mutta kun ei ole oikein muuta yhteyttä. Voin vaikuttaa itsekkäältäkin. Mutta olen vähän hätää kärsimässä, kun näen että sulla on asiat paljon huonommin, kuin ennen. Ihan sama mitä väität. Olet toki vapaa ihminen ja saat tehdä mitä lystäät. Huoli on kova silti.
En haluaisi täällä olla,
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Miksei oo muuta yhteyttä?
- Anonyymi
No ei tavallaan ole. En tuppaa kenenkään seuraan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei tavallaan ole. En tuppaa kenenkään seuraan.
On yhteystiedot? Vain "viralliseen" tarkoitukseen tavallaan?
- Anonyymi
Jos tämä olisi mulle niin kerron että olen voinut huonosti kauan, mutta se ei liity ihmissuhteisiin, koska viihdyn hyvin yksin. Työasia on vaivannut useaamman vuoden ajan. En jaksa tutustua keneenkään.
- Anonyymi
Siis ei ikävä vaan huoli?
- Anonyymi
Kyllä kai molemmat, jos toisesta välittää. En haluaisi olla täällä palstalla. Mutta kun hän haluaa vetäytyä seurastani, niin kestettävä on.
- Anonyymi
Juuri noin, ei ole ikävä ketään. Ei ole ollut tarvetta jakaa aikaani kenenkään kanssa moneen vuoteen. Aika näyttää käykö joskus vuosien päästä niin, mutta pidän sitä hyvin epätodennäköisenä, koska tunnen itseni hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kai molemmat, jos toisesta välittää. En haluaisi olla täällä palstalla. Mutta kun hän haluaa vetäytyä seurastani, niin kestettävä on.
Miksi ajattelee että haluaa vetäytyä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ajattelee että haluaa vetäytyä?
No niin on tapahtunut. Ja kai hänellä on siihen jokin syy olemassa. Surullista vaan, kun en tiedä mikä se syy on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niin on tapahtunut. Ja kai hänellä on siihen jokin syy olemassa. Surullista vaan, kun en tiedä mikä se syy on.
Vetäytynyt täällä vai irl?jutteletteko irl
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletpa utelias! Irl tietysti. Minäkin haluan vetäytyä täältä.
- Anonyymi
Kuinka pitkään olette tunteneet?
- Anonyymi
Jos viestisi olisi minulle, vastaisin että ota vaan yhteyttä. Hyvä ja järkevä seura on enemmän kuin tervetullutta.
- Anonyymi
En tiedä kuka olet. Mutta miksi minun pitäisi ottaa aina yhteyttä? Tulee aika yhdentekevä olo. En minä pysty tuppautumaan kenenkään seuraan.
- Anonyymi
Silloin kun ei voi hyvin, ei välttämättä jaksa järkevääkään seuraa. Ensin pitää saada oman elämän tärkeät asiat kuntoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin kun ei voi hyvin, ei välttämättä jaksa järkevääkään seuraa. Ensin pitää saada oman elämän tärkeät asiat kuntoon.
Näinkin olen miettinyt. Mutta mystisesti on unohtanut mainita siitä minulle :(
- Anonyymi
En minäkään, siksi suhteisiin kuuluu turvalliset välit.
- Anonyymi
Miten näet että hänellä on asiat paljon huonommin kuin ennen?
- Anonyymi
Tuolta potilastiedoista näkyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä vaan teillekin! Nyt riitti tältä illalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän toisen tietoi saa kattoo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän toisen tietoi saa kattoo
Me ollaan ainakin käytetty. Ei olla kiinni jääty ainakaan vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760