Huomenta mies!

Anonyymi

Taas yksi uusi päivä alkamassa. Täytyy taas pähkäillä miten välttelen sinua ettemme kohtaa sattumaltakaan. Teen niin kunnes laitat sen whatsapp viestin jossa ylität itses etkä välttele asioita mitä sun vastuulla on vierittäen toivoa sattumalta kohtaamisen varaan! Sattuma voi toimia mutta tietoinen toiminta estää sattuman ja mä varmistan että et pääse nyt vastuustas. Estän sattuman. Välttely jatkuu

30

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä että?

• Anonyymi

Trollitäti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Trollitäti

Tai setä. Mitä ilmeisimmin

• Anonyymi

Tuskin mulle, mut vastaan silti. Viestittely on huono kommunikointi kanava, koska siinä helposti tulee väärin ymmärretyksi? Joten riski suuri pahoittaa oma mieli ja samalla toisenkin, eikä houkuttele ainakaan itseä, varsinkin jos on huonoja kokemuksia aiemmin ollut?

Ei voi tietää toisen aatoksia, onko puolesta vai vastaan, jollei toista tunne riittävästi 🤗 Haluaisin uskoa toisin, mennyt ei ole tae tulevasta, silti pelko estää toimimasta helpoimman kautta? Ensin mainittu todetaan myös sijoitus toiminnassa..

• Anonyymi

Mites sitten meinaat ihmisen tavata?

Odottaa et elämä menee ohi kun hän välttelee vihaisena ja sinä e periaatteesta käytä puhelinta vaan etsit kaupungin 100 000 kasvon seasta sitä oikea?

Sun logiikkas on outoa. Mut kai tyhmätkin tääl elää jotenkin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mites sitten meinaat ihmisen tavata?

Odottaa et elämä menee ohi kun hän välttelee vihaisena ja sinä e periaatteesta käytä puhelinta vaan etsit kaupungin 100 000 kasvon seasta sitä oikea?

Sun logiikkas on outoa. Mut kai tyhmätkin tääl elää jotenkin

Kohtaamalla tietenkin toisen naamatusten, tyhmyys sitä voi viljellä monella tapaa? Tiedoksi sinullekin, jollet vielä sitä tiennyt?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kohtaamalla tietenkin toisen naamatusten, tyhmyys sitä voi viljellä monella tapaa? Tiedoksi sinullekin, jollet vielä sitä tiennyt?

Varmaan vaikeaa löytää häntä jos hän ei haluu sus nähdä ja sä et haluu puhelimella näkemistä ehdottaa vaan kierrät kaupunkia jotta kohtaisit hänet joka välttelee kohtaamistas!

Kai tajuat että hullun hommaa tuo on! Ihminen joka vihanen ja välttelee sua tietää mitä kellonaikoja ja paikkoja kannattaa vältellä.
        Eli hän ei mene mihinkään missä voisi olla mahdollista että törmäätte. Ei paikkoihin missä tietää sinun olevan eikä paikkoihin missä sä tiedät hänen käyneen ennen.

Vålttelijää et löydä kun hän ei haluu tulla löydetyksi. Monta vuotta oot jo yrittänyt?
        Kuinka etevästi hän on jo vältellyt sua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan vaikeaa löytää häntä jos hän ei haluu sus nähdä ja sä et haluu puhelimella näkemistä ehdottaa vaan kierrät kaupunkia jotta kohtaisit hänet joka välttelee kohtaamistas!

Kai tajuat että hullun hommaa tuo on! Ihminen joka vihanen ja välttelee sua tietää mitä kellonaikoja ja paikkoja kannattaa vältellä.
        Eli hän ei mene mihinkään missä voisi olla mahdollista että törmäätte. Ei paikkoihin missä tietää sinun olevan eikä paikkoihin missä sä tiedät hänen käyneen ennen.

Vålttelijää et löydä kun hän ei haluu tulla löydetyksi. Monta vuotta oot jo yrittänyt?
        Kuinka etevästi hän on jo vältellyt sua?

