Annomen perintä

Anonyymi

Hei,

Tiedättekö mitä maksusuunnitelmalleni nyt käy kun Annomen ei saa jatkaa enää vapaaehtoista perintää?? Olen aivan paniikissa.

8

115

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Siis saako ne periä vai ei? Minulla on myös maksusuunnitelma heidän kanssaan.. Ja olen laitellut viestiä yrittänyt soittaa jne... Alkaa hermo mennä kun haluaisin vaan päästä veloista eroon

• Anonyymi

Siis mitä nyt tapahtuu niille maksusuunnitelmalle? Ostaako joku firma ne vai meneekö ne nyt käräjille? Kertokaa nyt ja valaiskaa asiaa..

• Anonyymi

Minulle selvisi toissapäivänä, että velat on siirretty uudelle perintätoimistolle CreditVisorille ja maksusuunnitelmat jatkuvat normaalisti. Heiltä tulee postia/viestiä kun saavat pikku hiljaa hommat käyntiin! Itselleni tämä oli ainakin hyvä uutinen..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle selvisi toissapäivänä, että velat on siirretty uudelle perintätoimistolle CreditVisorille ja maksusuunnitelmat jatkuvat normaalisti. Heiltä tulee postia/viestiä kun saavat pikku hiljaa hommat käyntiin! Itselleni tämä oli ainakin hyvä uutinen..

Ahaa.. Odotanko nyt postia tuolta uudesta paikasta vai maksanko edelleen vanhoilla tiedoilla..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ahaa.. Odotanko nyt postia tuolta uudesta paikasta vai maksanko edelleen vanhoilla tiedoilla..

Jos maksat esim tässä kuussa suoraan Annomenille niin ne tilitetään CreditVisorille. Ei osannut vielä eilen sanoa, kuinka kauan menee että saavat ns vanhoista maksusuunnitelmista lähtemään kirjeet eteenpäin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos maksat esim tässä kuussa suoraan Annomenille niin ne tilitetään CreditVisorille. Ei osannut vielä eilen sanoa, kuinka kauan menee että saavat ns vanhoista maksusuunnitelmista lähtemään kirjeet eteenpäin.

Minulle ei ole kyllä tullut mitään tietoa koko vaihdoksesta.. Mutta ihmeellistä nykyään vippi firmat vaihtelee luottolimiittiään ominpäin perintäfirmat menettävät toimilupansa eikä enää tiedä maksaako firmalle vai mihin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle ei ole kyllä tullut mitään tietoa koko vaihdoksesta.. Mutta ihmeellistä nykyään vippi firmat vaihtelee luottolimiittiään ominpäin perintäfirmat menettävät toimilupansa eikä enää tiedä maksaako firmalle vai mihin?

Odotelkaa vaan viestiä sieltä CreditVisorilta, hommassa menee kuulemma aikansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Odotelkaa vaan viestiä sieltä CreditVisorilta, hommassa menee kuulemma aikansa.

Itse sain tämän tiedon alkuperäiseltä velkojalta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      16
      3471
    2. Muistatko vielä viime kesän "sutinat"?

Kohtalo vai mikä lie järjesti, että törmäiltii jatkuvasti toisiimme. Ihan uskomatonta, koska eihän me mitään ikinä sovit
      Ikävä
      21
      2392
    3. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      32
      1965
    4. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1881
    5. Yksi "sometähti" vähemmän

Ei tunnu missään.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      82
      1868
    6. Tuliko ikävä

Vai miksi laitoit viestin? Soittamalla voisi saada kiinni. Mutta et sä uskalla
      Ikävä
      26
      1592
    7. Saitko ne viestit

Silloin viime kuussa? Vai etkö lukemut niitä.
      Ikävä
      29
      1450
    8. Kulta, sovitetaanko joku ilta avainta lukkoon?

Musta tuntuu että me ollaan pari. Olisi ihana saada asialle sinetöinti viemällä suhde päätyyn asti. ❤️ Rakastan sua ikui
      Ikävä
      36
      1427
    9. Miten lasketaan?

Ompa ollut valtava ihmismassa taas Folkkaajia liikenteessä. Miten noin 2200 lipunostaneesta muodostuu 11000 kävijää?.
      Haapavesi
      9
      1394
    10. Hyvää Huomenta Rakas Neiti

Hyvää Huomenta Nainen🤗 Kaikkea hyvää toivon sinun päivääsi😘 Näin toivoo mies
      Ikävä
      11
      1334
    Aihe