaa puhelu, jos puhuvat muusta kuin tulevasta ja sekin ihan 5 minuutissa, älkää enempää maksako, jos soitatte!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5146
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1838
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1213
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe