Minulla kuitenkin ihan aidosti tunteita sinua kohtaan. Eli jos sinussa hiukkasen on inhimillisyyttä niin viittis kuitenkaan niitä dissata täällä. Ei ole ollenkaan ok. Tuntuu pahalta. Aikuinen ihminen. Sano suoraan jos jotain sanottavaa.
Miksi et tajua
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sano itse suoraan äläkä siinä kirjoittele. Aikuinen ihminen. Täysidiootti.
- Anonyymi
Ei kait kellekään joka täällä haukkuu mitään sano. Niin idiootti kuitenkaan ole.
- Anonyymi
Keneltä aloitus on?
- Anonyymi
Välitän kyllä siitä yhdestä.
- Anonyymi
Vaadit, vaadit ja vaadit. Ja mitä teet itse? Mitä ylipäätään olet tehnyt?
- Anonyymi
Niin mullakin yhtä naista kohtaan. Suuria tunteita ja kaipuuta. Taidan pyytää häntä marjakaveriksi syyskesällä.
- Anonyymi
Te olette kaikki näyttelijöitä ja olette pitäneet vuosia minua pilkkananne ettekä lopeta milloinkaan.
- Anonyymi
Herra on hyvä ja itse sanoo sanottavansa jos aloittaja sattuu mies olemaan.
- Anonyymi
Minullakin voisi kehittyä tunteita sellaista komeaa tiukkapeppuista urosta kohtaan, jonka pakara kaarta vasten tiukat stringit näyttäisi syötävän hyvältä. Sitähän sää kysyit? ;)
- Anonyymi
WAU! Mikäli olet hän, joka sydämmessäni; ovat aidot myös minun tunteeni sinua kohtaan.
- Anonyymi
Ei ole ei_mialle.
Vanha rouva läskipersevpi lyllertää pettyneebnä ukkonsa kainaloon ja tyytyvyä kiltisti siihen valintaansa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole ei_mialle.
Vanha rouva läskipersevpi lyllertää pettyneebnä ukkonsa kainaloon ja tyytyvyä kiltisti siihen valintaansaEn ole ei-mia.
Rumasti nakkelet vieraille ihmisille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760