Ratsastus ja ja itsetyydytys

Kiinnostunut-

Olen aina miettinyt, että saako naiset tyydytystä esim hevosella tai ponilla ratsastaessa. Uskoisin, että ilman satulaa ja mukavan tasaisen selän omaava ratsu on varmaan ihana ratsastettava naiselle itsetyydytys mielessä... En siis tarkoita mitään eläinseksiä eli siis yhdyntää eläinten kanssa. Se on yököttävää.

Kuinkahan oikeeseen osun? Itse asiassa tästä aiheesta olisi hauska keskustella naisten kanssa, jotka saa ratsastamisesta seksuaalista mielihyvää.

Eli jos haluisit keskustella vaikka mailitse, niin postia voi lähettää osotteeseen [email protected] .


Minua ei myöskään haittaa jos tahdot olla anonyyminä. Ainuat toivomukset on, että olet vähintään 18v ja nainen. Tosin jos löytyy miehiä niin ei haittaa vaikka lähetettäkin postia.

25

34044

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalanainen

      se ratsastus ihan kivalta tuntuu. en oo tainnu tosin ratsastaa ilman satulaa koskaan. Mut kyl siinä heilumisessa on puolensa.... :D
      En siis saa mitään orkkuja ratsastaessa, mut kyl siinä paikat kostuu....

      • hepo

        on kiva katsella, kun hinkit heiluu sopivasti ratsastaessa.


    • Milla 13v

      Musta ratsastus on tosi ihanaa. Kyllä se pillussa tuntuu kun ratsastaa ilman satulaa tai satulan kanssa. Kyllä mää ainaki saan joskus maastoratsastuksen aikana ihania orgasmeja. Ja samaa on on sanonu moni muukin likka. Ei kai meitä likkoja muuten niin paljon siellä olis, ei me pelkistä hepoista olla kiinnostuneita, kyllä tuo ratsastuksen seksuaalinen puoli on hyvin tärkeä.

      • Jossu

        ...onkin oikeesti Erkki 48v...


      • Luulen kanssa.
        Jossu kirjoitti:

        ...onkin oikeesti Erkki 48v...

        ...


      • sanon minä

        Ratsastaessa orkkuja... sitten heräsit ja päästit kissan ulos!!!!


      • Eero 65v.
        Luulen kanssa. kirjoitti:

        ...

        Eiku oon Eero 65 wee... ;)

        Ja jöpöttää... :D


      • Tara

        mä en todellakaan ymmärrä miks ratsastetaan vaan sen takia et siinä saadaan orkut. mä oon ratsastanu 4 vuotiaasta asti ja ratsastan vieläki sen takia et hevoset on mun ystäviä. mä en tajuu miks jotkut ratsastaa vaan sen takii et siinä voi saada orkut...


      • eemeli
        Tara kirjoitti:

        mä en todellakaan ymmärrä miks ratsastetaan vaan sen takia et siinä saadaan orkut. mä oon ratsastanu 4 vuotiaasta asti ja ratsastan vieläki sen takia et hevoset on mun ystäviä. mä en tajuu miks jotkut ratsastaa vaan sen takii et siinä voi saada orkut...

        No ei kai kaikki ratsasta vaan orkkujen takia vaan päinvastoin, mutta jotkut myös senkin takia jne.


    • Tuntuu

      On siinä hiukka perää. Kyllä se haaraväli kostuu ratsastaessa jos ei muusta niin hiestä. Mutta parasta oli kun pääsin sukimaan hevosta, oria ;).
      Eka säikähdin kun harjasin läheltä sieltä niin alkoi korskuu luulin ensin ett se ei haluu sitä mut sit alko tapahtuu.. juoksin pois. Siitä sain idean kokeilla samaa itsee ja hyvin pelittää. En oo vielä saanu mut lähellä ollu ja kostuu kans. Sukiminen hyvää..

