no nyt tuli lauantain vakiossa veikkauksen pohjanoteeraus,palautusprosentti oli 36%,laskekaa vaikka itse veikkauksen sivuilta ei enää vakiota tämän jälkeen,jos veikkaus vie joka kympistä yli 6 euroa,vaihto oli yli 800000 euro,voittoina jaettiin alle 300000 eoroa,että silleen
veikkaus
4
1078
Vastaukset
- laskit
Säännöt ei taida olla sinulle ex-veikkaaja kovinkaan tutut?
Tässä faktaa:
22.1. Vakioveikkaus, jossa on 13 kohdetta
a) Kierroskohtaisesta kokonaisliikevaihdosta jaetaan eri voittoluokille seuraavat osuudet:
13 kohdetta oikein 11 %
12 kohdetta oikein 10 %
11 kohdetta oikein 10 %
10 kohdetta oikein 14 %
b) Jos voittoluokassa 13 oikein ei löydy voittoon oikeuttavaa tulosta, siirtyy 9 % kierroskohtaisesta kokonaisliikevaihdosta jaettavaksi seuraavalle Bonuskierrokselle. Tässä tapauksessa muille veikkaustuloksille jaetaan seuraavat osuudet:
12 kohdetta oikein 12 %
11 kohdetta oikein 12 %
10 kohdetta oikein 12%
Kierroksellahan ei löytynyt yhtään 13-oikein osumaa, joten vaihdosta 9% menee extrapottiin ns. "kymppikierroksille".- nojoo
onhan toi silti vaikka laskee kaikki prosentit yhteen päin persettä toi voitonjako,alle 50%%%%
- sen varmaan tiesit
nojoo kirjoitti:
onhan toi silti vaikka laskee kaikki prosentit yhteen päin persettä toi voitonjako,alle 50%%%%
No eihän se väärin ole! :) Alhainen se on kyllä, mutta ei väärin... väärin tarkoittaisi että se olisi sääntöjen vastainen. 45% on vakion palautusprosentti - sehän on kaikilla tiedossa ollut aina. Jos ei kiinnosta, ei kannata pelata.
- minä vaan...
sen varmaan tiesit kirjoitti:
No eihän se väärin ole! :) Alhainen se on kyllä, mutta ei väärin... väärin tarkoittaisi että se olisi sääntöjen vastainen. 45% on vakion palautusprosentti - sehän on kaikilla tiedossa ollut aina. Jos ei kiinnosta, ei kannata pelata.
Ajatelkaa sitten ettei sekään 55% mene kokonaan veikkauksen pomojen taskuun vaan kuitenkin lahjoitellaan sun muulle urheilulle, kulttuuriin jne...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1972253
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo391537Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1321194Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56962Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol270960- 55886
Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20882Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis260820Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18765Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58753