Tänäkin kesänä pitää idiootin kanssa lähteä reissuun

Anonyymi

Taas se soittaa ja pyytää mukaansa reissuun. Pakko lähteä kun ei muutakaan ole siihen aikaan. En vain siedä sitä hänen riemuiluaan, itse kun olen heterokin. Olen miettinyt että pitäisi hommata parisuhde että pääsisi hänestä eroon. Hankala tyyppi kun lahjoo koko ajan ja on antelias, mutta en niin välitä hänen seurastaan koska meillä on erilaiset arvot, ja hän on valmis käyttämään oikeastaan mitä tahansa huumeitakin ja on niin tehnytkin, tosin on tärkeässä työssä. Lisäksi hänen kanssaa pitäisi koko ajan olla samaa mieltä ja hän puhuu koko ajan suunnilleen samoista lapsellisista asioista kuin viimeiset 20 vuotta. Hän ei ilmeisesti halua että mikään muuttuisi vaan että olisimme hautaan asti kavereita, sellaisia homoiksi kaikkien luulemia narsistikavereita jotka vihaavat toisiaan, mutta olosuhteiden pakosta joutuvat pitämään suhteesta hyvää huolta. Itse olen aina ollut liian kiltti ja kohteliaskin. Siitäkään ei tule kuin paskaa ja pilkkaa niskaan. Jos hänen kanssaa ei ole samaa mieltä niin hän saa silmittömän vihakohtauksen ja on selvää että menee koko päivä pilalle. En halua että päivä menee pilalle, vaan haluan että asiat ovat mukavasti, siksi sanon vain että joo ja joo. Tavallaan kaveri ei halua että toinen muuttuisi mitenkään tai menisi eteenpäin elämässä... Silti lähden aika usein mukaan jos hän soittaa.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehkä todellisuudessa syytänkin häntä siitä etten itse pääse elämässä eteenpäin parisuhderintamalla... Viha häntä kohtaan tulee aina uudestaan esiin, koska hän tarrautuu minuun jatkuvasti ja vie siten huomioni ja aikani asioihin jotka eivät ainakaan varmuudella vie elämässä eteenpäin, vaan ainoastaan alaspäin, ja siihen että toistetaan aina samaa uudestaan. Jostain syystä hän näyttää olevan oikein tyytyväinen siihen. Kun tästä vain voisi jotenkin irrota -ajattelen usein. Oma kohteliaisuus on yksi tukeva syy. Haluan olla myös hyvä kaveri. Hän saa helposti raivokohtauksia ja yrittää niillä päästä ihon alle ja saada tilanteen hallintaan. Hakee minut kyytiin ja sitten raivoaa minulle. Joko lahjoo tai raivoaa. Onneksi tuloillaan leuhotuksen on lopettanut. Usein kuitenkin ajattelen että hän tarkoittaa vain hyvää. Niin on niin hankala tapaus ja ystävyyssuhde. Osittain sairaaksi mennyt tämä suhde jo vuosia sitten. Välillä tätä suhdetta ajatellessa raivostuttaa, ahdistaa ja vatsaa vääntää. Silti on lähdettävä mukaan kun hän soittaa, koska ihminen tarvitsee sosiaalisuuttakin.

    • Anonyymi

      Uskon ajattelevani rationaalisesti ja sille on paljon perusteita ja tapauksia menneisyydestä että miksi sanoisin häntä idiootiksi. Varmoja perusteita tilanteista kun hän raivoaa olevansa oikeassa mutta tarkistan asian ja hän olikin väärässä, minkä tiesin. Useita tapauksia kun asiat menee mönkään ja onnettomuuteen kun hän itsevarmana väittää että tehdään näin. Itse olisin tiennyt paremmin. Silti hän ei opi, itsevarmuus ei ainakaan vähene. Hän saa helposti raivokohtauksen ja se on hänelle jonkilainen yleisavain kaikkiin tilanteisiin, joka hänelle itselleen kertoo että hän on oikeassa. Psykopaattisia piirteitä löytyy myös hälyttävän paljon. Mutta miten ihminen voikin olla niin sekainen paketti erilaisia persoonia? Hän on myös väittänyt että minulla olisi ikäänkuin monta eri persoonaa. Huumorimielessä on myös kertonut minusta kavereilleen tarinoita, jotka ovat saaneet minut aivan sairaaseen valoon. Sitten on vielä kertonut minulle niistä kerroista ja nauranut kertoessaan hullun lailla. Tässä menee kaikki voimat tämän suhteen käsittämiseen ja sen arvoituksen käsittämiseen että minkälaisen ihmisen kanssa on tekemisissä ja miksi ja mihin se johtaa (ei mihinkään). Ja miksi siitä ei pääse irtoamaan.

      • Anonyymi

        Tästä kaikesta seuraa sellaista, että olen seuraavan kerran tavatessamme entistä kohteliaampi ja ystävällisempi koska ajattelen tehneeni hänelle vääryttä ajattelemalla ja kirjoittamalla hänestä tällä tavalla pahaa. Se ruokkii hankalaa tilannetta. Saatan jopa helpommin antaa hänen päättää asioista. Saatan jopa antaa kohdella itseäni huonosti. Näistä ajatuksista seuraa että koen olevani epäaito ja ajattelen että olen ehkä kiero ystävä. Etten ansaitse hänenlaistaan kaveria...

