Maailmassa elää satoja miljoonia ihmisiä ilman mitään valtioa mm. pakolaiset !
Monet rikkaat ja onnelliset ihmiset elää myös ilman valito eli cosmpolitan.
Mm. Formula kuskit ... ja muut rikkaat ihmiset.
Maailmassa elää paljon paljon ihmisiä muissa maissa ja valtioissa ja he ovat
onnellisia ja käyttävät valtioita hyväksi hyväksi hyväksi hyväksi eli tyhmiä
ja kouluttamattomia ihmisiä hyväksi pääosin sanoilla valtio valtio valtio !
Ketä muuta käytetään hyväksi sanoilla valtio ja suomalainen ketä ketä ketä ?
Jos joku oikeasti sanoo itseään veronmaksajaksi, niin hän valehtelee... Ei ei
kukaan maksa veroja, vaan verot varasteetaan kaikilta ihmisltä. Jos joku
maksaa veroja, niin maksakoot enemmän myös meidän muiden osuudet.
So What ?
Ei kukaan ei yksikään rikas viisas jätä rahojaan millekkään valtiolle. Varmasti
etsii paikan missä hänen rahansa on turvassa ja moni taistelee henkeen ja
vereen omista rahoistaan ja omasta omaisuudestaan... Voit persu olla varma,
että sellaiset ihmiset ei välitä sinun valtiostasi hevon paskaa ... terveisiä
hallalle ja hänen puolueelle ... !
Voit Persu olla sadan prosentin varma, että tällaisille ihmisille Euro ja
Euroopan unionin tuomat vapaudet on kullan arvoisia. Perintösuunnitelu
vai valtion verojen kierto vai mitä nimeä käytettään mitä ? Mitä mitä
Yritysverosuunnittelu vai veronkierto vai mitä sanoja käytetään ja kuka
kuka saa ... se joka varastaa vähiten luonnollisesti. EU.
Sinun valtios on todella häviävä käsite maailmassa ja ihmiset tahtoo
matkustaa ja mukavuuksia ja kokemusia ja olla jotakin, vaikka cosmopolitan.
Kaikki tahtoo rahaa ja ne ei tahdo olla fiktioita ja olemattomia arvoja !
Uskotko perus uskotko minua ... Kuka ei tahtoisi Iphonea kuka kuka ja missä?
Tajuaako persu, että Maailmassa elää satoja miljoonia ihmisiä ilman valtioa !
2
74
Vastaukset
- Anonyymi
öyhh didl dumbah shabalaba sish kebab.
Ei ei me istuta eduskunnassa ja jossakin jätkä työmaalla kuvittemassa
mitään valtiota tai mitään valtakuntaa... Me tahdotaan, vaan rahaa rahaa
ja mahdollisuuksia ... Ei ei me enää tehdä hevonvidun työtä ei tehdä. Tajua!
EU on paras mahdollinen vapaaherroille ja koulutetuille ja viisaille !
EURO on vidun hyvä jos se on vahva, kuin saksa .... Kiitos !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901925
- 1131033
- 100957
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20727- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28564Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481