1.Korjatkaa jos olen väärässä, mutta jos Suomi ei olisi Eu:sa niin panimolta saisi tilata suoraan kotiovella kaljaa tai niin olen kuullut, että ennen Eu:ta Suomessa sai tilata kaljaa kotiovelle asti, mutta korjatkaa jos olen väärässä.
2.Jos Suomi ei olisi Eu:ssa niin kaikki tuonti rikollisuus voitaisiin pysäyttää rajalla, koska rajavalvonta.
3:Jos Suomi ei olisi Eu:ssa niin rajavalvonta työllistäisi ihmisiä esim:siivojiijia, rajavartioita, konehuoltajia,autokorjaajia todennäköisesti, koska jonkun täytyy huoltaa rajavartia laitoksen autoja ja tullin tarkastajia.
https://twitter.com/LauraHuhtasaari/status/1270238780105142273?s=20
Eu:sta El ole mitään hyötyä.
Anonyymi
4
56
Vastaukset
- Anonyymi
Mitähän kaikkea muuta olet kuullut?
- Anonyymi
Noi on kaikki totta. Lisäksi raha virtaa nyt rikollisille vapaasti suomalaisten veronmaksajien selkärangasta ja mitään ei tulla saamaan koskaan takaisin. Tämä on joidenki mielestä sitä kuuluisaa solidaarisuutta muita maita kohtaan kun annetaan kunnolla persettä muille.
- Anonyymi
Aloitus on tietysti vitsi kuten on Laura Huhtasaarikin.
- Anonyymi
Niin , tänään tavallisten ihmisten vapaa liikkuvuus EU maitten välillä seis :(
Tulis vaa saatana atomisota jotta päästään näistä hulluista päättäjistä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862