    • Tyyne

      Ja mäkin saan hirveitä orkkuja istuskellessani traktorissa kun kynnän hytkyvässä traktorissani peltoja..
      Hei vähän järki käteen miehet!
      Ei me naiset olla niin yksinkertaisia kuin te, että saamme tahdottomia orkkuja ilman mitään henkistä fiilistä.
      Naisella on todella oltava sielu mukana jutussa eikä pelkkä klitoris, olisi jo korkea aika miesten oppia se asia!

      • kiihoitus

        ennenkaikkea on naisen orgasmin edellytys, sanokaa mitä sanotte. Itse ratsastusorgasmiväitteeseen en usko se on Jallusta opittu luulo. Lisäksi naisten on aivan turha väittää, että valtaosin tarvittaisiin jokin mystinen henkinen yhteys näissä asioissa. Kyllä naisia panettaa siinä kuin miehiäkin !


      • panettaa.
        kiihoitus kirjoitti:

        ennenkaikkea on naisen orgasmin edellytys, sanokaa mitä sanotte. Itse ratsastusorgasmiväitteeseen en usko se on Jallusta opittu luulo. Lisäksi naisten on aivan turha väittää, että valtaosin tarvittaisiin jokin mystinen henkinen yhteys näissä asioissa. Kyllä naisia panettaa siinä kuin miehiäkin !

        Hei mies!Oletko huomannut,naista panettaa???
        Terveisin:paina mua!


    • on kyllä

      ihan helvetin kaukana tyydytyksestä ja seksistä. Tämä on taas joku käsityöleffojen innoittama provo. Älkää suotta edes vaivautuko vastaamaan.

      • Tilastonikkarii i

        Luetumpiin ketjuihin. Tai ainaskin mitä katselin muita viestiketjuja eri aiheista. Aika harva on päässyt lähelle 10000 luku kertaa. En tiedä sitten miksi näin on :)


      • näin on...
        Tilastonikkarii i kirjoitti:

        Luetumpiin ketjuihin. Tai ainaskin mitä katselin muita viestiketjuja eri aiheista. Aika harva on päässyt lähelle 10000 luku kertaa. En tiedä sitten miksi näin on :)

        Miksiköhän tällä NAISTEN itsetyydytys -palstalla on niin paljon miehiä, etenkin lukijoina, mitäköhän luulisit..?

        Ratsastus-otsikko kerännee kiinnostuneita kahdesta syystä: ensinnäkin ratsastus on yhden asennon nimi. Ooh, ajatella!

        Toinen syy on alkanut niihin aikoihin, jolloin naisia alkoi viimein työskennellä hevosten hoitajina ja käsittelijöinä (tapahtunut alle 50 vuotta sitten). Naiset valloittivat II maailmansodan jälkeen perinteisiä miehisiä linnakkeita oikein urakalla. Niin naisten ilmaantuminen yritysmaailmaan kuin vaikkapa hevosmaailmaankin pyrittiin vähättelyn nimissä kuittamaan seksillä (reittä pitkin jne.). Käsittämätöntä vain on, että tällaisia ajatuksia esitetään vielä vuonna 2005. Vähän olemme oppineet.


    • Tyttö

      Huomaa ettet tiedä mitään ratsastuksesta, etkä hevosen anatomiasta. Hevosen paljas selkä on erittäin epämukava istuttava, ja siinä menokin tuntuu epävakaammalta. Satulassa on mukava istua, koska se on tasainen ja jalustimetkin on siinä tukena. Koskaan en ole saanut mitään seksuaalisia kokemuksia ratsastaessa. Eri asia ehkä olisi, jos olisi valmiiksi niin kiihottunut, että paikat olisivat herkkinä. Silloin tärinä ehkä voisi tuntua hyvältä sukupuolielimissä. Mutta tuskin siitä orgasmia kuitenkaan saisi. Ratsaessa kaikki huomio kohdistuu juuri siihen mitä on tekemässä, ei siinä turvallisuussyistäkään olisi mahdollista kääntää huomiotaan itsetyydytykseen. Syy naisten hevosinnostukseen löytyy kyllä jostain ihan muusta, esim. eläinrakkaudesta ja vauhdin hurmasta.

