En haluaisi täällä olla,

Anonyymi

mutta kun ei ole oikein muuta yhteyttä. Voin vaikuttaa itsekkäältäkin. Mutta olen vähän hätää kärsimässä, kun näen että sulla on asiat paljon huonommin, kuin ennen. Ihan sama mitä väität. Olet toki vapaa ihminen ja saat tehdä mitä lystäät. Huoli on kova silti.

22

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miksei oo muuta yhteyttä?

• Anonyymi

No ei tavallaan ole. En tuppaa kenenkään seuraan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei tavallaan ole. En tuppaa kenenkään seuraan.

On yhteystiedot? Vain "viralliseen" tarkoitukseen tavallaan?

• Anonyymi

Jos tämä olisi mulle niin kerron että olen voinut huonosti kauan, mutta se ei liity ihmissuhteisiin, koska viihdyn hyvin yksin. Työasia on vaivannut useaamman vuoden ajan. En jaksa tutustua keneenkään.

• Anonyymi

Siis ei ikävä vaan huoli?

• Anonyymi

Kyllä kai molemmat, jos toisesta välittää. En haluaisi olla täällä palstalla. Mutta kun hän haluaa vetäytyä seurastani, niin kestettävä on.

• Anonyymi

Juuri noin, ei ole ikävä ketään. Ei ole ollut tarvetta jakaa aikaani kenenkään kanssa moneen vuoteen. Aika näyttää käykö joskus vuosien päästä niin, mutta pidän sitä hyvin epätodennäköisenä, koska tunnen itseni hyvin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä kai molemmat, jos toisesta välittää. En haluaisi olla täällä palstalla. Mutta kun hän haluaa vetäytyä seurastani, niin kestettävä on.

Miksi ajattelee että haluaa vetäytyä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi ajattelee että haluaa vetäytyä?

No niin on tapahtunut. Ja kai hänellä on siihen jokin syy olemassa. Surullista vaan, kun en tiedä mikä se syy on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niin on tapahtunut. Ja kai hänellä on siihen jokin syy olemassa. Surullista vaan, kun en tiedä mikä se syy on.

Vetäytynyt täällä vai irl?jutteletteko irl

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletpa utelias! Irl tietysti. Minäkin haluan vetäytyä täältä.

• Anonyymi

Kuinka pitkään olette tunteneet?

• Anonyymi

Jos viestisi olisi minulle, vastaisin että ota vaan yhteyttä. Hyvä ja järkevä seura on enemmän kuin tervetullutta.

• Anonyymi

En tiedä kuka olet. Mutta miksi minun pitäisi ottaa aina yhteyttä? Tulee aika yhdentekevä olo. En minä pysty tuppautumaan kenenkään seuraan.

• Anonyymi

Silloin kun ei voi hyvin, ei välttämättä jaksa järkevääkään seuraa. Ensin pitää saada oman elämän tärkeät asiat kuntoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silloin kun ei voi hyvin, ei välttämättä jaksa järkevääkään seuraa. Ensin pitää saada oman elämän tärkeät asiat kuntoon.

Näinkin olen miettinyt. Mutta mystisesti on unohtanut mainita siitä minulle :(

• Anonyymi

En minäkään, siksi suhteisiin kuuluu turvalliset välit.

• Anonyymi

Miten näet että hänellä on asiat paljon huonommin kuin ennen?

• Anonyymi

Tuolta potilastiedoista näkyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvää yötä vaan teillekin! Nyt riitti tältä illalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän toisen tietoi saa kattoo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän toisen tietoi saa kattoo

Me ollaan ainakin käytetty. Ei olla kiinni jääty ainakaan vielä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3067
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2330
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe