Ohoh! Win10 tietosuoja suosittaman siivouksen jälkeen....

Anonyymi

....minulla ei ole enään oikeuksia kovalevyllä tallennettuihin omiin kuviin vaikka ne ovat jäljellä!
Tietosuoja "siivooja" ollenee liian innokas siivomaan!!!
Pitänee siirtää kuvat ja toisetkin tiedot USB muistitikun tuella toiselle koneelle!
"........tuttaa" ja palautuksen lähettämisen oikeus on ilmeisesti suljettu, ei toiminut!
-
Pitääkö vaihtaa Win10 Pro johonkin vanhaa versioon?
Tietokone MSI GE70 intel core i7

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Joko uskot että w10 mikään koskaan toimi.

      • Anonyymi

        Joko uskot että L-hih hu leilla on vikaa päässä!


      • Anonyymi

        Ei win 10 toimikkaan, jatkuvaa säätämistä sen käyttö ja vakoilee kaiken.


      • Anonyymi

        winkuraa se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko uskot että L-hih hu leilla on vikaa päässä!

        Itelläs on ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joko uskot että L-hih hu leilla on vikaa päässä!

        Joko uskot että W-hih hu leilla on vikaa päässä!


    • Anonyymi

      En usko kun en ole edes uskovainen!
      Mutta
      En ole täydellinen ihminen vanhana sairaanakaan joten on se kiva että on täydellisä pilkkajia joitta ei ole ASIALLISIA neuvoja annettavana.

    • Anonyymi

      Toimi jo noin tunnin jälkeen... ehkä päivityksen jälkeinen uudelleen kännistys ei ehtinyt korjata kaikkea... Joten älkää vaivaantuko keljuilemaan turhaan...

      • Anonyymi

        Miksi sitten laitoit tuon valituksen, annoit vaan aiheettomasti tietyn järjestelmän hihhuleille tilaisuuden mollata Windows 10 mikä on OIKEESTI toimiva käyttis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten laitoit tuon valituksen, annoit vaan aiheettomasti tietyn järjestelmän hihhuleille tilaisuuden mollata Windows 10 mikä on OIKEESTI toimiva käyttis.

        Hah.. OIKEESTI Windows 10 ei ole mikään toimiva käyttis.


    • Anonyymi

      Hyvin toimii ja nyt ladaan uusia päivityksiä. Joten ongelmaa ei ilmeisesti ollutkaan vaan päivitykset olivat asentamatta. Win 10 Pro on minulla kolmessa koneessa joista MSI nopein ja uusin vaikka on vanha....

      • Anonyymi

        Otan osaa, varmaa melkoista tuskaa.


    • Anonyymi

      Ei Windows olekkaan tarkoitettu toimivaksi turpaansa jatkuvasti soittaville vaan ihmisille joilla on sosiaalisen käyttäytymisen normit kohdallaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      446
      9984
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      265
      6984
    3. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      18
      3140
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      335
      2363
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1737
    6. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1653
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      191
      1359
    8. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      188
      1293
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      1009
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      49
      985
    Aihe