Kaipaatko..Tahdotko enää? Jos kiinnostuksesi lopahti. Olet päästänyt jo irti minusta. Meistä.
Näemmekö vielä myöhemmin?
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mistä olet saanut päähäsi tuollaista?
- Anonyymi
Nähdään myöhemmin. Ei palstalla vaan oikeasti. Rakennetaan hyvä kaveruus.
- Anonyymi
Mutta jos kaveruus ei riitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teet sitten niinkuin parhaaksi näet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis kun toinen ei halua kuin sen kaveruuden, niin en tarkoittanut toimilla käännytysyritystä, vaan että toimii niiden faktojen puitteissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis kun toinen ei halua kuin sen kaveruuden, niin en tarkoittanut toimilla käännytysyritystä, vaan että toimii niiden faktojen puitteissa.
Niinhän se on toimittava, kun alkaa ajatella haluavansa enemmän kuin mitä aikaisemmin halusi.
- Anonyymi
Ei kaveruutta, vaan rakkaussuhde. Tämä mies haluaa sitä.
- Anonyymi
Mä luulen että "me" nähtiin viimeisen kerran toissa tai viime maanantaina ainakaan niin että mä teen mitään sen eteen että nähtäisiin. Mulla on uudet kuviot.
Hyvää jatkoa. - Anonyymi
Hyviä kavereita ei ole koskaan liikaa, jos vielä läheinen, kannattaa pitää kiinni.
- Anonyymi
Minä en enää etsi kaveria, pelkkä kaveruus ei riitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monella on jo ne kaverit elämässä. Kyllä parisuhdetta etsivä etsiin kumppania eikä kaveria. Kaverisuhde, jossa on yksipuolinen kiinnostus, saattaa muuttua riippakiveksi jossain vaiheessa. Hyvänpäiväntutut on tietysti eri juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monella on jo ne kaverit elämässä. Kyllä parisuhdetta etsivä etsiin kumppania eikä kaveria. Kaverisuhde, jossa on yksipuolinen kiinnostus, saattaa muuttua riippakiveksi jossain vaiheessa. Hyvänpäiväntutut on tietysti eri juttu.
Niin kumppania minäkin etsin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä vaiheessa ei todellakaan pelkkä kaveruus riitä!! hän on jo minun vaimoni!! ja äläkä rakkaus kuvittele että IRL me emme olisi suhteessa!!sä tiedät että minulle täällä palstalla kirjoitetut mustasukkaisuus jutut ei todellakaan ollut mikään pelleily pilaa tai esimerkiksi läppä!! mä oon oikeesti erittäin mustasukkainen sinusta ja en ikinä hyväksy että kukaan muu nussii sinua!l
- Anonyymi
Kyllä Me olemme vielä.
- Anonyymi
Kaipaudella ei rajaa,Me sana hieman vierastuttaa, kun olen vasta opetellut SINULLE.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1084876Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143972Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2133886Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371364
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1711361En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531145