        Kaverin tehtävä on tukea toista kaveria siinä tilanteessa missä hän on. Elämässä eteenpäin pyrkiminen on tehtävä itse, mutta kaveri ei saa sitä estää.


    • Anonyymi

      Jos käsittää oman kuolevaisuutensa, niin kyllähän se voi tykyttää takaraivossa, jos kaverit on lapsellisia möliseviä idiootteja, poikamiehiä, jotka ajattelee lähinnä päihteiden käyttöä ja vetävät sinua siihen mukaan jatkuvasti ja nauravat epäonnistumisillesi. Jos hyvää seuraa ei ole niin miksi olisi väärin olla yksin? Elämä on sekavaa kun seuraa idiootteja ja heidän vinkeitään, jotka eivät johda mihinkään, paitsi siihen että jäät pelleksi kuten he, mikä sopii heille, koska he eivät muuta halua/osaa tavoitella. Heillä ei ole mitään käsitystä hyvästä elämästä vaikka he väittävät niin koska eivät mitään tiedä koska ovat idiootteja!

      • Anonyymi

        Jos käsittää oman kuolevaisuutensa niin varmaan haluaa elää täysillä, eikä pitää itseään särkyvänä koriste-esineenä. Oletko miettinyt tältä kantilta?
        Anna jokaisen elää, kuten haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos käsittää oman kuolevaisuutensa niin varmaan haluaa elää täysillä, eikä pitää itseään särkyvänä koriste-esineenä. Oletko miettinyt tältä kantilta?
        Anna jokaisen elää, kuten haluaa.

        Monilla meistä on erilaisia "standardeja" sille mitä pitävät hyvänä elämänä tai täysillä elämisenä. Eihän hurjapäisinkäin täysillä eläjä kuitenkaan itseään vahingoita, jos ymmärtää tekonsa itsensä vahingoittamiseksi, esim. ei hänkään juo vaikka bensaa, tai ammu naulapyssyllä itseään jalkaan vain "elääkseen täysillä". Jonkun mielestä alkoholin käyttö voi olla lapsellista. Alkoholin vaikutuksen alaisena saa käyttäytyä kuin tyhmä lapsi ja tehdä ja aiheuttaa ongelmia itselleen ja muille. Jos olo on hyvä ilman alkoholiakin, niin alkoholin juomisen voi siinä tapauksessa käsittää vahingollisena hölmöläisen hommana. En tässä väitä että niin olisi, mutta näin voi olla jonkun kohdalla. Jos rehellisesti punnitsee mielessään minkä verran tässä on hyvää oloa ja minkä verran huonoa oloa, niin voi saavuttaa elämässään jotain mitä todella haluaa tehdä, mistä tulee todella hyvä olo paljon pienemmillä haittavaikutuksilla, mutta moni ei tee niin. Jos näkee "täysillä elämisen" onttona joka suuntaan repeilynä tuuliviirin lailla, niin miksi lähtisi sellaiseen? Tai jos sitä on jo kokeillut ja nyt haluaa kokeilla muuta, koska ei halua tuhlata elämäänsä täysillä elämisen tavoitteluun? Huom. ei ollut tarkoitus ärsyttää tässä viestin lopussa, mutta selvästi näistä asioista voi ja saa olla monia eri käsityksiä. Kuten sanoit niin yritän antaa jokaisen elää kuten haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monilla meistä on erilaisia "standardeja" sille mitä pitävät hyvänä elämänä tai täysillä elämisenä. Eihän hurjapäisinkäin täysillä eläjä kuitenkaan itseään vahingoita, jos ymmärtää tekonsa itsensä vahingoittamiseksi, esim. ei hänkään juo vaikka bensaa, tai ammu naulapyssyllä itseään jalkaan vain "elääkseen täysillä". Jonkun mielestä alkoholin käyttö voi olla lapsellista. Alkoholin vaikutuksen alaisena saa käyttäytyä kuin tyhmä lapsi ja tehdä ja aiheuttaa ongelmia itselleen ja muille. Jos olo on hyvä ilman alkoholiakin, niin alkoholin juomisen voi siinä tapauksessa käsittää vahingollisena hölmöläisen hommana. En tässä väitä että niin olisi, mutta näin voi olla jonkun kohdalla. Jos rehellisesti punnitsee mielessään minkä verran tässä on hyvää oloa ja minkä verran huonoa oloa, niin voi saavuttaa elämässään jotain mitä todella haluaa tehdä, mistä tulee todella hyvä olo paljon pienemmillä haittavaikutuksilla, mutta moni ei tee niin. Jos näkee "täysillä elämisen" onttona joka suuntaan repeilynä tuuliviirin lailla, niin miksi lähtisi sellaiseen? Tai jos sitä on jo kokeillut ja nyt haluaa kokeilla muuta, koska ei halua tuhlata elämäänsä täysillä elämisen tavoitteluun? Huom. ei ollut tarkoitus ärsyttää tässä viestin lopussa, mutta selvästi näistä asioista voi ja saa olla monia eri käsityksiä. Kuten sanoit niin yritän antaa jokaisen elää kuten haluaa.

        Ensin olet ymmärtävinäsi, että on olemassa erilaisia ”standardeja” ja sitten moralistit mikä on _sinun mielestäsi_ hyvä tapa elää.
        Kuten sanoin, anna jokaisen elää kuten haluaa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      373
      4714
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1904
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      67
      1631
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      229
      1463
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1410
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1386
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1367
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    10. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1234
    Aihe