Katri Kulmuri paljasti itsestään muillekin puolueille kuin vain omalle puolueelleen keskustalle ja myös kansalaisille, ettei hänestä todellakaan ole valtiovarainministeriksi!
Kulmuri toimi vastuullisessa tehtävässään valtiovarainministerinä ajatellen näköjään vain omia etujaan kunnon diktaattorin tavoin, maksattamalla kansalaisten verovaroista oman koulutuksensa (n. 50-60 tuhatta euroa).
Minun mielestäni tämä kaikki (demoksaattisissa?) Suomen oloissa on suorastaan jotain pöyristyttävää käytöstä, onhan kansalaiset luultavasti joskus valinneet hänet myös kansanedustajaksi vai otettiinko Katri Kulmuri eduskuntaan jollain muilla suhteilla? Sitä kyselen, koska en tavan kansalaisena voi tietää, miten ja ketkä hänet kelpuutti arvostettuun eduskuntaan vastuulliseen työhön.
No nyt kun hänet on erotettu tehtävästään suuren kritiikin myötä, hän itse ilmoitti internetin sivuilla ryhtyvänsä keskustan puheenjohtaksi. Huh, huh, mitkä tavat! Eikö hän ole tajunnut edes sitä, ettei hän elä diktatuurisessa valtiossa, vaan hän ja vain hän itse saa muka päättää, mihin tehtävään hän eduskunnassa haluaa mennä? Mutta kun niitä kykyjä ei näytä olevan edes kansanedustajan tehtävään, joten hänet pitäisi erottaa koko eduskunnasta. Ei yhtään vähempää eikä enempää, koska hän on osoittanut toimivansa tehtävässään rikollisten tavoin.
Hän ei siis osaa tai halua ajatella edes sitä, että koko keskustan puolueella on myös oikeus ja vastuu valita puolueelleen puheenjohtaja demokraattisin keinoin, ei Kulmurin diktatuurin tavoin, Vai eikö keskustan puolue edustakaan enää Suomen demokraattisia arvoja?
Minun mielestäni Katri Kulmurilta puuttuu kaikki kyvyt hoitaa meidän asioitamme eduskunnassa. Olisi jo muillakin Suomenkin pyrkivillä aihetta miettiä, haluanko eduskuntaan töihin edustamaan vain omia etujani, vai haluanko edustaa Suomen perinteisiä demokraattia arvoja mitä vastuullisimmalla tavalla, jotta kansalaiset voisivat luottaa minuun.
Kelpaako Kulmuri edes kansanedustajaksi?
Anonyymi
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Wanhanen on Hywä tilalle.
- Anonyymi
Kyllä kelpaa kansanedustajaksi, eikö hän saanut 9000 ääntä Lapista?.
- Anonyymi
Sanna ja Matti on jo napit vastakkain on niin suuret näkemys-ja ikäerot, ei pysy hallitus kauvan pystyssä.
- Anonyymi
Lautakasa Masa pääsee töihin.
- Anonyymi
Kepu
- Anonyymi
Lieneeköhän uuden omakotitalon teko mielessä ja taas tuppeensahattua tarvitaan.
- Anonyymi
Tuppimulukulle tuppilautaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.962191Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n452142Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501855Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751380- 901326
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311130Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men621093- 68969
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285920