välillä johtuu siitä, että jos isommissa ryhmissä jatkuu se sama asioiden käsittely mitä siellä oli jo aikaisemmin, se pilaa ilmapiirin. Mutta jos tilanne olisikin aivan toinen, että nyt henkilö alkaa etsiä omanikäistä itselleen sopivaa kumppania, koska siihen on tullut kiinnostusta niin silloin jo valmiiksi tutut työkaverit olisivat paras ratkaisu, koska se luo perusturvallisuudentunteen.
Ristiriita asioiden
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ja siis omanikäinen ja jonkun ryhmän hyväksymä ja valitsema kumppani on sopiva. Morjens vaan.
- Anonyymi
Ei sitä ryhmä valitse vaan henkilö itse, mahdollisesti ihan uusi itselle täysin tuntematon ihminen.
- Anonyymi
Tarviiko meidän asioita muille tietoon jutella!kuuluuko se muille jos me olisimme suhteessa???mä en halua että hylkäät minut taas
- Anonyymi
Se on varmasti ihan hyvä ratkaisu etsiä se kumppani niiden tuttujen työkaverien joukosta, tietenkin jos se työpaikka on kovin pieni, valinnanvaraa ei jää kovin paljo. Se ois sitten vähän niinku kohtalo tai pakko avioliitto,se on ihan hyvä kyllä seki
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873998Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242881No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452302- 341311
- 10899
- 131875
- 6834
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740