että vaikka sanoit että oon tärkeä ja että välität, niin aiemmista kokemuksistani johtuen joudun epäilemään ja kyseenalaistamaan tätä, koska olen niin monesta suusta kuullut aiemminkin nuo samat sanat ja tiedätkö mitä; yksikään heistä ei ole vuosiin ollut elämässäni, ei pitänyt yhteyttä, ei mitään. Eli se siitä tärkeydestä ja välittämisestä.
Ongelma on siinä
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Välititkö takaisin? Vai olitko vaan välttelevä mäntti?
- Anonyymi
Anna joku tunniste niin ota yhteyttä
- Anonyymi
Mua loukkasi mielettömän paljon, kun tunnustin rakastuneeni häneen. Olin kyllä juonut, mutta en olisi saanut tunnustettua sitä selvänä. Ja koin sen välttämättömänä. Se oli mulle outo ja vaikea juttu, että soitanpa nyt tuosta noin ja kerron.
Hän totesi, että niin hänelle on muutkin sanonu. Se oli kuin kylmää vettä niskaan, kun oli kuitenkin mulle työn ja tuskan takana tunnustaa. Ajattelin, että olin vain yksi monista. En muista, että olisin tuollaisessa tilanteessa muutenkaan ollut, että pakko tunnustaa tunteita. No ehkä niitä ei sillä tavalla ole ollutkaan.
Sen jälkeen pidin visusti tunteeni omana tietonani. Ei ne mihinkään olleet muuttuneet, mutta koin niin pahana tuon torjunnan. En päässyt siitä koskaan yli, enkä pääse.- Anonyymi
Ainoastaan puhumalla kaikki asiat selviää ja pääset asian yli. Tsemppiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainoastaan puhumalla kaikki asiat selviää ja pääset asian yli. Tsemppiä.
Milläpäs puhut, kun toinen vastasi jo tuohon: et älä ny viitti, mä oon kova...ym. Siis suoraan torjui mun tunnustuksen. Nöyryytti ja alensi mut. Luulin itse ensin olevani hyvin tärkeällä asialla. Mun ongelmana on se, että olen ihan helvetinmoisen myllytyksen tuon samaisen takia käynyt läpi.
Jos olisin voinut, olisin vetänyt koko tunnustuksen pois, niin pahalta tuntui silloin. Hänen kanssaan ei puhuta asioita halki, niin kuin luulis. Hänen kanssaan ei puhuta tunteista, henkilökohtaisista jutuista. Ei ei. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Milläpäs puhut, kun toinen vastasi jo tuohon: et älä ny viitti, mä oon kova...ym. Siis suoraan torjui mun tunnustuksen. Nöyryytti ja alensi mut. Luulin itse ensin olevani hyvin tärkeällä asialla. Mun ongelmana on se, että olen ihan helvetinmoisen myllytyksen tuon samaisen takia käynyt läpi.
Jos olisin voinut, olisin vetänyt koko tunnustuksen pois, niin pahalta tuntui silloin. Hänen kanssaan ei puhuta asioita halki, niin kuin luulis. Hänen kanssaan ei puhuta tunteista, henkilökohtaisista jutuista. Ei ei.Siis tuon saman ihmisen takia käynyt helvetinmoisen myllyn läpi. En puhunut tuosta tilanteesta, korjaan.
- Anonyymi
Olipa kyllä oikeesti dorka tyyppi ja itsen täynnä, kun tuolla tavoin kommentoi. Tuommosta on paha kuulla, voin nähdä kuinka vaikeaa tuommosen sanominen on. Halaus sinulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa kyllä oikeesti dorka tyyppi ja itsen täynnä, kun tuolla tavoin kommentoi. Tuommosta on paha kuulla, voin nähdä kuinka vaikeaa tuommosen sanominen on. Halaus sinulle.
Kiitos :)
- Anonyymi
Ei ole ollut puheita minun ja hänen välillä. Kohtaamisia ollut, joista halunnut uskoa, et oli toisen tahdon mukaisia, yllättänyt itseäni, oma käytökseni tilanteissa, etten ole uskaltanut uskoa näin, aiemmasta kokemastani johtuen? Harmittaa näin jälkeenpäin paljon.
Tietysti myös aiempi viestittely jäänyt kummittelemaan pääni sisälle, et uskoa paremmasta, vaikeampi uskoa, vaikka kuinka haluaisin? Harmittaa ja mietityttää nyky tilanne todella paljon :( Voikun voittaisimme esteet välillämme ja pääsisimme nauttimaan toistemme seurasta "haaveeni".- Anonyymi
Etkö voisi ottaa esille hänen kanssaan sitä asiaa ja kertoa, miksi on niin vaikea ottaa vastaan ja uskoa sitä asiaa? Ei kai ne teidän välit puhumattomuudella ainakaan paremmaksi muutu. Joskus on vaan laitettava itsensä likoon ja kohdata niitä pelottavana pitämiäsi asioita. Voisit myös sanoa, että sinua jännittää puhua aiheesta. Ainakin voisit saavuttaa mielenrauhan asiassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö voisi ottaa esille hänen kanssaan sitä asiaa ja kertoa, miksi on niin vaikea ottaa vastaan ja uskoa sitä asiaa? Ei kai ne teidän välit puhumattomuudella ainakaan paremmaksi muutu. Joskus on vaan laitettava itsensä likoon ja kohdata niitä pelottavana pitämiäsi asioita. Voisit myös sanoa, että sinua jännittää puhua aiheesta. Ainakin voisit saavuttaa mielenrauhan asiassa.
Mennyt vaikuttanut itseeni siten, et haluaisin lukea toisen käytöksestä, et hänen mieli muuttunut myönteisemmäksi minua kohtaan? Siten luottaisin itseeni enemmän ja uskon et puhumattomuuskin jäisi taka-alalle. Uskallan puhua, kun tiedostan sillä olevan merkitystä toiselle. Toivottavasti tilanteemme muuttuu myönteisempään suuntaan, toiveko vain?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770