Lomautettuna, nyt voisi taas tehdä jotain omaksi iloksi. Onko haasteita tarjolla? Mieluiten urakkanakkeja. Ei tarvi täällä kertoa, mutta linkkejä tai vinkkejä.
C , PHP, html, python, java, javascript, myös basic, pascal ja jotain muuta hauskaa.
Koodaaja vailla työtä
6
101
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä kaikki on jo ohjelmoitu vähintään kertaalleen. Enää ei tarvita mitään.
- Anonyymi
Pununtun käyttäjien aamuhuuto; Ei terve ruumis mitään työtä kaipaa, ja sairaana ei jaksa.
- Anonyymi
Nyt menee mode sekasin kun ei saa selvää mikä se punutun on, ei kai vaan ole... kyllä se taitaa olla... pitäsköhän poistaa... kyllä minä poistan sen ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt menee mode sekasin kun ei saa selvää mikä se punutun on, ei kai vaan ole... kyllä se taitaa olla... pitäsköhän poistaa... kyllä minä poistan sen ...
Punahilkka.
- Anonyymi
Varmaankaan ei kannata alkaa ohjelmoijaksi, kun kerran noinkaan runsaalla ammattitaidolla ei töitä irtoa.
Nyt vierähti suuri taakka sydämeltäni: olisin aivan turhaan kouluttautunut ja töitä kerjännyt!- Anonyymi
Ei se vielä ammattitaidosta mitään kerro, jos osaa outoja sanoja kirjoittaa, mutta on siinä jotain taikaa kun Birkko ei ole niitä vielä poistanut, vaikka selvästi ne tietotekniikkaan liittyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4058869Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1723288- 171764
- 771146
- 761068
- 271055
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641011Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss79985- 55973
- 65920