Todella kiusallista ja suorastaan henkiseen vakivaltaan verrattavaa leivän myyntiä on tuolla Kärkkäisellä. Kun astut kauppaan ja kuljet sen leipämyyjän kojun ohi niin myyjä alkaa heti juttelemaan ja myymään leipiänsä vaikka en ole niistä lainkaan kiinnostunut. Sitten kun olen tehnyt ostokseni Kärkkäisellä ja olen menossa ulos, niin sama myyjä alkaa tuputtamaan leipiään uudelleen. Kai tässä pitää alkaa käymään Tokmannilla, että saa olla rauhassa.
Väkivaltaiset leipämyyjät Kärkkäisellä.
Anonyymi
7
163
Vastaukset
- Anonyymi
Anna palautetta myyjälle tai Kärkkäiselle. Täällä valitus ei auta mitään!
- Anonyymi
NÄYTÄ KESKISORMEA, ÄLÄKÄ SANO SANAAKAAN.
- Anonyymi
Ajattelin herättää keskustelua asiasta. En varmasti ole ainut jota asia ärsyttää.
- Anonyymi
Herätit kyllä. Mitähän sanoisin?
- Anonyymi
Osta leipää, älä ärsytä myyjää. Syöt kai jotain? Leipä käy syömiseen. Kävi sotienkin aikaan.
- Anonyymi
Liiteristä ostan leivät ja muut ruuat.
- Anonyymi
Sinivalkoista isänmaallista ruisleipää ja puukkok pöytään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000603980224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?92431Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2081748Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja221521- 711000
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41947Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?74852Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57842En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43802Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75727