Moi! Mä oon 12 vuotias ja mulla on torsataina 11.6.2020 se 7lk terveystarkastus. Haluisin tietää mitä siellä tehään. Esim no varmaan paino,pituus,näkö,kuulo yms katotaan mut mitä muuta. Jos tätä lukee joku joka on menossa 8lk niin kertokaa mitä siellä tehtiin. Tarkistetaanko siellö rinnat tai alapää oon kuullu sellasta😳Ja tästä tekee noloo sen ku meen sinne mun iskän kaa.... Pitääkö siellä riisutua niinku alusvaatteile ja saako rintsikat jäädä? Kertokaa jotain jos tiedätte :) Ainiin, katotaanko siellä ryhtikin?
Mitä 7lk terveystarkastuksessa tehdään?
Anonyymi
6
465
Vastaukset
- Anonyymi
Ainiin. Mitä siellä jutellaan? Kysytäänkö onko menkat alkanu? Tai puhutaanko siellä seksistä?
- Anonyymi
Usein se käskee riisumaan pikkarit myös.
- Anonyymi
Voi helvetti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi helvetti
Tää on taas jonku fetishistin ketju joka kiihottaa itteään lääkäri/terkkarijutuilla, ei nuori tyttö kiroile..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää on taas jonku fetishistin ketju joka kiihottaa itteään lääkäri/terkkarijutuilla, ei nuori tyttö kiroile..
Ööö miks en sais kiroilla😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ööö miks en sais kiroilla😂😂😂
Sama tyttö/poika/ ... liikenteessä kuin ennenkin.
Ikävää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1256388Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3766195Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie716143Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443982Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1482405Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42355Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1301447- 131289
- 1871118
- 64950