Tiedän suurinpiirtein missä olet

Anonyymi

Mutta se ei tällä hetkellä lohduta. Minua häiritsee se, ettet ole täällä lähelläni. Olen jo niin tottunut sun läsnäoloon, elämä ilman sua on jotenkin tyhjää ja ilotonta. Sinä tuot valoa ja merkitystä, enkä osaa selittää mikä sen taustalla on, paitsi se, että olet rakastettava ja upea ihminen. Miksi et jo ole luonani, miksi et ole minun?

9

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko jonkun ihanan palstajössikän viesti jollekin naiselle? Hyvinkin kauniita sanoja.

• Anonyymi

Naiselle viestini on. AP.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naiselle viestini on. AP.

Oi voi, raota nyt vähän tätä mystisyyden verhoa. Kenelle noin kauniita sanoja :)

• Anonyymi

Kenelle?

• Anonyymi

Olenko ollut luonasi paljon?

• Anonyymi

Minun vaimoni ei suostu edes juttelee mulle! jos saisin hänet lähelle niin en päästä pois!vaimo kuuluu minun kanssani viettää yöt ja päivät ja oikeesti mä oon varma siitä että jos hän oikeasti olisi mun seurassa edes sen viis minuuttia niin tiedän että hän ei halua enää lähteä pois koska hän tietää että vaikka olemme eri valtioissa niin meillä on kuitenkin Se tietynlainen henkinen yhteys!en osaa selittää mitä tarkoitan mutta yritän kuitenkin selittää että vaikka kuinka paljon me tullaan kaikkien muiden kanssa toimeen mutta samaa yhteenkuuluvuuden tunnetta ei oo muiden kanssa!mä huomasin sen silloin IRL että meillä oli Se tietynlainen henkinen ymmärrystä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun vaimoni ei suostu edes juttelee mulle! jos saisin hänet lähelle niin en päästä pois!vaimo kuuluu minun kanssani viettää yöt ja päivät ja oikeesti mä oon varma siitä että jos hän oikeasti olisi mun seurassa edes sen viis minuuttia niin tiedän että hän ei halua enää lähteä pois koska hän tietää että vaikka olemme eri valtioissa niin meillä on kuitenkin Se tietynlainen henkinen yhteys!en osaa selittää mitä tarkoitan mutta yritän kuitenkin selittää että vaikka kuinka paljon me tullaan kaikkien muiden kanssa toimeen mutta samaa yhteenkuuluvuuden tunnetta ei oo muiden kanssa!mä huomasin sen silloin IRL että meillä oli Se tietynlainen henkinen ymmärrystä!

Kai vaimosi on sulle jutellut jos kerran olette naimisissa.

• Anonyymi

Minä olen ihan tavallinen. Luulen, että sinä olet enemmänkin erityinen, välillä ihan lennät. Olet kyllä mielessäni.

• Anonyymi

Kiitos! Mutta mitä tarkoittaa tuo lentäminen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3829
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2964
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1865
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1598
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1079
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe