Aloin pohtimaan että mitä jos nämä mellakat kääntyy niin että rikas on sorrolla saanut varallisuutensa. Tämä tarkoittaa sitä että köyhä kansanosa ulosmittaa rikkaiden varallisuuden.
Voiko BLM tyylinen mellakka saada aikaan varakkaiden varallisuuden uusjaon ?
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minusta vasureiden tulisi vain mennä töihin. Sieltä saa rahaa ja sitten voi ostaa mitä haluaa.
- Anonyymi
Tässäpä vasemmistonatsin mielipide selkeästi sanottu. Onneksi nämä tällaiset ovat lähes jokainen narukäsisiä pilvenpössyttelijöitä, sivareita, joiden aggressiokyvyt riittävät korkeintaan näyteikkunoiden rikkomiseen ja poliisihevosten pieksämisyrityksiin.
- Anonyymi
BLM-mellakat synnyttävät inhoa mustaa ja valkoista roskaväkeä kohtaan!
- Anonyymi
https://mvlehti.net/2020/07/28/please-ystavat-alkaa-muodostako-valtamediasta-kasitysta-mita-taalla-usassa-tapahtuu-mielipide/
Vilkaisin juuri Hesarin uutisointia täältä USA:sta. Jos muukin suomalaismedia on Hesarin kanssa samoilla linjoilla, niin PLEASE, ystäväni Suomessa alkaa muodostako siitä käsitystänne siitä mitä täällä Yhdysvalloissa oikeasti tapahtuu. Siinä on se ero että rikas voi ostaa suojelua joka hoitelee roskasakin pois päiviltä. Toinen vaihtohto on ostaa osa roskasakista puolelleen ja hajoittaa ryhmä sisältä.
Mitä mieltä? =)- Anonyymi
Kumpia on enemmän rikkaita ja niiden suojelijoita vai normaaleja ihmisiä? Jälkimmäisiä.
Anonyymi kirjoitti:
Kumpia on enemmän rikkaita ja niiden suojelijoita vai normaaleja ihmisiä? Jälkimmäisiä.
Tämän takia juurikin rikkaat voivat ostaa turvaa taviksilta blm ja antifan roskasakin terroria vastaan.
Mitä mieltä? =)
- Anonyymi
Olen juopotellut, rötöstellyt, vältellyt töitä ja vetänyt pilveäkin 9-vuotiaasta.
Ansaitsen silti saada samat tulot ja omaisuudet kuin rikkaat, tuen siis ehdottomasti BLM liikettä mitä se sitten tarkoittaakin. Eteenpäin proletariaatti! - Anonyymi
Kun katsoo minkälaista porukkaa kommunisteilla ja mustilla on riveissään, ei tarvitse pelätä, että nujertavat varakkaammat ihmiset, jotka ovat älykkäämpiä, heillä on myös mahdollisuus rahalla vastata uhkiin. Varakkaat ihmiset voivat vaikka ostaa jonkin yksityisen armeijan palveluita hoitamaan likaisen työn.
- Anonyymi
Kun katsoo USA varakkaimpia niin eivät he mitään älynjättiläisiä ole. Bushit, Trumpit, jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun katsoo USA varakkaimpia niin eivät he mitään älynjättiläisiä ole. Bushit, Trumpit, jne.
Sinuun verrattuna varmasti ovat älynjättiläisiä.
- Anonyymi
Mielenkiinnolla odotan koska tulee ensimmäinen julkkisraato.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202710Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442348Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262142Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o292064Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581728Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121262Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181259- 551110
- 651099
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?41075