Haluaisin kokeilla anaaliseksiä

Olisi Hyvinkäällä tai lähistöllä näistä joka halusi kokeilla 38v miehen kanssa peppuseksiä ei ikä koko tai ulkonäkö vaatimuksia

35

869

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyi vittu

      • Anonyymi

        Hitto mikä homo.Kyllä vittu on ihana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hitto mikä homo.Kyllä vittu on ihana.

        Just niin hetero mies ei edes uneksi vieraan miehen ruskeasta reijästä ällöä


      • Anonyymi

        Taas tuo kehitysvammanen täällä vääntelemässä naamaansa ja oksentelemassa muiden päälle. Hyi saatana. Et sitten vieläkään ole saanut itsellesi elämää aikaiseksi ääliö. Roiku täälä toki koko loppuelämäsi väännellen naamaasi muiden nautinnolle. Olet kertakaikkiaan oksettava


    • Anonyymi

      Miesten välinen seksi on hienoa.
      Miehet panee minua perseeseeni säännöllisesti.
      on hienoa kun kelpaan panopuuksi.

      • Oletko hyvinkäällä


    • Anonyymi

      tule riksuun mies odottaa sinua panet minua

    • Anonyymi

      helppoa. Ilmoitus vaikkapa iskureihin ja sitten vaan persus paljaaksi ja suoli liukkaaksi.

    • Anonyymi

      Kun panee toista anaaliin, niin se ei tunnu juurikaan hyvältä mulkussa. Mulkun juuressa tuntuu vain sellainen rengas, sulkijalihas. Tuntuu muuten kuin työntelisit pohjattomaan kaivoon. Mällit ei lennä. Mutta nautinto pitää olla tunnetasolla. Pitää osata ajatella, että tuo hyvännäköinen mies saa sinulta nautintoa. Panon jälkeen nautinto jatkuu. Runkkaillaan yhdessä. Juodaan viinilasilliset ja käydään parvekkeella tupakalla. Ja sitten on mukava käydä kahdestaan ostoksilla ja tuntea, kuinka ollaan kiintyneitä toisiimme ja nauttia joidenkin kateellisten katseista.

      • Anonyymi

        Kyllä se silloin tuntuu, kun pantava laukeaa sitä nussittaessa. Anus supistelee voimakkaasti silloin, kun laukeaa.


    • Anonyymi

      olen mies rikusta tule kotiini saat panna nuolen myös kulliasi olen mies saat luottaa minuun

      • Millonka sulle sopis tapaaminen olis mahtavaa saada naida


    • Anonyymi

      tule luokseni olen vanhemi mies mutta peräreikäni on kiimassa saat panna useamman kerran pidän kullistasi hyvää huolta olen mies riksusta odotan että panet minua

      • Voisin tulla koska sulle sopisi


      • Toyboy1982 kirjoitti:

        Voisin tulla koska sulle sopisi

        Tänään illemmalla


    • Anonyymi

      voi hyvä mies olen vanhempi mies tule luokseni riksuun saat toteuttaa toiveesi olen kaiken kokenut mies saat panna minua otan kullisi suunihoitoon tule riksuun ota yht nim imen sinua

      • Toyboy1982

        Käviskö tänään


      • Anonyymi
        Toyboy1982 kirjoitti:

        Käviskö tänään

        tule keskiviikkona odotan sinua


      • Anonyymi
        Toyboy1982 kirjoitti:

        Käviskö tänään

        haetko miestä


      • Anonyymi
        Toyboy1982 kirjoitti:

        Käviskö tänään

        tiedätkö mihin tulet odotan sinua kullini kaipaa seuraa


    • Anonyymi

      Miksi kukaan haluaisi kokeilla peppuseksiä tuiki tuntemattoman kanssa? Peppuseksissä on suurempi vaara saada sukupuolitauti, vaikka kondomia käytettäisikin. Kondomi voi hajota, jolloin se ei enää suojaa.
      Toyboy1982 vaikuttaa aika vastuuttomalta kaverilta.

    • Anonyymi

      Onko teille käynyt kuten minulle kävi erään naisen kanssa viikko sitten? Panin häntä ensin pilluun ja sitten anaaliin. Kun lopetimme ja vetäydyin hänestä, niin kaluni pää oli paskassa..

    • Anonyymi

      Kelpaako vhä nuorempi kellekkä lahesta😘

      • Anonyymi

        Tokihan nuori kelpaa kunhan oot 18 v täältä 48 v vois ainakin imettää


    • Anonyymi

      Että hinnalla millä hyvänsä.

      Minä sain munaa peppuun ekan kerran pentuna eikä siinä mitään ongelmaa, tuntui kivalle. Ongelma oli aivan muu

    • Anonyymi

      Lähistöllä olisi 60ukm joka voisi viedä ajelulle ja katsotaan sopisiko meidän jutut toisillemme ;) voisin sunnuntaina aamu-päivällä napata sut jostain kyytiin....

      • Anonyymi

        Joo tulisin mielelläni kyytiin olisko sulla paikkaa missä touhuta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo tulisin mielelläni kyytiin olisko sulla paikkaa missä touhuta

        Kiva ;) voisin hakea sut kyytini jostain silloin kun olen vapaana ja yksin kotona, ajeltaisiin sitten vaikka mun luokse ok talooni missä voisimme rauhassa kokeilla ja nauttia toisistamme, löytyy liukuvoidetta, anaalitappeja ym. kivaa esileikkeihin....t. 60ukm


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva ;) voisin hakea sut kyytini jostain silloin kun olen vapaana ja yksin kotona, ajeltaisiin sitten vaikka mun luokse ok talooni missä voisimme rauhassa kokeilla ja nauttia toisistamme, löytyy liukuvoidetta, anaalitappeja ym. kivaa esileikkeihin....t. 60ukm

        Ootko hyvinkäällä tai lähellä. Tulisin mielelläni sun luo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko hyvinkäällä tai lähellä. Tulisin mielelläni sun luo

        Lähistöltä, ja vielä korkkaamaton neitsytpeppu ;) haluisin niin mielellään antaa jos hellästi ja varovasti ensin kokeillaan miltä se tuntuisi, voisin ensin ottaa sulta suihin ja pitää sen aikaa pientä anaalitappia jonka tilalle laitat kovan kullisi ja panisit kunnes laukeisit spermat sisääni, olethan varmasti terve ja puhdas, minkä kokoinen olet?
        milloin sulla olisi aikaa tulla? voisin ajaa autolla johonkin Hyvinkäälle...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähistöltä, ja vielä korkkaamaton neitsytpeppu ;) haluisin niin mielellään antaa jos hellästi ja varovasti ensin kokeillaan miltä se tuntuisi, voisin ensin ottaa sulta suihin ja pitää sen aikaa pientä anaalitappia jonka tilalle laitat kovan kullisi ja panisit kunnes laukeisit spermat sisääni, olethan varmasti terve ja puhdas, minkä kokoinen olet?
        milloin sulla olisi aikaa tulla? voisin ajaa autolla johonkin Hyvinkäälle...

        Kuulostaa hyvältä millon sä pääsisit tuleen tänne oon 164/78. Millanen sinä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä millon sä pääsisit tuleen tänne oon 164/78. Millanen sinä

        Sori, olet varmaan ihan ok, mutta mä haluan saada isomman kaverin....


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5015
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    10. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1235
    Aihe