Eteenpäin sinä jäät tänne
Muut menee elämässään
33
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hetkeksi vain. En ikuisesti. Viivyttelen tässä hetken kunnes elämä vie mukanaan.
- Anonyymi
Ei oo mieleenkään tullut et jäisin palstanoimaan. Taaksepäin ei oo tarvetta siispä katse tulevaisuuteen.
- Anonyymi
Et tule enää näkemään siitä pidän huolen.
- Anonyymi
Sen huolenhan olet pitänyt tähänkin asti :)
Joku vaan.
- Anonyymi
En missään nimessä jää tänne kaipailemaan anonyymeja, sellaista en ole koskaan tehnyt
- Anonyymi
Ja sinä vahdit vierestä.
- Anonyymi
Jää kuule keskenäs leikkimään ristoa 😂
- Anonyymi
Kyseinen molopäätrolli ei muuta teekkään kuin kylvää vihansiemeniä internetissä
- Anonyymi
Miten se sinua koskee , jos hän / minä jään tänne ? Jatka vaan oma elämää. Mieti itseäsi , miten voit kehittyä ja miten voit parantaa omaa elämää.
Mieti miten voit hyödyntää ja oppia sen, ettei teillä asiat etenivät. Ei sinun tarvitse enään miettiä ja olla huolissaan miten hänelle käy. Elämä teidät erottaa toisistaan jossain vaiheessa, eikä enään ole mitään merkitystä kuinka asiat olisi voinut olla. - Anonyymi
Eräs ei pikkurahoillaan saa kuin r- kaljaa.
- Anonyymi
Mitä tarkoittaa r-kalja?
- Anonyymi
Minun elämä on jo menetetty.
- Anonyymi
Kenelle sen menetit ? Kuka sen kaappasi? Toivoa on niin kauan kuin on elämää. Juna kulkee..
- Anonyymi
Täällä mä oon ollut vaa 29 vuotta kaipaamassa sinua. älä mee tuu takas :)
- Anonyymi
Niin kauan?? Tarhasta asti??
- Anonyymi
Ohhoh! Oliko tuo feikkiä? Taisivat olla nuo numerot kuukausia eikä vuosia.
- Anonyymi
Kauan olet jaksanut odottaa. Onko kaipaamasi henkilö enää elossakaan?
- Anonyymi
En katso suomalaisia telkkuohjelmia, koska suoli saippua pyörii 247. Kiitos teille kovasti, koko tuotantoryhmälle!
- Anonyymi
Ihmiset ovat täällä vain vierailemassa, sinä vain lojut.
- Anonyymi
Puhut itsestäsi ilmeisesti 😊
- Anonyymi
Näin on käynyt. En varmaan usko, mutta mun palstailu alkoi jo v. 2005. Tarkoitus ei ollut jäädä ja onhan tässä välissä ollut monia taukojakin, mutta joku kumma magneetti tänne vain vetää uudelleen ja uudelleen.
- Anonyymi
Yksin tänne ollaan tultu ja yksin täältä lähdetään. Vaikka olisi suhteessa ja paljon ihmisiä ympärillä, niin loppupeleissä olet yksin omien ajatustesi kanssa missä tahansa oletkin..
Aikansa tällä palstalla oleillaan, joku ajatus on tänne tuonut. Elämä vie eteenpäin tahtoi sitä tai ei.- Anonyymi
Hyvin oivallettu. Lopulta olet vastuussa vain itsellesi. Kilven kiillottaminen ja yrittää hukuttaa asioita valheen alle, ei se lopulta auta. Pitää olla tasapainossa itsensä kanssa ja tietää että se mitä on tehnyt on oikein.
- Anonyymi
Onpa taas korkealentoinen aloitus. Elämässä voi mennä eteenpäin vaikka täällä kaipaakin jotakin ainutlaatuista. Suhteet/suhde ei ole koko elämä.
- Anonyymi
Kyllä tää elämä masturboidessaki menee.
- Anonyymi
Tääkkähän olet sinäkin samalla lailla. Ainakin käyt lukemassa, mitä toiselle kuuluu ja ketä se nyt vonkaa. Sairasta.
- Anonyymi
Täällähän...
- Anonyymi
Ilmeisesti avaaja viestitti tuntojaan jollekin tietylle tyyliin " sinä jäät tänne vatkaamaan, minä ja muut lähdemme kulkemaan"..
- Anonyymi
Huvittavaa kuinka suurin osa vastaajista joko suuttui tai oli juuri lähdössä pois palstalta ))
- Anonyymi
Mitäs huvittavaa siinä on? Tätä on silmäilty 191 kertaa ja kommentoitu 28 kertaa. Loppujen 160 (enemmistö) mielestä nykyinen tilanne heillä on heille riittävä. Tai ei ainakaan ole herännyt mitään sanomista puolesta, eikä vastaan.
- Anonyymi
En minä ainakaan suuttunut, ei tuollaisista suututa. Se on ihan höpölöpö, joka leikistä suuttuu..
- Anonyymi
Onko se joku sanomaton oletus, että kaikkien on mentävä elämässä eteenpäin? Millä tavalla ja miksi? Jotkut viihtyvät ja tulevat onnellisiksi paikallaan olemisesta.
- Anonyymi
Komppaan tätä. Joillakin ihmisillä saattaa olla myös sellainen tilanne, että ovat palaneet loppuun eteenpäin mennessään esim. työstressin takia. Silloin on hyväkin miettiä asioita ja latailla akkujaan ihan rauhassa ilman suurempia hötkyilyitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760