Meillä on sama tatuointi

Anonyymi

Sama, mutta ei samanlainen. Sinulla se on niskassa ja minulla oikeassa olkapäässä. Minä olen nähnyt sinun, sinä et vaan minun. Mikä se mahtaisi olla? :)

4

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kiinnosta

• Anonyymi

Missä näit

• Anonyymi

En osaa arvata, itselläni ei ole tatuointeja, vaikka ne ihan kauniita ovatkin. Omistan arpia, kädessä, kyljessä, selässä,jaloissa ja päässä. Ne eivät ole kovin kauniita, mutta jokaisella niistä on oma tarinansa. Jännittäviäkin, tietysti hieman verisiä, sellaisia selviytymisiä, osa pienillä kolhuilla, ja osa hyvällä tuurilla. En pelkää verta, tarkoitan että pystyn auttamaan apua tarvitsevia. Hyvällä tuurilla on elämässä iso merkitys, lapset syntyvät hyvällä tuurilla terveenä, lapsuus ilman suurempia kolhuja vaatii onnea, rippikoululeirin yöriennot vaativat tuuria, autoilu nuorena vaatii hieman tuuria
      ja sitten tietysti parisuhteen luominen, se vasta tuuria kysyykin. Parisuhteessa tärkeintä on, tykkäämisen lisäksi, rehellisyys ja kunnioitus, aina pitää olla rehellinen ja kunnioituksen voi osoittaa pienillä asioilla, oliko mukava päivä? maistuisiko kahvit, voin hieroa hartioitasi, käydäänkö saunassa, huomioimalla toinen. Rakkaat ihmiset huomioi toisiaan, siitä syntyy pari. Tykkäämistähän tämä kaikki, hyvät asiat ruokkivat toisiaan, Ja tärkeänä näkisin myös läheisyyden, rakasta ihmistä haluaa halata, se pitää olla yhteinen harrastus,useamman kerran,sitä parempi. Unohdin tuosta hyvän tuurin merkityksen, se lienee siinä, että onnistuu löytämään suuresta maailmasta, ihmisen, ketä kohtaan tuntee, ja tietää pystyvänsä parisuhteeseen. Monesti vanhemmat ihmiset tarvitsevat tuuria, liikkuuminen muuttuu epävarmemmaksi, terveys yleensä, joutuu luopumaan asioista, jotka olleet itsestään selviä, Tuurilla voi löytää onnellisuuden muista asioista. Meistä jokainen, voi tuurilla saada mieleisen hautapaikan, joillekkin se on syrjäisin, ja varjoisin kulmaus, suosittelen kuitenkin aurinkoista, vaikka kukat nuukahtavatkin äkkiä, on lämmin olo,viimeisellä taipaleella. Olisiko se tatuointi voinut olla perhonen? tai leppäkerttu, Hyvää tuuria kaikille! Suomen suveen! (eritoten rakkaalle)

• Anonyymi

Uhkailu on juuri se mistä olen erittäin jyrkästi kieltänyt sinua!! maatuskat ovat juuri niitä ihmisiä jotka avustavat sinua oikeuden edessä minun valtiossa!! suomalainen oikeus valtio on lasten leikkiä verrattuna lähi idässä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4048
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2901
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      864
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe