Onko sinulla jokin päivä mielessäsi, jolloin me voisimme nähdä, pitkästä aikaa?
Naiselta.
Miehelle kultaiselle...
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä hemmetistä kukaan voi tietää ketä miestä tarkoitat ja kuka sinä itse olet?
- Anonyymi
Tosiaan, ei voi summassa vastata tähän. Menee vastaus ehkä väärälle naiselle. Mieheltä.
- Anonyymi
Kaikki käy.
- Anonyymi
Hep, yksi ilmoittautui jolle käy kuka hyvänsä ja koska hyvänsä. Siistii!
- Anonyymi
Jos olisit minun hän, toivoisin näkevämme lähipäivinä? Sopivassa paikassa voisin uskaltaa tehdä aloitteenkin, jossa olisimme kahden? Silloin ei olisi ainakaan sitä pelkoa, et joku ulkopuolinen reakoi, jollet olekaan samalla mielellä liikkeellä? Raivoat minulle tapahtuneesta ja minä pakenen paikalta? Kauhu skenaario itsellä tällainen, siksi ei uskallusta aloitteisiin? Varovainen mieli täällä uteliaana ajattelee, ku olisikin musta kiinnostunut?
- Anonyymi
Pelkäätkö että naisesi ei omista yhtään tilannetajua?
- Anonyymi
Samaa pelkään naisen suhteen. Toisaalta en pelkäis sanoa sitä hänelle, jos nähtäisiin. Luulen, että hän ymmärtäis ja poistuis korkeintaan hymyillen paikalta.
- Anonyymi
Lopeta paskan puhuminen!tulin todella paljon vastaan kun sanoin että suostun siihen että me kahdestaan jutellaan irl tämä asia selväksi ja jos esimerkiksi vilpittömästi pyydät minulta anteeksi ja korjaat ne kirjoitukset netistä pois niin suostun olemaa hyvissä väleissä!!! mutta ei tarvitse pyytää anteeksi jos et sitä oikeesti tarkoita! Ja lisäys tähän lauseeseen että vaikka et pyydä anteeksi niin se ei ole mitenkään minulta pois koska sanoin koko ajan että palsta pelleily tuhoo päivä päivältä enemmän meidän välit ja sen takia minua ei enään haittaa vaikka emme koskaan olisi väleissä!! toisin sanoen minulla on ihan sama oletko ystävä vai ei!!olet tietoisesti tuhonnut meidän välit!! mutta en takerru siihen vaan siitä on kyse että joko me kahdestaan jutellaan irl tämä asia loppuun asti ja sitten poistat ne kirjoitukset netistä niin asiat ovat silloin sovittu! toisin sanoen meillä ei ole silloin riitaa mistään ja kumpikin meistä voi olla ylpeitä siitä että osattiin jutella aikuiset keskenään!! mutta jos esimerkiksi et halua jutella minun kanssani niin silloin joudutaan pyytää sinun valtion viranomaisia ja minun valtion viranomaisia selvittää tätä asiaa!! jotta tämä minun kiusaaminen loppuu!! valinta on sinun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta paskan puhuminen!tulin todella paljon vastaan kun sanoin että suostun siihen että me kahdestaan jutellaan irl tämä asia selväksi ja jos esimerkiksi vilpittömästi pyydät minulta anteeksi ja korjaat ne kirjoitukset netistä pois niin suostun olemaa hyvissä väleissä!!! mutta ei tarvitse pyytää anteeksi jos et sitä oikeesti tarkoita! Ja lisäys tähän lauseeseen että vaikka et pyydä anteeksi niin se ei ole mitenkään minulta pois koska sanoin koko ajan että palsta pelleily tuhoo päivä päivältä enemmän meidän välit ja sen takia minua ei enään haittaa vaikka emme koskaan olisi väleissä!! toisin sanoen minulla on ihan sama oletko ystävä vai ei!!olet tietoisesti tuhonnut meidän välit!! mutta en takerru siihen vaan siitä on kyse että joko me kahdestaan jutellaan irl tämä asia loppuun asti ja sitten poistat ne kirjoitukset netistä niin asiat ovat silloin sovittu! toisin sanoen meillä ei ole silloin riitaa mistään ja kumpikin meistä voi olla ylpeitä siitä että osattiin jutella aikuiset keskenään!! mutta jos esimerkiksi et halua jutella minun kanssani niin silloin joudutaan pyytää sinun valtion viranomaisia ja minun valtion viranomaisia selvittää tätä asiaa!! jotta tämä minun kiusaaminen loppuu!! valinta on sinun
Minä en ole kirjoitellut mitään sinuun liittyvää, tuliko tämä sulle selväksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntunut aika temperamenttiselta, viestitellessä tullut ilmi? Siksi pelkoa on ilmassa? Josko joutuisin kiusalliseen tilanteeseen tahtomattani? Olen joutunut aiemmin viestitellessä? Siksi pelko olemassa. Silti hyvällä häntä ajattelen. Ristiriidat selkiytyvät, jos puhuisimme kerrankin asiat halki, poikki, pinoon. Toiveitako vain?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä tuskin oli sulle? En tunnista itseäni kirjoituksesi henkilöksi, koska ei ole tapana trollitella tai muutenkaan pahaa mieltä tuottaa toisille. Älä omi näitä, varsinkaan jos se saa sinut pahalle mielelle? Koska trollit nauttii siitä, jos pahoittaa toisten mieliä. Minä haluan pysyä totuudessa vain totuudessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko tilannetajua kun laittaa tänne noin summittaisen ilmoituksen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoititko tämän jorinasi miehenä vai naisena?
- Anonyymi
Voi, voi kun olisin halunnut nähdä sinut jo aiemminkin. Kohta olen jo taas toisella puolella suomea. Kiire tulee tapaamiselle :(
- Anonyymi
Niinpä tietenkin :(
- Anonyymi
Kulta siis naiselle oot tämän miehen mielessä.
Kyllä olisi kiva nähdä ja jutella.
Halailla ja suudella... - Anonyymi
lähipäivinä olis mukava.
- Anonyymi
Olen rannalla huomenna, sää varauksella tietenkin. Jos saisi hieman väriä pintaan 😉
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756