Jos tilanne on noin, siitä voi päätellä tuntemusten olleen yksipuolisia ja silloin parempi luopua toivostakin toiseen? Kauan olen asiaa mielessä pyöritellyt ja tämänhetkinen tilanne ei lupaa hyvää? Halun oltava yhteinen, muuten ei synny mitään hyvää yhdessä ololle? Näin ainakin itse koen. Epäily ollut ilmassa, ku ei olla kuukauteen kohdattu? Näin todettava.

Herkkyydellä on omat haasteensa myös, kun ei halua olla liian päälle käyvä toiselle, ajatellut aina, et hyvällä tapaa paras tapa lähestyä tai ei ollenkaan? Harmittaa ja satuttaa ainakin itseä, jos tämä oli tässä, kaikki hyvä "tuntemuksetkin" loppuvat aikanaan, näin silloin todettava. Oma aikansa kaikella, hyvässä ja pahassa. Pitkä aika piinaa ollut, ku ei toisesta tiedä paljoakaan, vain epäilyjä ja toteamuksia. Tosiseikat vain huomioitava lopuksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tilanne on noin, siitä voi päätellä tuntemusten olleen yksipuolisia ja silloin parempi luopua toivostakin toiseen? Kauan olen asiaa mielessä pyöritellyt ja tämänhetkinen tilanne ei lupaa hyvää? Halun oltava yhteinen, muuten ei synny mitään hyvää yhdessä ololle? Näin ainakin itse koen. Epäily ollut ilmassa, ku ei olla kuukauteen kohdattu? Näin todettava.

Herkkyydellä on omat haasteensa myös, kun ei halua olla liian päälle käyvä toiselle, ajatellut aina, et hyvällä tapaa paras tapa lähestyä tai ei ollenkaan? Harmittaa ja satuttaa ainakin itseä, jos tämä oli tässä, kaikki hyvä "tuntemuksetkin" loppuvat aikanaan, näin silloin todettava. Oma aikansa kaikella, hyvässä ja pahassa. Pitkä aika piinaa ollut, ku ei toisesta tiedä paljoakaan, vain epäilyjä ja toteamuksia. Tosiseikat vain huomioitava lopuksi.

Eikös se viha ja välttely kerro et oot ollut paskamainen ja välissänne on isoja ristiriitoja joita ette ole puhuneet ja sopineet?

Olet varmaan ollut tosi kusipää hänelle jos hän vihaisesti välttelee! Siihen tuskin auttaa myrttyyrinä ulvoo kohtalokkaasti että sitten ei ollut tarkoitettu yhteen!

Kusipäisyys on tahallista ja kohtaloa siihen ei sotketa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös se viha ja välttely kerro et oot ollut paskamainen ja välissänne on isoja ristiriitoja joita ette ole puhuneet ja sopineet?

Olet varmaan ollut tosi kusipää hänelle jos hän vihaisesti välttelee! Siihen tuskin auttaa myrttyyrinä ulvoo kohtalokkaasti että sitten ei ollut tarkoitettu yhteen!

Kusipäisyys on tahallista ja kohtaloa siihen ei sotketa.

En ole käyttäytynyt häntä kohtaan loukkaavasti, haukkunut häntä mitenkään, paskamaisuus tai kusipäisyys ovat todella kaukaa haettuja minun kohdallani, en viljele mitään sellaista toista kohtaan, joka voisi toista loukata, tahtomattani olen voinut pahoittaa toisen mielen, mut nekin tuntemukset voineet syntyä hänelle olettaen asioita, ei minun tahdostani johtuvia.

Sinun tyylisi tuntuu aika kärjistävältä ja tuntuu jopa loukkaavalta mun kirjoituksia kohtaan, sille en voi mitään, mitä sinulle on tapahtunut toisen kanssa, mut meidän tarinat eivät kohtaa, kun tilanteet eivät ole menneet niin pahaksi kuin sinulla tai sitten haluat vain provoilla, ei voi tietää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole käyttäytynyt häntä kohtaan loukkaavasti, haukkunut häntä mitenkään, paskamaisuus tai kusipäisyys ovat todella kaukaa haettuja minun kohdallani, en viljele mitään sellaista toista kohtaan, joka voisi toista loukata, tahtomattani olen voinut pahoittaa toisen mielen, mut nekin tuntemukset voineet syntyä hänelle olettaen asioita, ei minun tahdostani johtuvia.

