Todella kiusallista ja suorastaan henkiseen vakivaltaan verrattavaa leivän myyntiä on tuolla Kärkkäisellä. Kun astut kauppaan ja kuljet sen leipämyyjän kojun ohi niin myyjä alkaa heti juttelemaan ja myymään leipiänsä vaikka en ole niistä lainkaan kiinnostunut. Sitten kun olen tehnyt ostokseni Kärkkäisellä ja olen menossa ulos, niin sama myyjä alkaa tuputtamaan leipiään uudelleen. Kai tässä pitää alkaa käymään Tokmannilla, että saa olla rauhassa.
Väkivaltaiset leipämyyjät Kärkkäisellä.
Anonyymi
7
173
Vastaukset
- Anonyymi
Anna palautetta myyjälle tai Kärkkäiselle. Täällä valitus ei auta mitään!
- Anonyymi
NÄYTÄ KESKISORMEA, ÄLÄKÄ SANO SANAAKAAN.
- Anonyymi
Ajattelin herättää keskustelua asiasta. En varmasti ole ainut jota asia ärsyttää.
- Anonyymi
Herätit kyllä. Mitähän sanoisin?
- Anonyymi
Osta leipää, älä ärsytä myyjää. Syöt kai jotain? Leipä käy syömiseen. Kävi sotienkin aikaan.
- Anonyymi
Liiteristä ostan leivät ja muut ruuat.
- Anonyymi
Sinivalkoista isänmaallista ruisleipää ja puukkok pöytään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo453245Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja2252006- 701273
Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul451242- 881235
Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1031166Koirahyökkäys filpuntiellä.
Poliisi määräsi koiran lopetettavaksi välittömästi. Kerrankin selkärankaista toimintaa poliisilta. Toivottavasti hoituu1151118- 441030
- 591023
Paavi on kuollut
Suuri humanisti ja kirkollinen johtaja, Paavi Fransiscus on kuollut 88 vuoden iässä. Katolinen maailma (suurin kristill1481004