    • Veera

      Ratsastan säännöllisesti eikä kyllä mikään seksi ole päällimmäisenä silloin mielessä. Ei siellä hevosen selässä vaan istuta ja hinkata satulaan vaan ihan muut asiat mielessä.

      • palle

        oon neiti ja rakatsan heppoja eikä siä selässä paneta.


    • ratsutyttö

      kun ratsastan mun miehen kulli pillussa.
      Pyöritelen itseäni siinä päällä ja välillä intoudun oikein rajuun "laukkaan", lentää siinä vauhdissa mieheltänikin mällit.

      • eemeli

        Ihmiset ovat erilaisia ja kaikilla ei ole samat mielihalut,eikä muutkaan toiminnot ole samanlaisia. Olen kuullut joiltakin naisilta, että satulassa voi saada orgasmin, mutta tämä on täysin yksilöllistä.


      • divino
        eemeli kirjoitti:

        Ihmiset ovat erilaisia ja kaikilla ei ole samat mielihalut,eikä muutkaan toiminnot ole samanlaisia. Olen kuullut joiltakin naisilta, että satulassa voi saada orgasmin, mutta tämä on täysin yksilöllistä.

        niin on, mutta tosi


      • Anonyymi
        divino kirjoitti:

        niin on, mutta tosi

        On tuolla oikein kirjoituskin netissä kuinka joku terapeutti on saanu satulassa orgasmeja kerta kuukauteen,on siis ihan yksilöllistä eikä liity mitenkään klitoriksen hankaamiseen vaan lantiopohjalihasten jännittelyyn.
        Me tehtiin kikkakamun kanssa testejä sekä fillarin että hevosen satulassa kun hän ratsastaja on.
        Jos tahtoo tyydytystä tai orgasmia se voi onnistua mutta pillu pitää kyllä varta vasten saada iha neri kohdalle kuin normaalisti ja juu kyllä on katsottu ihan alasti miten se pillu sinne molempiin satuloihin asettuu.
        Fillarissa piti istua takana ja hevos satulassa aiak edessä ja viel nojata eteen jos jotain tahtoi.
        Että kokeiltu on ja ei varmasti käy sattumalta,pitää tietää mitä tekee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tuolla oikein kirjoituskin netissä kuinka joku terapeutti on saanu satulassa orgasmeja kerta kuukauteen,on siis ihan yksilöllistä eikä liity mitenkään klitoriksen hankaamiseen vaan lantiopohjalihasten jännittelyyn.
        Me tehtiin kikkakamun kanssa testejä sekä fillarin että hevosen satulassa kun hän ratsastaja on.
        Jos tahtoo tyydytystä tai orgasmia se voi onnistua mutta pillu pitää kyllä varta vasten saada iha neri kohdalle kuin normaalisti ja juu kyllä on katsottu ihan alasti miten se pillu sinne molempiin satuloihin asettuu.
        Fillarissa piti istua takana ja hevos satulassa aiak edessä ja viel nojata eteen jos jotain tahtoi.
        Että kokeiltu on ja ei varmasti käy sattumalta,pitää tietää mitä tekee.

        Olen kanssa kokeillu kun kiinnosti että mitä puhutaan ja kyllä hän siitä kiihottua voi jos on oikea aika ja paikkakin,omaa mieltä se vaatii ei muuta,mulla ainakin herkät paikat niin ei tartte kauaa hieroa kun alkaa olla valmista,enkä ole mikää teini enää.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3719
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      168
      2322
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2029
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1914
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      399
      1328
    6. 79
      1221
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1114
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1040
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      990
    Aihe