Sinun tyylisi tuntuu aika kärjistävältä ja tuntuu jopa loukkaavalta mun kirjoituksia kohtaan, sille en voi mitään, mitä sinulle on tapahtunut toisen kanssa, mut meidän tarinat eivät kohtaa, kun tilanteet eivät ole menneet niin pahaksi kuin sinulla tai sitten haluat vain provoilla, ei voi tietää?

Mutta aloittajan hän on. Joten mitäs jos vaihdat ketjua?

Ei oo sulle. Aloittaja välttelee tahallaan. Ei vahingossa eikä pelon takia joten ulos ketjusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta aloittajan hän on. Joten mitäs jos vaihdat ketjua?

Ei oo sulle. Aloittaja välttelee tahallaan. Ei vahingossa eikä pelon takia joten ulos ketjusta

Peukkuja sulle, tunnut olevan mahdottoman edessä, mut neuvon voin antaa, toinen juttu on sitten, et haluatko toimia vain omalla tavalla? Rakentava tapa kanssakäymiselle paljon parempi kuin riitaisa tai molemminpuolinen nokittelu? Kumpikaan ei tee myönnytyksiä, jos palkintona on vain toisen nöyryyttäminen tai pahojen fiilisten vastaanottaminen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Peukkuja sulle, tunnut olevan mahdottoman edessä, mut neuvon voin antaa, toinen juttu on sitten, et haluatko toimia vain omalla tavalla? Rakentava tapa kanssakäymiselle paljon parempi kuin riitaisa tai molemminpuolinen nokittelu? Kumpikaan ei tee myönnytyksiä, jos palkintona on vain toisen nöyryyttäminen tai pahojen fiilisten vastaanottaminen?

Näyttää siltä että pompotus on syynä välttelyyn.

On ehkä joku kakara aloittajan ikävöimä joka pompottaa aloittajaa koska haluu et yhteydenotto tapahtuu tietyin lausein ja tavoin josta aloittaja suuttunu ja lopputulos tuo!

• Anonyymi

Sä et kiinnosta mua enää,
      kohti uusia tuulia.

• Anonyymi

Menes eteenpäin sitten.

Etkö osaa kuin roikkua aapeessa ku vastailla hänelle täällä?

Noinko riippuvainen?

• Anonyymi

Niitähän sulla varmaan ollut aiemminkin, jos noin helpolla käännät selkääsi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niitähän sulla varmaan ollut aiemminkin, jos noin helpolla käännät selkääsi?

Eihän se käännä! Täällä se roikkuu vieraissa ja omii kiukutellen heille ettei kelpaa!

• Anonyymi

Ei tuollaisen kanssa kannata vakavaa suhdetta harkita. Vedättää ja vaatii sellaista mihin ei itsekään pysty. Pysyn myös poissa kunnes käytät itse wa.

• Anonyymi

Kuinka pitkä aika on viimeisestä kohtaamisestanne?

• Anonyymi

2 vuotta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2 vuotta

Eiköhän tuo kerro jo kaiken. Jätä tosiaan rauhaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

2 vuotta

Juuri tuon verran on minun ja hänenkin viime kohtaamisesta aikaa.

• Anonyymi

No olkoon niin hani.

• Anonyymi

Vanhemmat on tapettu

• Anonyymi

Mitä vastuita muka vältelisin? Voisitko sinä joskus ylittää itsesi myös?

• Anonyymi

:)))

• Anonyymi

Kyllä, kiirastuli tai piinahelvetti olkoon tämän homman nimi..

• Anonyymi

En minä tule ottamaan yhteyttä. En pysty kaveruuteen.

• Mielestäni oomme vastaan kuin hänelle.

• Anonyymi
        JuhannusRuusunen kirjoitti:

Mielestäni oomme vastaan kuin hänelle.

Ei me olla tällä hetkellä mitään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      146
      5621
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      31
      4022
    3. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      0
      3500
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2500
    5. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      44
      2332
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      31
      2198
    7. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      24
      2043
    8. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      43
      1895
    9. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      23
      1893
    10. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      11
      1814
    Aihe