Meidän landelle

Anonyymi

Jotenkin jään kaipaamaan niitä Martinan leuhkivia kirjoituksia tyyliin;
Meidän landella, meidän Espanjan huvilalla, meidän veneellä, meidän Levin mökillä jne.

Sofia ei moiseen brassailuun alennu ja nyt Martina saa vuorostaan seurata median kautta Sofian ja Stefanin kuhertelua ja luksuselämää, johon itsellä ei ole varaa.

24

595

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ap on vain mt-eläkelläinen

• Anonyymi

Onko tämä kommentti uusi ”et ole äidin kielen opettaja”?

• Anonyymi

Miten niin?Itse olet!

• Anonyymi

Siisi itse olet MT eläkeläinen...Sille joka sen kirjoitti!
        Mikä tyhmä juttu sekin on???

• Anonyymi

Kika on tämä joka paikassa mainittu ap . Ja voisiko ylläpito poistaa nöidrn ap kirjoitustennkirjoottajan lopullisesti täältä.....mikä tämä ap on?

• Anonyymi

Nyt heti se korkki kiinni!

• Anonyymi

Ap on yksinkertaisesti aloitusten postaaja 😊. Mikään haukkumanimi ei ole, jos niin luulet.

• Anonyymi

Se joka käyttää tätä ap juttua on joku Marttinan ihailija...Ei saisi sanoa pahaa sanaa hänen idolistaan.

• Anonyymi

Ap= Aloituksen postaaja!!

• Anonyymi

Hangon Regatta Spassa on uusi kuningatar. Tuttuja paikkoja Martinan instaa seuraaville.

• Anonyymi

Martinan kannattaisi ottaa se vuokramökki Hangosta, eikä mistään Vierumäeltä. Sinne sitten stalkkaamaan nuoren parin touhuja, kunnes tulee lähestymiskielto.

• Anonyymi

Kaunista Martinaa ei juopponarkkareiden touhut kiinnosta.

• Anonyymi

tai voisivat nyt Eskon kanssa soitella puhelimella, kuten siinä AMB tapauksessa jokunen vuosi sitten?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaunista Martinaa ei juopponarkkareiden touhut kiinnosta.

kiinnostaa kovasti, vapaa ajat menee ryypätessä. pelti kiinni ja persiit olalla joka viikonloppu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kiinnostaa kovasti, vapaa ajat menee ryypätessä. pelti kiinni ja persiit olalla joka viikonloppu.

Et ole äidinkielenopettaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole äidinkielenopettaja.

En, olen äidin kielenopettaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tai voisivat nyt Eskon kanssa soitella puhelimella, kuten siinä AMB tapauksessa jokunen vuosi sitten?

Käyttihän se puhelinta, kun poltti Stefun ratista

• Anonyymi

Kauneus on katsojan silmässä.Silmiä on erilaisia....Onneksi

• Anonyymi

Toiset on kai koko Martinan ja Stefanin suhteen ajan vaan odottaneet et ne eroaa ja kyllä on pihisty vuodesta toiseen. On kyllä nyt varmaan kesäloma pelastunut monelta.
      Mäkin oon sitten hirveä akka kun sanon mieheni suvun mökistä puhuttaessa että meidän mökki. Tai mun mies osti telkkarin ja mä sanon sitäkin meidän telkkariksi 😱😱

• Anonyymi

Älä pelkää, ainakaan minä en vertaa sinua Martinaan, koska et retostele asioillasi julkisuudessa. Sinun landesi ei voisi vähempää kiinnostaa. Siinä olet oikeassa, että multitalentin erouutinen ei yllättänyt, vaan lähinnä nauratti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä pelkää, ainakaan minä en vertaa sinua Martinaan, koska et retostele asioillasi julkisuudessa. Sinun landesi ei voisi vähempää kiinnostaa. Siinä olet oikeassa, että multitalentin erouutinen ei yllättänyt, vaan lähinnä nauratti.

Moikkelis hävisi palstalta leveilemästä samalla kun Martina landelta. Hmmm. Ei muuten ole pikku Roopeakaan enää näkyny Martinan Instassa. Mihin mahtoi hävitä.

• Anonyymi

Kyllä oli hyvä, että ymmärsivät erota. Stefu on onnellinen Sofian kanssa ja Martina saa toteuttaa itseään, tosin ilman suurinta ” sponsoriaan”. Kaikki voittivat 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moikkelis hävisi palstalta leveilemästä samalla kun Martina landelta. Hmmm. Ei muuten ole pikku Roopeakaan enää näkyny Martinan Instassa. Mihin mahtoi hävitä.

Pikku-Roopen vanhemmat ovat saattaneet puhua pojalleen järkeä 🤔.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoppas muuta, pissismoikkelis nuolee nyt haavojaan hiljaisuudessa.
        Ottaa tosi koville, kun kaikki ”aivottomat taikinat ja lähiöiden läskit äitylit” olivat sittenkin ihan oikeassa Martinan ja Stefanin suhteesta—kulissia koko hoito.
        Roope ressu on varmaan jo tehtävänsä tehnyt ja kelpaa enäää satunnaiseksi koiran kusettajaksi ja uintireissun kuvaajaksi.
        Martina ei sittenkään ollut ihan puuma, vaikka urheilumerkin vaatteita mainostaakin ja poju taitaa sitäpaitsi olla enemmän miehiin päin kallellaan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe