Heii oon 15-vuotias tyttö ja mulle laitettiin 2kk sitten kiinteät raudat kahteen etuhampaaseen mutta, nyt toinen hampaastani tuli todella kipeäksi ja mikään särkylääke ei auttanut. Tuntuu siltä että kipeä hammas heiluisi siinä mutta miten se on mahdollista jos se on rautahammas.🤔 Osaisiko joku auttaa minua että mitä pitäisi tehdä koska seuraava hammaslääkäri aika on tämän kuun lopussa.
Hammasraudat
Anonyymi
4
201
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö muka päivystävälle hammaslääkärille pääse?
- Anonyymi
Ainahan voi ainakin soittaa lääkärille. Kai ne puhelimessakin osaa jotain neuvoa kun kyselee..
- Anonyymi
Jos on ottanut kipulääkkeitä, eikä ole apua, niin tuskin mitään vahvempaa lääkettä aloitellaan kokeilemaan. Hammaslääkärin päivystykseen vain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on ottanut kipulääkkeitä, eikä ole apua, niin tuskin mitään vahvempaa lääkettä aloitellaan kokeilemaan. Hammaslääkärin päivystykseen vain.
Ei kannata ainakaan odottaa, että tilanne vaikeutuu. Päivystykseen....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso245130Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1614144Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani143537Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai673106- 892879
- 432703
Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1522677Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist282483- 201725
"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For1221671