Miksi et tajua

Anonyymi

Minulla kuitenkin ihan aidosti tunteita sinua kohtaan. Eli jos sinussa hiukkasen on inhimillisyyttä niin viittis kuitenkaan niitä dissata täällä. Ei ole ollenkaan ok. Tuntuu pahalta. Aikuinen ihminen. Sano suoraan jos jotain sanottavaa.

12

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sano itse suoraan äläkä siinä kirjoittele. Aikuinen ihminen. Täysidiootti.

• Anonyymi

Ei kait kellekään joka täällä haukkuu mitään sano. Niin idiootti kuitenkaan ole.

• Anonyymi

Keneltä aloitus on?

• Anonyymi

Välitän kyllä siitä yhdestä.

• Anonyymi

Vaadit, vaadit ja vaadit. Ja mitä teet itse? Mitä ylipäätään olet tehnyt?

• Anonyymi

Niin mullakin yhtä naista kohtaan. Suuria tunteita ja kaipuuta. Taidan pyytää häntä marjakaveriksi syyskesällä.

• Anonyymi

Te olette kaikki näyttelijöitä ja olette pitäneet vuosia minua pilkkananne ettekä lopeta milloinkaan.

• Anonyymi

Herra on hyvä ja itse sanoo sanottavansa jos aloittaja sattuu mies olemaan.

• Anonyymi

Minullakin voisi kehittyä tunteita sellaista komeaa tiukkapeppuista urosta kohtaan, jonka pakara kaarta vasten tiukat stringit näyttäisi syötävän hyvältä. Sitähän sää kysyit? ;)

• Anonyymi

WAU! Mikäli olet hän, joka sydämmessäni; ovat aidot myös minun tunteeni sinua kohtaan.

• Anonyymi

Ei ole ei_mialle.

Vanha rouva läskipersevpi lyllertää pettyneebnä ukkonsa kainaloon ja tyytyvyä kiltisti siihen valintaansa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole ei_mialle.

Vanha rouva läskipersevpi lyllertää pettyneebnä ukkonsa kainaloon ja tyytyvyä kiltisti siihen valintaansa

En ole ei-mia.
        Rumasti nakkelet vieraille ihmisille.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4138
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      27
      3019
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1338
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      901
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe