Olen aika yksinäinen

Anonyymi

Mies päälle 30 v Vantaalta. Olen viimeaikoina ollut aika yksinäinen kun tyttöystävä jätti mut ja mulla ei oo yhtään kavereita. Täl hetkel työtön. Liikuntaa harrastan jne. Toivoisin löytäni kavereita. Olisiko jollain kiinnostusta lähtee lenkkeilyseuraksi etelästä?

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kiva kun kysyit. Minä lähtisin mielelläni, mutta olen pohjoisesta ja voisin olla äitisi ikäinen.

    • Anonyymi

      Hirveesti ei näytä ketään kiinnostavan. Tunnen olevani yksinäinen. Oon ihan yksin. Kaipaisin kavereita.

    • Anonyymi

      Ei tällästä elämää jaksa. Oon työtön myös. Aivan yksin. Aina vihainen masentunut ja mietin mitä elämälle teen. Tää jatkunu kauan. Välillä mietin olisinpa kuollut.

    • Anonyymi

      Ei vaa kelpaa naisille tavallinen mies joka nyt on vähissä rahoissa ja työtön ja masentunut. No ei voi mitää. Toiset elää näin. Aina näkee noita bemari audi tyyppei aina niillä kauniit naiset kyydis..

      • Anonyymi

        Ryhdy opiskelemaan, vaikka taloutta. Opiskella voi yksinkin. Kysy talkoolais työtä Valamon luostarista, 2 vko siellä. Saa hiljentyä ym.

        Minä olen ikuinen opiskelija, ruotsinkielisen tytsin kaa hengailen. Se on tosin 80 km päässä.


      • Anonyymi

        No kyllä sinullakin on aivan varmasti vaatimuksia naisen suhteen, joten lopeta tekopyhyys.


      • Anonyymi

        Vähissä rahoissa, työtön ja masentunut. Ei kovin kiinnostavaa seuraa, en halua taakakseni.

        Ei tarvitse olla mitään ihmeellistä, ei Mersua eikä Audia. Mutta terve pitää olla, työssä ja rahaa sen verran, ettei tarvitse kerjätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä sinullakin on aivan varmasti vaatimuksia naisen suhteen, joten lopeta tekopyhyys.

        No ei ole hirveesti. Tuntuu vain ettei mitenkää kelpaa noille nirppanokille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähissä rahoissa, työtön ja masentunut. Ei kovin kiinnostavaa seuraa, en halua taakakseni.

        Ei tarvitse olla mitään ihmeellistä, ei Mersua eikä Audia. Mutta terve pitää olla, työssä ja rahaa sen verran, ettei tarvitse kerjätä.

        Aika harvat käy töissä ja harvat ei käy. Sattumoisin ei ole rahaa kuin tosi vähän ku tuet ovat niin pienet!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika harvat käy töissä ja harvat ei käy. Sattumoisin ei ole rahaa kuin tosi vähän ku tuet ovat niin pienet!!

        Minun piireissäni kaikki käyvät töissä. Joku on poikkeuksellisesti ollut joskus muutaman kuukauden työttömänä.

        Jos jonkun palkka (brutto) on 2500, mitä luulet hänen saavan käyttöönsä?

        Miten sinulle ja kaikille muillekin työttömille voisi maksaa paremmat tuet, jos vain harvat käyvät töissä? Mistä rahat?

        Osaatko yhtään arvata, miksi työttömän seura ei ole kovin haluttua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun piireissäni kaikki käyvät töissä. Joku on poikkeuksellisesti ollut joskus muutaman kuukauden työttömänä.

        Jos jonkun palkka (brutto) on 2500, mitä luulet hänen saavan käyttöönsä?

        Miten sinulle ja kaikille muillekin työttömille voisi maksaa paremmat tuet, jos vain harvat käyvät töissä? Mistä rahat?

        Osaatko yhtään arvata, miksi työttömän seura ei ole kovin haluttua?

        En ole missään väittänyt olevani työtön, joku edellinen kommentoija sotki ketjun...

        Mutta asiaan, onhan sinulla niitä vaatimuksia sitten. Mitä jos naisesi sairastuu joskus ja joutuu jäämään työelämästä pois ja elämään tämän ajan mahdollisesti tukien varassa? Entä jos sinä joudut?
        Ymmärrätkö nyt, miksi meillä on nykyinen järjestelmä olemassa?
        Eri asia sinun kaltaisesi, joka käsittää sen noin väärin että se on joku laiskojen kassa.
        Et ole kovin haluttua seuraa sinäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähissä rahoissa, työtön ja masentunut. Ei kovin kiinnostavaa seuraa, en halua taakakseni.

        Ei tarvitse olla mitään ihmeellistä, ei Mersua eikä Audia. Mutta terve pitää olla, työssä ja rahaa sen verran, ettei tarvitse kerjätä.

        Kun kiipesin 60 kympin rajapyykille aloitin itsepyytämässäni pankkien velkaorjuudessa kerjäämäänkin. Totta kai siinä tuli tutuksi kaupungin alamaailman kanssa. Huutelua, pilkantekoa aggressiiviset mopopojat tönivät polkupyörääni. Heitä oli monta. Oli annettava periksi isomman turpaansaannin välttämiseksi.
        Mökki ei ole vielä velaton, mutta pienen onnenpotkun jälkeen lopetin nöyryyttävän kerjäämisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähissä rahoissa, työtön ja masentunut. Ei kovin kiinnostavaa seuraa, en halua taakakseni.

        Ei tarvitse olla mitään ihmeellistä, ei Mersua eikä Audia. Mutta terve pitää olla, työssä ja rahaa sen verran, ettei tarvitse kerjätä.

        Luulekko että kaikki voi olla terveitä ja työssä? No rahaa mulla on helvetisti mutta silti en kelpaa naisille.

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulekko että kaikki voi olla terveitä ja työssä? No rahaa mulla on helvetisti mutta silti en kelpaa naisille.

        KilttiMies89

        No se on aika jännä. Emmäkää kelpaa naisille vaikka oon tosi pitkä ja iha ok näkönen...


    • Anonyymi

      Tuntuu ettei tässä ole mitään järkee. Naiset ei vain kiinnostu ja halua tutustua.

      • Anonyymi

        Ei olekkaan. Elämä on muutenkin tosi masentavaa. Parempi mennä narun jatkeeksi samantien.

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei olekkaan. Elämä on muutenkin tosi masentavaa. Parempi mennä narun jatkeeksi samantien.

        KilttiMies89

        Samaa mieltä. Paskaa tää on kun ei naista saa...


    • Anonyymi

      Olisiko ketään ihmistä joka haluais tutustua muhun? Tuntuu tulevan aika yksinäinen kesä yksin. Ku ei oo ketään.

    • Anonyymi

      Moikka! Jos sinua kiinnostaa ihan kaveripohjalta lähteä, niin minä voisin lähteä lenkkeilyseuraksi :)

      • Anonyymi

        Okei. Miten sut saisi kiinni?


    • Anonyymi

      Täällä yksinäistä erakkoelämää ollut vain 10 vuotta tällä kertaa.

    • Anonyymi

      Niin saisko täältä kavereita?...

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      422
      1806
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      183
      1444
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1388
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      142
      1333
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      960
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      956
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      913
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      93
      900
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe